Sinds 23/06/2025 zonder internet – geen oplossing tot 27/06? Onaanvaardbaar Sinds 23/06/2025 zonder internet – geen oplossing tot 27/06? OnaanvaardbaarSinds 23 juni zit ik volledig zonder internetverbinding. Hierdoor is thuiswerken onmogelijk, mijn streamingdiensten zoals Netflix, Streamz en Disney+ zijn onbruikbaar en mijn bewakingscamera’s werken niet.Toen ik contact opnam met de klantendienst, kreeg ik te horen dat ik geen mobiele data kon krijgen omdat mijn gsm-nummer op een ander abonnement staat. Dat is voor mij onbegrijpelijk. Ik ben één klant, en dat verschil in abonnement mag geen reden zijn om mij geen tijdelijke oplossing aan te bieden.Bovendien ben ik intussen verplicht meer mobiele data te verbruiken om bereikbaar te blijven. Dat brengt bijkomende kosten met zich mee. De enige compensatie die wordt voorgesteld, is de standaard 5 euro korting die iedereen blijkbaar krijgt, ongeacht de ernst of duur van het probleem. Dat is totaal onvoldoende.Pas op 27/06 zou er een technieker langskomen om het problee