Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Welkom op het forum
Recent actief
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar. Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven: « Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ». Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd. Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met me
Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken! In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :)
Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren. Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een groene markering of “afgeweze
Hallo allemaal. Een account aanmaken op het forum gaat nu zoals op elke andere plaats op onze site, de oude pagina is vervangen! Klik gewoon op "Login" rechtsbovenaan Dan op "Verbinden met MyProximus". U kunt dan, indien nog niet ingevuld, uw MyProximus login invullen en klikken op "Login" of u identificeren met itsme Zodra u bent ingelogd, wordt u gevraagd uw gebruikersnaam te kiezen en de gebruiksvoorwaarden van het forum te aanvaarden. Klik dan op Opslaan en geniet van uw forum! Veel plezier !
Door de overname van windows mail door new outlook heb ik geen toegang meer tot mijn mails.Al meermaals proberen account toe te voegen maar maar krijg constant de melding dat er iets fout ging, ook via imap geprobeerd maar geen succes.account proberen toe te voegen op gmail maar ook geen succes, iemand die kan helpen?
Hallo.Na alles te hebben vervangen en bekabeld te hebben op aanvraag van de vele techniekers die hier reeds geweest zijn moeten we helaas vaststellen dat de dagelijkse storingen nog steeds aanwezig zijn.Met een student in huis die meer en meer online les krijgt is dit een groot probleem geworden.Dit probleem sleept nu al jaren aan en wordt nu een te groot probleem. Daar er in de nabije toekomst waarschijnlijk toch geen oplossing zal komen denken we dat het beter is om geen klant meer te blijven bij proximus. Toch wil ik alle techniekers die hier geweest zijn bedanken.Mvg.LDS.
Goede Morgen,Sedert begin dit jaar heb ik problemen dat ik geen mail meer naar mezelf kan sturen met bvb een link naar een website of een mailtje met een boodschap aan mezelf als ik bvb iets dien te herinneren of wil bewaren.Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?Wat gebeurt er. Ik zou dit graag opgelost zien. Want nu stel ik me ook vragen of ik wel alle mails van andere afzenders binnen krijg.MvgKaat
Hoi allemaal,Ik heb het volgende vervelende probleem: sinds begin deze week kan ik geen regionale zenders meer opvragen (ik kan alleen nog rechtstreeks kijken naar AVS, omdat ik in Gent woon) - dus geen WTV, TV-Oost of BRUZZ meer. Ik heb nog altijd een (goed werkende) V6-decoder, en het volstaat om bovenaan rechts op “shop” te klikken (tussen “bibliotheek” en het loep-symbooltje), waarna een groot kader verscheen met alle beschikbare regionale zenders. Nu zijn die ineens weg. Bij de klantendienst zegden ze me dat ik moet overschakelen naar een V7-decoder, maar het zenderaanbod heeft toch niets te maken met de decoder die je gebruikt? Of toch?En verder: is het de overschakeling waard? Is de V7 (inclusief de afstandsbediening) gebruiksvriendelijker dan de V6? Is het beeld kwalitatief beter? Kun je (evt. met een chromecast) ook rechtstreeks op je tv naar YouTube kijken bijvoorbeeld? Sorry, maar ik ben een echte leek op dat vlak! Alvast hartelijk dank en fijn weekend voor iedereen! Groetje
Beste We willen afspraak om modem + decoder voor 2de verblijfKlantnr: 61xxxxxxx MVG
Hoe login en passwoord van het forum wijzigen ?Bij “Mijn profiel” of “Instellingen” zie ik die mogelijkheid niet.
Ik kan nog steeds mijn gestelde vragen en de antwoorden daarop niet terugvinden op de topics.Wat moet ik doen om dit wel te bekomen?mvg,WVdB
Iedere dag krijg ik mails die ik niet wil ontvangen.Meestal om aan te geven dat paketten die beschikbaar zijn voor afhalingmaar waarvoor nog iets moet geregeld worden.Ook berichten dat alles uit cloud zal verwijderd worden zoals foto's.Zaken die ik nooit heb besteld.In Gmail kan ik die afzender blokkeren en die gaat dan automatisch naar spam.maar in Proximus mail.( skynet.be/) kan dit alleen voor de afbeelding .Vraag is nu hoe ik dit kan oplossen.Heb ze ook altijd gestuurd naar verdacht@safeonweb. Groetjes.
Onlangs is mijn fiberaansluiting geactiveerd. Omdat het nieuwe wifi-wachtwoord nogal simpel is (en op verschillende adressen wordt gebruikt volgens de installateur), heb ik het vandaag gewijzigd. Dat gaf geen problemen op mijn laptop en twee smartphones, maar bij mijn twee pc’s werd het nieuwe wachtwoord niet aanvaard (in een van beide kon ik het zelfs niet invoeren, omdat er geen vakje voor de beveiligingssleutel verscheen). Dan maar naar Proximus gebeld. De medewerkster daar snapte ze er eerst niks van, dan zei ze dat het niet aan hen lag maar aan mijn toestellen (quod non) en uiteindelijk suggereerde ze dat mijn twee pc’s op de verkeerde frequentie zaten (2,4 ipv 5). Maar ze wist niet hoe ik dat kon verhelpen. Uit arren moede heb ik dan maar weer het simpele wachtwoord ingevoerd. Kan iemand me vertellen hoe ik het wifi-wachtwoord kan wijzigen voor alle toestellen? Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn router, maar blijkbaar werkt 192.168.1.1 niet meer en ik vind niet welk IP-adres
Ik kan op mijn tv de rubriek enjoy cadeaufilms niet vinden. Hoe geraak ik daar ?
Waar kan ik een code ingeven voor een film gratis te huren in de VOD?Via de uitleg in de mail van de code kan dit via een blauwe knop op de afstandsbediening, maar deze is nergens te vinden.
Sinds een paar dagen zijn er geen nederlandse ondertitels meer bij VTM, bij Familie en Lisa. Zeer vervelend als je niet goed hoort. Kan daar iets aan gedaan worden ? Ligt het bij VTM of bij Proximus?
Ik heb ingelogd op dit forum via MyProximus. Hierbij werd automatisch mij gsm nummer als gebruikersnaam genomen. Waar kan ik dit (laten) aanpassen.
Geacht forum,wij kijken dagelijks naar het programma Tijd voor Max op NPO 1om 17.05 van maandag tot en met vrijdag. Ik neem dit altijd op., maar dit programma wordt tijdens de dag 2 of 3 keer herhaald.b.v. Om 11.10 maar ook om 07.10. Ik probeer om die uitzendingen te annuleren, dus dat ze niet worden opgenomen, maar dat wil niet lukken.Ook als ik via mijn tablet en op Picxk een herhaling wil annuleren wordt dat toch opgenomen.Graag uw reactie.Vriendelijke groet Borki
Beste, Na bijna 2 maanden begint de situatie wat radeloos te worden:Eind juni zeg ik uit mijn flex S pakket tv en internet op wegens een verhuis (samenwonen). Alles wordt bevestigd door Proximus en er volgt een mail met de sticker om de modem en decoder naar Charleroi op te sturen. Dit doe ik ook eind juni (bewijs van De Post gelukkig in bezit). De 2 gsm nummers vanuit m'n flex S pakket laat ik begin juli overzetten naar het pakket van mijn vriendin, via een Proximus winkel. Dit was meteen geregeld zoals het hoorde. Je zou denken dat het afgehandeld was, maar minder was waar. Nu zijn we eind augustus en na telefoons met 4 a 5 medewerkers van het call center, slaagt men er niet in, mijn tv en internet op mijn oud adres stop te zetten. Wederom ontvang ik een factuur elke maand, moet ik bellen voor een creditnota en garandeert men mij dat alles direct stopgezet wordt. Niet dus. Is hier een medewerker van Proximus die kan helpen aub? Want in het callcenter kan men echt niet helpen. Komt
Beste,Is het mogelijk om na te zien of ik niet te veel betaal? Vroeger kon je dit op de site, maar nu kan ik het niet terug vinden. Misschien betaal ik in mijn pakket voor zaken die ik niet gebruik.Ik lees ook dat mensen via het forum een getrouwheidspremie aanvragen, hoe werkt dit precies, heb ik hier ook recht op?Mvg,Heidi
Mijn email komen aan in inbox maar kan ze niet openen ? wat kan het probleem zijn ?Mvgwalter