Vraag

Storing

  • 30 december 2018
  • 7 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb sinds een uurtje harde storing op de tv.
Als ik de decoder afzet is de storing( harde ruis+sneeuw) weg.

Video 1: https://youtu.be/BA6vbe5_lNU

Video 2: https://youtu.be/-L7wHRANGF8

7 reacties

Al eens je decoder een reset (klik hier) laten doen of eens een andere HDMI kabel of decoder op een andere HDMI ingang aansluiten op je TV.
Anders nu eens bellen naar 080022800 ook op zondag, want hier komt op zondag niemand van Proximus langs op het forum.
Reputatie 6
Badge +1
Je kan altijd eens bellen naar 080022800, ik ben daar vandaag prima geholpen.
of ook soms via chat ben daar ook vandaag goed geholpen geweest.
dit chatvenster ging na een (ruime) tijd open op deze pagina
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reputatie 1
Badge
Als ik aan de stroomkabel draai komt er sneeuw tot ik die op een bepaalde manier terug draai en dan heb ik weer beeld ? dacht dat stroomkabels niets met beeldpverdracht te maken had
Sommige voedingsadapters (geschakelde voedingen) kort in de buurt kunnen ook HF storingen op de cablage teweegbrengen.
Reputatie 1
Badge
Sommige voedingsadapters (geschakelde voedingen) kort in de buurt kunnen ook HF storingen op de cablage teweegbrengen.

We hebben deze week niets veranderd aan onze kabels aan de tv of in huis.
En probleem is nog maar sinds vandaag.
Dat is inderdaad soms heel raar en je kunt zoals je zegt ineens storingen krijgen.
bv: zo heeft mijn pa dit voorgehad met plc's die tussen zijn bbox en de decoder stonden jaren goed gewerkt en ineens storingen, na wat zoekwerk (af zetten van allerlei toestellen) zat de reden in een TL verlichting , na vervanging was het opgelost!

Reageer