Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Welkom op het forum
Recent actief
jullie mails van jullie forum worden aanzien als spamjullie spf-record lijkt niet ok te zijn, de ip-adressen van amazonses.com komen niet voor
Hallo, Het DSL lampje op mijn b-box 3 begint regelmatig te pinken waardoor mijn internet wegvalt. Maar zou het aan meer dingen kunnen liggen?
aan welke voorwaarden moet mijn apparatuur voldoen , om te kunnen werken met wifi ?mijn printer werkt niet meer met wifi sinds ik omgeschakeld ben naar fiber
BesteSinds gisteren heb ik 2 nieuwe tv boxen v7 geinstalleerd maar ik krijg steeds de vermelding : Oeps er is iets mis op beide tv's. Na telef. kontakt met de technische dienst werd gezegd dat het een panne was. Nogmaals gebeld maar na enige hulp nog steeds niet in orde. Om 21u werd ik opgebeld en gezegd dat het nog steeds panne was. Wachten to vandaag. Echter nog steeds geen tv en dit sinds gistermiddag. Kan iemand me helpen?
Deze decoder is toch uitgerust met wifi.De decoder werkt perfect met ethernetkabel maar wanneer ik verbinding wil maken met de internetbox via wifi vraagt het systeem om de ethernetverbinding te verbreken,wat ik doe, ik kan dan wel de wifischuifschakelaar inschakelen maar verder gebeurt er niets.Wat kan de oplossing zijn?
Hallo, Mijn vader is al meer dan een jaar overleden. Ik had alle Proximus abonnementen stopgezet, maar Pulse to GSM basic krijg ik maar niet weg.Ik heb al 2x gevraagd via andere weg om dit stop te zetten. 1x werd een maand gecrediteerd, maar de facturen blijven maar komen. Het is frustrerend dat ik zo lang na het overlijden van mijn vader nog altijd niet alle administratieve rompslomp kan afhandelen.Graag stopzetten en de teveel betaalde maanden crediteren, aub. En een optie voorzien om dit op een gebruiksvriendelijke digitale manier op te zeggen voor de mensen die hier nog in de toekomst mee te maken krijgen.Het betreft de account van Marc … info in ticketAlvast bedankt,Tom
Geacht forum,wij kijken dagelijks naar het programma Tijd voor Max op NPO 1om 17.05 van maandag tot en met vrijdag. Ik neem dit altijd op., maar dit programma wordt tijdens de dag 2 of 3 keer herhaald.b.v. Om 11.10 maar ook om 07.10. Ik probeer om die uitzendingen te annuleren, dus dat ze niet worden opgenomen, maar dat wil niet lukken.Ook als ik via mijn tablet en op Picxk een herhaling wil annuleren wordt dat toch opgenomen.Graag uw reactie.Vriendelijke groet Borki
Beste,Bij ons in Heist aan Zee is nog geen fiber beschikbaar. Wij wonen op het zesde verdiep en er is absoluut geen mogelijkheid om fiber bij ons te krijgen, tenzij men de kabel legt naar elk verdiep op de gevel. Iemand bij Proximus zei me dat fiber niet kan op zulk een hoogte? Langsheen gans Knokke en tot ver weg richting Franse grens staan er ontelbare appartementen van 7 verdiepingen hoog.. Ik begrijp niet wat die persoon vertelde,.Mvg,Willy
Heb sinds deze ochtend door een kabelbreuk in het voetpad geen internet/wifi en tv meer om 9u43 reeds gemeld en kreeg het antwoord dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Nu 21u00 en nog steeds niemand gezien is dit normaal? Komt er vandaag nog iemand dit herstellen of wanneer komt er iemand.
BesteKan ik mijn skynet E-mail adres behouden bij overgang naar Mobile Vikings?Alvast bedankt voor de reactie!
Goede middag,Ik wil overschakelen van Proximus naar Scarlet, technieker een afspraak geregeld om de aansluiting te maken. Bij binnenkomst zegt hij dat wij Fiber verplicht moeten inleiden om te kunnen overschakelen, alhoewel hierover aan de telefoon bij het afsluiten van ons abonnement niets over gemeld is.Wij wonen op een appartement en de schacht willen of kunnen ze niet gebruiken. De kabels worden met krullen op de muur gezet omdat de kabel niet in een bocht mag geplooid worden. Maw. voorlopig willen wij geen fiberaansluiting.waarom worden wij verplicht deze fiber wel in te leiden?dank en groetjes
De zender vtm gold is sinds 18/10/2024 uit de tv gids verdwenen
Beste,graag muurbeugel voor nieuwe internetbox toesturen. zit niet in de verpakking.vriendelijke groeten
I made a delayed payment, but even after the payment the internet speed is very slow
Ik heb een mail ontvangen van enjoy.info@proximus.com gekregen dat ik een wedstrijd heb gewonnen en mijn prijs kan innen door op een link te klikken. Is deze echt of phishing?
Na talloze keren Sonos te hebben gecontacteerd hebben we uiteindelijk gevonden dat het stotterende geluid verdwijnt wanneer de decoder V7 HDMI uit de tv wordt getrokken. Wat is de oplossing hiervoor?
Hallo,Wij hebben 2 tv boxen. Ik heb onlangs een mail gekregen. Dat onze tv box veroudert is en vervangen wordt. Mijn vraag is nu, wordt onze 2de box automatisch mee vervangen. Alvast bedankt voor de feedback.groetjes Tooken
Internet en TV vallen voortdurend uit en Pickx moet voortdurend opnieuw opgestart worden.Deze voormiddag heeft er iemand staan prutsen aan het verbindingskastje in het appartementsgebouw met de wazige uitleg > alles moet vernieuwd worden.Het kastje ligt nog altijd open ! en de problemen blijven duren !Geen wagen van Proximus in de omgeving te zien…….Eénmans actie van iemand ten voordele van …..?De verbinding is hier al geen hoogvlieger en deze bijkomende problemen kunnen we missen.Graag uitleg of oplossing aub ?
Ik ben veranderd van firma. Waarom is het zo moeilijk om mijn GSM-nummer in mijn pack te steken ?
Afstandsbediening voor opgenomen programma's werkt niet
Smart home product moet 2,5ghz gebruiken. Momenteel via router zie ik onze Saïd maar wel 2,5 als 5 ghz vermeld staan. Wat moet ik doen om aan te passen naar enkel 2,5 ghz zonder dat dit impact heeft op tv/ internet
Zit al 2 weken met een foutmelding P000, ik kan tv zien maar geen enkele opname! Ik heb vorige week 2x gechat, stappen gevolgd... Vrijdag is een technieker langs geweest maar nog steeds niet in orde! Net nu terug dingen gaan beginnen op tv en nog 40tal afleveringen moet zien van Dingens des Levens en Mooi en Meedogenloos, die kan ik niet terugkijken via een app! Ze gaan bijna weg! Vandaag gebeld, wimpelde iemand mij nog af, zijn computer was vastgelopen, zou me terug bellen maar uur later zelf terug gebeld. Willen ze weer technieker langs sturen maar ben niet voor 14u30 thuis, wil je nog goed zijn zodat ze niet voor een gesloten deur staan, kan ik niet beloven, ja pff. Ik weet het niet meer!
Een jaar geleden kreeg de v7 box een update. Sindsdien moet ik elke keer als ik spotify gebruik via de tv box, de box resetten. Ik heb anders geen geluid. proximus wijst naar spotify. ik heb contact gehad met spotify en die verwijzen naar proximus. je kan kan er dus helemaal niks mee en er word ook niks mee gedaan. Ik las wel dezelfde problemen op het forum maar wilde hier even een nieuwe verse topic voor openen met de hoop dat ze wellicht dit maal met een oplossing gaan komen.
Hallo .. normaal gesproken komt men vrijdag de fiber aansluiting vervolledigen. Vezel werd door Fiberklaar in de garagae binnengebracht.Wat ik pas nu begrijp door op de proximus site te kijken, is dat er een stopcontact in de buurt moet zitten van de plek waar de Fiber > Ethermet box komt te zitten.Als ik het goed heb bestaat de totale keten uit volgende elementen: Fiberbox waar de vezel binnenkomt Een Box die fiber omzet naar ethernet (heeft stroom nodig) De Modem die via de ethernet verbinding wordt aangestuurd (heeft stroom nodig)Ik had een plek in de garage voorzien waar de fiber moest komen en waar ik eventueel stroom kan voorzien, maar Fiberklaar heeft dat dus niet op die plek afgewerkt. Van die plek heb ik namelijk al enkele buizen lopen om ethernet naar mijn buro te trekken. Daar loopt nu de VDSL ..Vraag is nu, kan de verbinding tussen de fiberbox zelf en de fiber naar ethernet omvormer enkele meters zijn zodat ik de fiber naar ethernet box toch op de voorziene plek kan hang