Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Recent overgestapt van koper naar Fiber. Optie Slimme diensten was actief waardoor ik bij oproepen op de vaste lijn het nummer van de oproeper kon zien. Nu is het pack slimme diensten nog steeds actief maar krijg ik steeds Anoniem te zien als oproepnummer als iemand mij belt. Telefoon is zelfde, dus kan daar niet aan liggen.Gebeld naar 0800 nummer maar verder dan CLIR uitschakelen kwam men niet, terwijl dit volgens mij niets terzake doet aangezien dit gaat om het zelf anoniem bellen en niet om het oproepnummer van wie jou belt.Kan dit nagekeken worden door iemand van Proximus?
De huidige tv reclame van Proximus is dat Proximus er zogenaamd alles aan doet om onder andere spam tegen te gaan. Ik wil héél graag geloven dat Proximus dit wil tegengaan, echter zie ik persoonlijk exact het tegenovergestelde: op ons Skynet mailadres kregen we zelden zoveel spam als de laatste weken. Op zich is dat uiteraard niet de fout van Proximus, wat me echter wel stoort is dat we minder mogelijkheden hebben om zelf in te stellen wat we als spam markeren in Proximus mail.
The following message to <pxxxx@gmail.com> was undeliverable.The reason for the problem:5.3.0 - Other mail system problem 550-'5.7.26 Your email has been blocked because the sender is unauthenticated.\n5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM.\n5.7.26 \n5.7.26 Authentication results:\n5.7.26 DKIM = did not pass\n5.7.26 SPF [skynet.be] with ip: [203.144.173.224] = did not pass\n5.7.26 \n5.7.26 For instructions on setting up authentication, go to\n5.7.26 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication 41be03b00d2f7-7ee459ffe52si13259841a12.320 - gsmtp' Edit : mailadres onherkenbaar gemaakt door moderator. Privégegevens best niet openbaar plaatsen.
In kort : als ik de procedure om myproximus te linken met HLN netjes volg dan krijgt ik als resultaat=> “ de accounts zijn reeds gelinkt “ en als volgend scherm de HLN website doch ondanks dat ik ben ingelogd in HLN is de content niet toegankelijk.Heb veel keer opnieuw geprobeerd, ook met anonieme browser mode.Ik merk op dit forum nog veel problemen omtrent deze aspecten.Hier is duidelijk een probleem mee.
Beste,Recent (31/10/24) de overstap gedaan naar een andere provider, en op 2/11/24 alle bestaande Proximus diensten opgezegd (internet en tv)Bij het opzeggen van de abonnementen zei de medewerker dat ik een retourlabel per mail ging ontvangen, maar helaas nooit toegekomen. Betreft terugzending van bbox, 2 wifiboosters, 2 tv boxen en bijhorende afstandsbedieningen. zou iemand mij verder kunnen helpen?
Niet alle bestanden van de geselecteerde mappen worden gebackuped in Cloud
Op de pagina <Instellingen> en <Installeer je eigen apparatuur> staat :"Single VLAN is de enige modus die ondersteund wordt voor gebruik van je eigen fiber modem."Maar wat als je nog een koperen lijn hebt met ADSL. Ik gebruik nu een Fritzbox 7590 achter de Proximus Internetbox. Zal internet en tv nog werken als ik op bovenvermelde pagina switch naar single VLAN en de Proximus Box uitrangeer???
I order a phone and when I view order status it's the same am worried something is wrong R4WEBSHOP046165863
Het inlogprobleem is dan wel opgelost, maar mails schrijven, verzenden, ontvangen(??) blijft problemen geven.Voortdurend “er is een onverwachte fout opgetreden”! Bij het verzenden verdwijnt de mail en moet je noodgedwongen alles opnieuw intoetsen. Dus voorzorgen genomen door de tekst te kopiëren bij de volgende poging, maar plakken lukt evenmin. Soms zit de onafgewerkete mail bij concepten maar bij het bewerken ervan verschijnt het popup venster steeds opnieuw.Wat een tijdverspilling en dan de onzekerheid of de mail daadwerkelijk de bestemmeling bereikt
Verbinding problem met sommige apparaten in huis ( zwakke beveiliging ) en problemen met Proximus simkaart staat offline , terwel bij Proximus actief staat
Info ivm Norton en Cloud vind je hier terug : Norton Security en Cloud FAQ Er is een nieuwe link naar het contactformulier voor vragen ivm Norton en Cloud. Op deze manier komt je vraag onmiddellijk bij de juiste dienst terecht. Norton and Cloud contactformulier
Ik kreeg op 15/10/2024 een mail dat ik een gratis film t.w.v. maximaal €6,99 kreeg ivm de storing op 08/10. Ik wou deze vanavond bekijken, echter wanneer ik op de laatste stap kom staat er nergens een filmcredit. Ik heb de stappen die werden uitgelegd gevolgd, maar helaas lukt het niet. Hoe kan dit worden opgelost? Alvast bedankt
Tariefwijzigingen voor bepaalde producten per 01/01/2025Zoals aangekondigd op uw factuur van november verhoogt de prijs van bepaalde producten per 01/01/2025. De professionele producten die een prijsindexering ondergaan zijn aangekondigd via een aparte boodschap bij uw factuur van november.Details van deze aanpassingen: 1. Abonnementen prijs vanaf 01/01/2025 (Business) Flex packs en Mobile in Business Flex packs(pdf, 63 KB) Beats Packs (Belfius)(pdf, 52 KB) Epic Combo packs(pdf, 48 KB) Andere packs (Particulieren en Business)(pdf, 72 KB) Enterprise Pack Together(pdf, 92 KB) Enterprise Call & Surf packs(pdf, 97 KB) Mobiel & Multi-mobiel korting buiten pack(pdf, 52 KB) Vaste telefonie buiten pack(pdf, 99 KB) Internet buiten pack(pdf, 97 KB) Opties(pdf, 48 KB) 2. Prijs gesprekken met de vaste lijn vanaf 01/01/2025 Classic(pdf, 59 KB) I-Office Classic(pdf, 162 KB) I-Office No Limit(pdf, 161 KB) 3. Mobiel gebruik buiten bundel prijs vanaf 01/01/2025 Mobiel gebruik buiten bunde
Reeds 25 jaar Proximus Pay&GoIk had onlangs heel kort geen bedrijfsgsm met abonnement. Oplossing: 1x databundel voor mijn Proximus Pay&Go-kaart gekocht. Na de vervaldatum van de bundel zie ik plots mij belkrediet naar beneden gaan.Ik vermoed dat datagebruik ook na einde databundel gewoon is blijven doorlopen, daar waar ik in de veronderstelling was dat zonder databundel geen dataverbruik mogelijk is, immers heb je afzonderlijk BELkrediet en DATABUNDEL. Ik heb nu mobielegevens van toestel opnieuw uitgezet.Niet door Proximus hierover geïnformeerd. Heeft mij veel belkrediet gekost.Vandaag geen vetrouwen meer in Proximus, na bovenstaand verhaal, soortgelijk verhaal met Pay&Go-kaart zoon en minder performante werking van Proximus abonnement van werkgever. Lees op dit forum ook soortgelijke ervaringen en verhalen.
Al mijn instellingen staan in het Nederlands, toch krijg ik facturen en mails in het Frans, waarom en hoe dit voorkomen?
Hallo,Eind deze week krijg ik een nieuwe internet box toegestuurd, ter vervanging van m’n Bbox3.Achter de Bbox hangt er een TP-link router, (die dan via wired backhaul verbind met ‘n andere Tp link AP). (Opm: het gaat hier niet om Fiber, dit is hier nog niet mogelijk)In m’n huidige setup maak ik een 2e Pppoe sessie aan (en is de ip range 192.168.0.1). In de uitleg van de nieuwe Internet Box staat dat ik enerzijds online moet de Bridge mode activeren (wat ik denk wel zal lukken :)); maar welke settings moet ik dan aanpassen op m’n eigen router?Ik heb al m’n WAN MAC adres gevonden (die ik, als het goed is, online moet ingeven?)Moet ik de Pppoe sessie dan vervangen door ‘Dynamic IP’? (of Statis IP, L2TP of PPTP)DHCP Server staat al ‘enabled’, moet ook zo blijven denk ik?Liever op voorhand vragen dan met m’n handen in’t haar (en boze huisgenoten zitten) bij de omschakeling :)
Beste, Sinds een kleine 2 weken zijn wij overgestapt naar Proximus op een Maxi Fiber abonnement.Er werd een nieuwe router geplaatst Internet Box+. Geen probleem om te connecteren met onze smartphones, laptops en een recentere HP printer.Echter, de iets oudere toestellen: HP OfficeJet X451dw en een recent aangekochte smartcam van eTiger krijgen we niet op de wifi geconnecteerd.We hebben reeds via WPS geprobeerd. Via manuele instellingen. We hebben 2 aparte SSID aangemaakt en geprobeerd via het 2.4 netwerk. Niets werkt. Ik vermoed dat WPA3 misschien probleem kan zijn en dit kan je via MyProximus app of via de website wel aanpassen naar WPA2, maar die instelling blijft niet onthouden.Klantendienst kon me ook niet echt verder helpen, dus hoop hier snel een antwoord/oplossing te vinden.Ben
Beste,Na 2-3 seconden live tv kijken krijg ik zwart scherm en errors P130 en P134 afwisselend. Alles al geprobeerd en gechecked, van reboot decoder tot reboot en platleggen hele systeem. Resets. Noem maar op. Het mocht niet baten.Gek genoeg, kan ik live programmas die nog geen 30 seconden bezig zijn, wel al op “replay” kijken en dan werkt alles gewoon wel! Dus verbinding, is er. Heel bizar.Bedankt voor uw hulp, tijd en advies.Technische setup infoTer info: heb een setup van een dream machine van uniquity in de berging, rechtstreeks aangesloten op de router van proximus zelf.Alle muuraansluitingen gaan via die dream machine console. Of via een switch die ook recht naar die console gaat ter uitbreiding van de beperkte poorten op de dream machine. Ik heb ook switches van ubiquity aangesloten op twee muuraansluitingen (living en slaapkamer). Waar dan respectievelijk 2 proximus tv boxen (decoders) op aangesloten zijn.Alle kabels zijn cat 5e en meeste cat 6 intussen.Decoder proximus issue ac
Tot voor kort waren ze er wel degelijk, maar nu vind ik ze niet meer, noch in Verstuurd, noch in Sent messages, nergens, niet in de iphone client, niet in de webmail client. Alle mails ooit verstuurd via de webclient worden wel weergegeven.Toch heb ik de indruk dat ze nog ergens zijn, aangezien de grootte van de mailbox dezelfde is gebleven.Dan heb ik mail account verwijderd en opnieuw aangemaakt. In de geavanceerde instellingen staat dat verstuurde mails in SentMail geplaatst worden. Alle mails die ik nu vanaf mijn iphone client verstuur komen terecht in Verstuurd, waar ook alle mails staan die verstuurd werden vanaf de webclient. Werkt dus ok nu, echter alle oude mails verstuurd via de iphone client staan er nog steeds niet bij’Hoe krijg ik die mails, verstuurd via mijn iphone client, terug ?
Sinds ze vandaag onderhoudswerken gedaan hebben, valt m’n internet en tv om de 10 minuten weg. enig idee welke onderhoudswerken er gedaan werden? Tom
Dit geeft me hoofdpijn!Heb een BBOX 3v+ ???Mijn ip adres die ik op de normale bbox 3 en 2 altijd gebruikte nu al in gebruik maar niet te bereiken of in te stellen via synology manager…Hoe los ik dit op?Syn nas DS 216j DSM7BBox 3v+/s192.168.1.163 ip nas
Ik krijg geen mails meer verzonden vanuit Outlook - heb alle serverinstellingen gevolgd die Proximus voorschrijft, zowel voor inkomende als voor uitgaande server. Mails komen binnen maar het verzenden lukt niet, daar komt steeds een foutmelding
Nieuw in het aanbod sinds enkele dagen : Home & Garden TV op kanaal 75 !! Hopelijk komen er spoedig andere zenders bij in het basisaanbod, zoals BBC First, WDR, andere Discovery zenders, … . Zijn er nog andere voorzien voor binnenkort ?
Situatie:Tv Box aangesloten via HDMI op een receiver die Dolby digital 5.1 (gewoon/plus/atmos) aan kan.Probleem:TV zenders die 2.0 uitzenden (gewone stereo) worden in de L en R kanalen van een 5.1 dolby DD+ gezet en zo naar de receiver gestuurd. De receiver ziet dit als 5.1 en stuurt dit netjes zo door, waardoor geluid op L & R speakers terecht komt en er geen gebruik kan worden gemaakt van prologic II decoding van een 2.0 signaal.Workaround:Surround uitschakelen in de geluidsinstellingen van de TV Box, 2.0 wordt uitgestuurd & prologic decoding op de receiver. Echter…. Alle mogelijke apps geven op deze manier OOK 2.0 uit en geen DD 5.1 signaal wat op Netflix, Disney, etc te vinden is, tot ik terug 5.1 toelaat….Uw “grote concurrent” doet dit probleemloos op hun tv box.Is hier een oplossing en/of workaround voor? desnoods een remote shortcut naar de geluidssettings?
Dag, had vorig jaar een Oneplus 9 Pro besteld, ben altijd een trouwe iPhone user geweest, maar na maanden gebruik ben ik niet echt een fan van android, ik zou graag deze smartphone stopzetten, moet nog een 382.57 euro betalen, enige idee of ik dat online kan doen? En behoud ik mijn nummer na stopzetten van de gsm?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.