Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste ,Ik heb een wifi booster gevonden in de kast en deze gebruiken we niet , maar nu zie ik op de proximus aanrekening wel staan dat we ervoor betalen, mijn mama zou deze graag terg sturen en ook van haar aanrekening willen krijgen, wat kan ik daarvoor doen ? alvast bedankt
Waar kan ik vinden waarvan dat verbruik in het rood komt? Ik kreeg net bericht dat ik 50 euro over mijn verbruik zit, maar geen idee hoe of wat.
Na drie vruchteloze pogingen via het alom gekende 080022800 nummer richt ik me in wanhoop tot hier …Ons gebouw, bestaande uit 19 appartementen, werd bij aansluitingswerken bij een bewoner reeds voorgaand jaar reeds voorzien van de kabel met fiber zodat men niet weer zou moeten graven en hangt nu mooi naast onze aansluitkast (die na een halve eeuw dienst ook wel aan vervanging toe is).. Mijn verbazing is dus groot wanneer blijkt dat ik geen fiber aansluiting kan krijgen, desondanks dit in het belendende appartementsgebouw geen probleem is.Ik vermoed dat het te maken heeft omdat de installateur willens nillens de aansluiting op de voorgevel wilt doen, daar waar dit onvermijdelijk schade aanbrengt bij onze gevel en wij als eigenaars dit niet willen. Het gebouw heeft vier etages en voldoet dus aan de voorwaarden van minder dan 5 verdiepingen wat in de prachtige Proximus filmpjes vermeld wordt om de bekabeling binnen het gebouw te leggen. Aangezien ik zelf op de gelijkvloerse etage woon, li
Mijn 90-jarige nonkel heeft begin dit jaar een gsm aangekocht met een prepaid kaartje om enkel in nood ( indien de vaste telefoon het niet doet) er gebruik van te kunnen maken. Dit is ondertussen bijna een jaar geleden en er is nog nooit mee gebeld. (uitgezonderd in het begin om wat te oefenen) 😅. Er staat € 18,50 euro op de kaart. Ik heb begrepen dat na een jaar de kaart vervalt indien er niet wordt bijgeladen. Voor hoeveel moet je minstens herladen zodat de kaart terug een jaar geldig blijft? Bestaat het risico niet indien er niet of nauwelijks gebeld wordt de kaart alsnog vervalt? Blijft na herlading de € 18,50 behouden?
Mijn zoon heeft via Proximus Enjoy een prijs gewonnen. Hij moet de prijs claimen voor dinsdag. Als we op de link klikken om de prijs te claimen, lukt dit niet. We hebben reeds een paar dagen geleden contact opgenomen met Proximus (via chat en mail), maar een oplossing komt er (nog) niet. Het probleem is dat het niet zichtbaar is in de account van de app. Hij wil deze prijs dus absoluut wel claimen, maar dit lukt vooralsnog niet. We vrezen dat de deadline zal verstrijken zonder antwoord van Proximus dat hij de prijs inderdaad zal ontvangen. Ik begrijp niet waarom die prijs niet gewoon kan gemaild worden naar het emailadres van mijn zoon.
Waar kan ik deze gegevens (zie titel) vinden? Bij de install wizard van mijn Fritzbox 5590 werd er gevraagd naar een installatie code (Ook PON of PLOAM genoemd) die nodig was om op het glasvezelnetwerk te kunnen komen.Dit staat nog in de kinderschoenen dus niet overal zal alle info al bekend zijn. Telefonisch ook al contact gehad en hier had de medewerker nog niet van gehoord. Hopelijk is wel een balletje gaan rollen.Iemand enig idee al?
Graag had ik mijn factuur die op 24/11 moet worden betaald ( 162€ ) met uitstel betaald en dit op donderdag 28/11 , dan kan ik de factuur volledig betalen met bancontact app … is dit mogelijk ?? Gr Glen ..
Beste,Weet iemand hoe ver het staat met de uitrol van de nieuwe v7 wifi decoder? We hebben twee v7 boxen met de gekende problemen. Een ervan moet regelmatig herstart worden omdat die geluid verliest. Sinds kort blokkeert die soms ook volledig en dan moet de ethernet kabel uitgetrokken worden (hangt aan een booster). Vooral dat laatste maakt het nu redelijk vervelend. Kan ik ergens die nieuwe wifi box, die ‘performanter’ zou zijn, aanvragen? Of wordt dit dan opnieuw een oude v7 ?Mvg
Vanaf 1 januari 2025 , stoppen de volgende MTV zendersMTV LIVE HD , MTV 80’S, MTV HITS…Weer zenders minder in Pickx MiX …!!
Beste,Sinds jaar en dag neem ik diverse diensten bij uw bedrijf af. Echter heb ik recent besloten om te stoppen met de afname van uw diensten en dit is dan ook reeds in orde gebracht via Easyswitch. Echter wil ik u toch inlichten over de opéén gestapelde redenen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen. 1. Een drietal jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik uw diensten meegenomen naar het nieuwe verblijfsadres. Echter heb ik daar toentertijd een aanzienlijk bedrag voor moeten betalen voor het verhuizen. Als consument snap ik dat er kosten aan verbonden zitten, echter zou ik het schappelijk vinden om jarenlange klanten ééns in de zoveel jaar, probleemloos en zonder voorwaarden, kosteloos te laten verhuizen.2. Bij diezelfde verhuizing is er een “booster” in mijn woning geplaatst. Pas op de volgende factuur werd duidelijk dat hier ook een maandelijkse kost aan verbonden is. Hierover heeft de monteur mij nooit ingelicht. Als oplossing zou ik een maandelijkse trouwe klanten korting krijgen
Ik zou eens graag de echte reden weten waarom er geen afbetalingsplan wordt toegekend. Als ik het vroeg werd alles netjes op tijd betaald. Nu heb ik het nog eens nodig en gaat het plots niet meer. Als je dan vraagt waarom dan antwoorden ze betalers profiel. Dat terwijl ik niks achtersta en alles keurig betaald is
Kan de voicemail niet uitzetten. Kunnen jullie dit uitzetten ?
Hoe moet ik dit doen aub om man van de match in te vullen , ik kijk voetbal life en opeens komt op het scherm dat ik man van de match kan aanwijzen , ik ben echt een leek in zo iets , kan je me helpen in stappenvolgorde aub mvg Johnny
Een kennis van mij vraagt om phonemail uit te schakelen op zijn gsm. Via chatten met de helpdesk van proximus zegt men dat men dit zelf moet doen via zijn gsm. Echter van de voorgeschreven instructies werkt er niets. En nu ?
Sinds een paar dagen heb ik opvallend veel 3G in plaats van 4G of 5GBinnen en buiten .ik heb een 5G abonnement Mobile Maxi , met nog meer dan 60GB vrijMijn echtgenote heeft een abonnement bij Mobile Vikings ook Proximus en zij heeft 4G /5G op de zelfde locaties waar ik 3G hebGebuurd in Aalst Merelbeke Nevele De Haan Bredene
Ik ben altijd een fervent Fritz!Box gebruiker geweest, maar nu ik overgeschakeld ben van VDSL2 naar Fiber, wil ik mijn huidige Fritz!Box 7590 vervangen door een Fritz!Box 5590 Fiber: FRITZ!Box 5590 Fiber | Overzicht | AVM NederlandEigenlijk zijn er 3 manieren hoe je een eigen modem/router kan aansluiten op een Proximus Fiber:gebruiken als router achter de Proximus Internet Box (eventueel na activeren van de bridged LAN host). gebruiken als router direct op de Proximus ONT (na activeren van VLAN-ID 20 en IPoE). een eigen Fiber modem aansluiten op de Proximus Fiber aansluitdoos (met een fiber optic patch kabeltje).In het eerste geval heb je 3 (actieve) apparaten: Proximus ONT, Proximus Internet Box en de Fritz!Box. In het tweede geval spaar je de Internet Box uit, en heb je dus 2 (actieve) apparaten: de ONT en de Fritz!Box.In het derde geval heb je maar één toestel: de Fritz!Box met een Fritz!SFP GPON module (of een Fritz!SFP XGS-PON module als Proximus overgaat naar XGS-PON).Voor de ins
Gisteren een verbolgen persoon aan de lijn gehad die me gebood om hem niet meer te bellen. Ik ken de persoon niet, zijn nummer is niet opgenomen in mijn contacten en de belgeschiedenis van mijn gsm vermeld geen uitgaande oproepen naar die persoon zijn vaste nummer.Hoe is dit mogelijk?
Hoe kunnen we terug naar een betere Pickx ? Welke Proximusgebruiker ondervindt hetzelfde probleem en dringt erop aan opdat Proximus de app weer zou aanpassen zoals het vroeger was. Dit is geen verbetering maar een enorme ACHTERUITGANG.vroeger kon ik op de TVgids zien of een programma een film, een serie, een documentaire ….. was, nu zie ik enkel de titel 🤬 vroeger zag ik op mijn opgenomen films de korte inhoud EN de regisseur EN de acteurs, nu zie ik ENKEL nog de korte inhoud 🤬 vroeger kon ik bij de optie ‘films’ ook de te verwachten films zien op vele kanalen, nu zie ik nog enkel de films die NU spelen alleen op Belgische kanalen 🤬HELP, ik ben reeds sedert juli in communicatie met Proximus, maar krijg enkel maar als antwoord ‘het is veranderd en wij kunnen er niets aan doen’ Moeten we deze achteruitgang aanvaarden ???
Waarom doen jullie geen promoties voor Proximus-gebruikers, zoals TV voor 99€ en dit is enkel voor nieuwe gebruikers! Bovendien zijn dergelijke promoties op Telenet vaak voor bestaande gebruikers, en niet alleen om nieuwe aan te trekken
Beste,Thuis is de wifi beschikbaar en kan deze fysiek worden in- en uitgeschakeld. Wij hebben echter een paar tienerdochters die extreem schermverslaafd zijn. Zelfs wanneer wij de wifi uitschakelen, zetten zij deze ’s nachts opnieuw aan.We zijn op zoek naar een oplossing waarmee wij de wifi ’s avonds zelf kunnen in- en uitschakelen, zonder dat onze dochters deze weer kunnen inschakelen. Bestaat er überhaupt zo’n oplossing?Alvast bedankt voor uw hulp.Met vriendelijke groet,
Hallo iedereen, ik vroeg me af of iemand al een nieuwe internet gateway / box in huis heeft, en of in de webui iets te vinden valt over “bridgen”, ik verwacht ergens een MAC adres in te geven dat rechtstreeks gebridged wordt voor publiek ip adres te krijgen zonder PPPoE nodig te hebben.
Ik ben onlangs begonnen met tv streaming , nu merk ik dat bij uitgesteld live kijken na een tijdje beeld begint te haperen tot uitvallen toe en dan moet ik alles opnieuw opstarten. Zou het kunnen dat er slijtage op mijn b box begint te komen? Die is ondertussen toch ook al een jaar of 5 oud? Hopelijk weet iemand hier raad mee? Ik heb ook een chromecast aangeschaft aangezien ik een LG tv heb en die ondersteunt niet alle Apps. Mvg. Koen
Deze week overgestapt van Orange naar Proximus Fiber Business Essential.Woensdag fiber aangesloten enzo… en 1 wifi booster. Nu is de klacht van medewerkers dat wifi soms voor een “korte” (soms paar minuten) niet tot slecht werkt( heel traag). Later dan weer goed … Iemand tips? of ook tegengekomen? (reeds wifi direct hp printer uitgezet die in dezelfde ruimte als wifi modem staat).
Beste,Ik wens mij een extra smartphone te bestellen met een data pack, maar ik krijg steeds de melding dat er maximaal 3 smartphones mogelijk zijn voor residentiële klanten.Ik heb echter maar reeds 1 smartphone met abonnement bij Proximus…Kan dit bekeken worden aub?Hoe kan ik een extra smartphone bijbestellen aub?Bedankt!
We hebben het al een paar keer voorgehad maar het gebeurt steeds vaker, en nu bv. bij alle programma’s die we komende zondag 24/11 willen opnemen krijgen we de foutmelding: “De opname kon niet worden geprogrammeerd. Probeer later opnieuw.” We proberen dit nu al een aantal dagen op rij, maar dezelfde foutmelding blijft aanhouden. Wat kunnen we doen? We hebben een decoder v7, app-versie is 6.158.2.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.