Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste forumleden, sedert enkele dagen doet een nieuwe phishing mail van Skynet de ronde waarbij wordt meegedeeld dat uw abonnement wordt geannuleerd of geblokkeerd zal worden. Dit is echter een valse mail! Gelieve dergelijke mails als bijlage te sturen naar abuse@proximus.com. Of dit webformulier invullen: https://www.proximus.com/nl/abuse/form
Hey, per ongeluk afl. 7 tem 13 gewist van de vtm serie 13 geboden, kunnen jullie dit rechtzetten?
Beste, Mijn tv heeft geen synchroon beeld en geluid.
Ik heb weinig WiFi bereik in huis terwijl heb maar klein appatement en leesde nu over de WiFi booster dat voor 2€ Maandelijks aan je abbonement kan voegen maar ik vraag me af heeft dat zin en werkt dat wel? Iemand ervaring ermee Grtjs Maria
Beste, sinds een paar maanden hebben we een bbox3 en dit was een enorme verbetering op de bbox2 qua verbinding. Nu hebben we sinds een paar weken echter weer problemen. Een paar keer per dag verliezen alle devices die verbonden zijn via ethernet kabel hun internet connectie. Dit zijn: - Een tweede router, ingesteld als access point. - Een derde router ingesteld als access point, die een ethernet kabel krijgt via een powerline adapter. - Alle apparaten die verbonden zijn via WiFi of ethernet aan een van de twee extra routers (connectie toont nog steeds als beschikbaar, maar apparaten die er mee verbonden zijn, melden geen geldig ip adres te hebben). De WiFi over 5GHz lijkt soms ook problemen te hebben, waardoor de televisie geen signaal meer krijgt. De standaard WiFi lijkt geen problemen te ondervinden. Ik heb het al een beetje proberen trouble shooten, en heb geen directe oorzaak gevonden naast de bbox3 zelf. Wanneer ik een ander apparaat direct verbindt met een andere kabel
hoe is het mogelijk dat er 60€ wordt aangerekend bij overschrijding van de frans-Zwitserse grens omdat mijn gsm aan stond , terwijl ik geen enkele aktie heb ondernomen ? volgens Proximus heb ik een paar MB aan internet verbruikt ???? en dan nog … daarvoor 60€ aanrekenen ???
Waarom kan ik op mijn Macbook proximustv nog steeds niet bekijken met safari HTML5, zoals de meeste video streaming sites dat wel kunnen ? Wanneer wordt dit verholpen ?
Beste, wij dachten de volgende afleveringen van Over Water te bekijken, maar komen niet verder dan aflevering 3. De volgende afleveringen starten niet op, ik krijg enkel een zwart scherm ?!
Als ik inlog zie ik dat de gratis voucher geactiveerd is en nog 31 dagen geldig. Maar er blijft echter een slotje staan op de meeste items.
Heb sinds een uurtje harde storing op de tv. Als ik de decoder afzet is de storing( harde ruis+sneeuw) weg. Video 1: https://youtu.be/BA6vbe5_lNU Video 2: https://youtu.be/-L7wHRANGF8
I am a new client for Proximus(622213949). i ordered Proximus for the first time and i am really disappointed because i placed the order from the store on 7th of December 2018 but unfortunately i have not received any appointment date for installation. i called customer service for more than 10X but they just told me they dont know why the order is not going further. i have been patient for all these days please help me as soon as possible. if i have to pay extra for speed up the process i am ready to do that. Kind regards
hallo Ik wil upgraden van start naar maxi hoe kan ik dit best veilig doen zonder installatie kosten te betalen. Als ik de bestelling doe via mijn mandje krijg ik dan direct een bevestiging ? Ik heb geprobeerd maar zie nergens dat het gelukt is, Dank voor uw antwoord
Ik heb momenteel een pakket met internet/tv/telefoon en 5 gsm-toestellen. Nu zou ik het internet van Proximus willen opzeggen om dit om te schakelen naar Telenet. Is dit technisch mogelijk? Heeft iemand hier al ervaring mee? Wat zijn de voor- en nadelen hiervan?
Ben ingelogd op https://www.proximus.be/nl/id_personal/particulieren.html Klik ik op my proximus dan kom ik op deze pagina https://www.proximus.be/YPA/ypa/ en zie een wieltje draaien dan krij ik dit Deze pagina is niet bereikbaar •Controleer of het webadres https://www.proximus.be juist is •Met Bing zoeken naar deze site •Vernieuw de pagina Meer informatie Meer informatie Ook in andere browsers het zelfde probleem Kan deze pagina niet bereiken Probeer dit Zorg dat u het juiste webadres hebt: https://www.proximus.be Zoek naar "https://www.proximus.be" op Bing Vernieuw de pagina Details There were too many redirections. Error Code: INET_E_REDIRECT_FAILED
Mijn zoon heeft sinds kort een abonnement bij Proximus (Mobilus Small) Nu zien we via de app My Proximus dat er elke week €4,99 bij komt met als mededeling : Video XO25T. Heb zijn telefoon binnenste buiten bekeken maar vind hier nergens iets van terug. Vind dit wel maar een rare manier van verwelkoming van nieuwe klanten?? Iemand die hier raad mee weet?
Wanneer ik de tv en digibox afsluit blijft het lampje van HD welbee eens blauw branden ipv uit te vallen. Heeft nog iemand dit?
Zou hier eens 2 ervaringen willen neerpennen over 2 Proximus-winkels in het Kortrijkse (was op dezelfde dag en het contrast kan niet groter zijn). Beginnen met het slechte nieuws : 1-e was een bezoekje aan het Proximus-center in Kortrijk (vandaag vind je dat aan de Doorniksestraat 35). We worden daar ontvangen door een kerel van allochtone afkomst (daar heb ik geen probleem mee) die op compleet ongeïnteresseerde manier onze vragen poogt te beantwoorden. We hadden enkele vragen over facturatie (maar die weigerde hij zondermeer te beantwoorden : je moet maar een afspraak maken) en voor de GSM waar we in geïnteresseerd waren, moesten we maar de info-blaadje raadplegen die erbij liggen. Met zo'n ontvangst ben je als klant uiteraard geen zier. Dergelijke medewerker bezorgt Proximus meer dan een slechte naam. Daarna zijn we doorgereden naar het Shopping center in Kuurne. Daar was de ontvangst veel aangenamer. Er wordt tijd genomen voor de klant (heeft als keerzijde dat je wat geduld moet
Misschien kan iemand mij bevestigen wat ik denk dat er zou gebeuren wanneer wij de vaste lijn weg zouden doen. Wij hebben nu een Tuttimus packet met 2 x GSM van 15,99 dus 120 minuten bellen en 3 GB data. Prijs per maand incl 2e decoder vanaf januari 2019 € 106,98 Als ik het goed begrijp vallen wij als we geen vaste lijn meer willen hebben terug op Minimus waarbij de data van de GSM terug valt naar 1,5 gig en dan zou de prijs incl. 2e decoder € 96,98 worden per maand. Misschien dat iemand van Proximus bovenstaande kan bevestigen of verbeteren want ik wil een degelijk beslissing kunnen nemen of een overstap binnen de paarse club iets is of toch een overstap naar de Oranje club interessant is. Al het goeds gewenst voor 2019 Met vriendelijk groeten, Cor de Bruin
Afgelopen vrijdag stel ik de vraag of het mogelijk is om te zappen zonder mijn kast open te zetten waar de decoder in staat. De vriendelijke dame op de proximus chat geeft aan dat dit kan mits een andere afstandsbediening die ze mij zou toesturen. Echter tot op heden mocht ik nog niks ontvangen. Vandaag bel ik dus naar de technische dienst en krijg een alles behalve klantvriendelijke persoon aan de lijn die nogal lachend met het verhaal omgaat en aangeeft dat ik niks zal ontvangen en ik deze afstandsbediening moet gaan komen of een extra toestel dien aan te schaffen om het IR signaal te herhalen in de kast. Wie kent hieromtrent het juiste verhaal? Mocht Proximus meelezen dan wil ik jullie nog eens oproepen om dringende iets aan de mentaliteit van sommigen van jullie technische klantendienst te werken ( naam van de persoon is in prive bericht te verkrijgen)
ik heb sinds kort de nieuwe wifi booster van proximus. ik heb deze op het verdiep boven mijn modem staan. deze staat er rechtonder maar er is geen utp kabel mogelijk en via POE zou het ook niet goed werken omwille van dat ik een 3 fase netwerk heb. ik wil de wifi booster gebruiken om de omvormer van mijn zonnepanelen van een internetconnectiviteit te voorzien nu heb ik via wps mijn wifi booster en bbox 3 modem gekoppeld. maar ik krijg geen internetverbinding? ik krijg op mijn laptop en op de omvormer wel een ip adres maar op de laptop krijg ik maar geen internetverbinding. ik krijg op de omvormer als ip adres 169.254.76.87. is het normaal niet de bedoeling dat het 162 is als ip adres? kan iemand me hiermee helpen aub?
Hoe kan ik de serie over water kijken?
Deze URL wordt door google chrome beschouwd als onveilig ! Als er https://192.168.1.1 wordt ingegeven dan gaat Kaspersky verwittingen dat het certificaat niet geldig is. Als het paswoord wordt ingegeven is er toch veel info voor hackers, normaal gezien zijn de meeste websites bereikbaar via https://. Is daar een oplossing voor of wordt dit in de toekomst verholpen ? Bedankt.
Ik heb al de zoveelste keer de proximus team om hulp gevraagt de eerste twee keer hielpen ze mij, maar daarna werd ik genegeerd. M-pay werdt 2 keer geactiveerd maar de volgende maand was het weer uit de derde keer antwoorde proximus team niet. Iemand die mij kan helpen? Alvast Bedankt
Pas na 6 maanden ontdekt dat er een tweede abonnement voor mobiel abo in mij pack terecht ( ik heb een tablet maar geen samsung tablet)gekomen was. Even chattten met proximus. resultaat: ik zal het stopzetten en 3 maanden terug betalen. Resultaat 2 maanden terug betaald nummer zit nog steeds in mijn pack maar kan terug geactiveerd worden. Na nog wat chatten konden die medewerkers niet antwoorden op de crusiaalste vraag namelijk "Hoe komt dat nummer op mijn factuur terecht"? Dat is iets voor een andere dienst. Hoera kastje naar de ... kan beginnen? Op stap in de stad komen we langs een proximus winkel met weinig volk. Direct een medewerker te pakken die in het systeem kan gaan zoeken. De goede man ziet dat het nummer enkel gestopt is en niet geschrapt is en doet dit dan onmiddellijk. Verder uitzoeken waarom en doorzie het op mijn account gezet zet is kan hij niet maar er is een ticket lopende en binnen de 10 dagen zal ik een antwoord krijgen. 16 dagen verder wacht ik op, Proximus, God
Goede middag, Ben nu al enkele jaren klant bij Proximus. Op mijn vorig laptop had ik Wanagogo. Als ik dat nu op mijn nieuwe laptop wil installeren dan kom ik niet verder als het scherm dat je in bijlage vindt. Ik heb het tuttimus pack met All in kids pack en op TV kan ik op de studio 100 go pagina. Alvast bedankt voor de hulp
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.