Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Welkom op het forum
Recent actief
Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren. Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een groene markering of “afgeweze
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar. Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven: « Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ». Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd. Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met me
Hallo allemaal. Een account aanmaken op het forum gaat nu zoals op elke andere plaats op onze site, de oude pagina is vervangen! Klik gewoon op "Login" rechtsbovenaan Dan op "Verbinden met MyProximus". U kunt dan, indien nog niet ingevuld, uw MyProximus login invullen en klikken op "Login" of u identificeren met itsme Zodra u bent ingelogd, wordt u gevraagd uw gebruikersnaam te kiezen en de gebruiksvoorwaarden van het forum te aanvaarden. Klik dan op Opslaan en geniet van uw forum! Veel plezier !
Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken! In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :)
Sinds een paar dagen zijn er geen nederlandse ondertitels meer bij VTM, bij Familie en Lisa. Zeer vervelend als je niet goed hoort. Kan daar iets aan gedaan worden ? Ligt het bij VTM of bij Proximus?
Geachte forumbezoekers, Hier vinden jullie de maatregelen die Proximus zal toepassen om de verspreiding van het coronavirus te beperken: Onze winkels zullen gesloten blijven, ook tijdens de week tot nader order. Dit om de gezondheid van onze klanten te garanderen. De technische interventies zullen beperkt worden, enkel de ‘dringende’ interventies zullen worden uitgevoerd. Onze forum medewerkers of moderators werken van thuis uit, hierdoor kan er vertraging zijn bij het beantwoorden ven de berichten. Proximus heeft beslist om tijdens de corona-maatregelen ervoor te zorgen dat je onbeperkt kan bellen naar vaste lijnen, 10GB volume wordt toegevoegd aan het surfvolume in je mobiel abonnement en je kan gratis ongelimiteerd surfen op je internetlijn thuis. Volg het laatste nieuws over het coronavirus voor Proximus Bedankt voor jullie begrip.
Waar kan ik de document voor het aanvraagformulier van overname mailen?Bedankt voor u hulp.
De laatste week kan ik niks meer zien bij tv gids . Ik kon altijd een week vooruit zien en programmeren en ineens niks meer . Als ik van vandaag open doe staan er ook geen programma’s bij zie foto . Hoe komt dit ??
Switch ID waar kan ik deze vinden??
Geachten,Bij aankoop van een sterke wifi-xtraboost, spreekt men van een verbinding te maken tussen dezebooster en de router !!Doch ik heb enkel een modem B Box 3 van Proximus.Heb ik wel een router ??Hoe ga ik dan te werk ?Graag een seintje a.u.b.Roland.
De TV guide geeft leeg voor de volgende dagen. En ja, ik heb alles al een keer opnieuw opgestart. En waarom gaat de tvgids op pickx niet tot een week verder?
Hallo, wij hebben onze oude TV vervangen door een nieuwe o.a. omdat we dachten dat deze de oorzaak was dat het dikwijls een heel geklungel was om uiteindelijk beeld te krijgen maar met de nieuwe Samsung TV is het net hetzelfde, reden is volgens ons dat de Proximus decoder V7 dikwijls (niet altijd) te langzaam opstart en dat terwijl ook de TV automatisch mee wordt opgestart door de decoder maar die vind dan geen bron en gevolg is het alweer een hoop geklungel om uiteindelijk beeld te krijgen, natuurlijk kunnen we het automatisch opstarten van de TV uitschakelen maar dat is dan volgens ons toch zeker een stap terug in onze huidige wereld van technologie nietwaar! Ter info, de decoder wordt gewoon uitgeschakeld met de afstandsbediening dus niet volledig stroomloos uit gezet en start op uit slaapstand in normale modus dus hij staat niet op ECO. M.V.G. Lieve
Waar kan ik een code ingeven voor een film gratis te huren in de VOD?Via de uitleg in de mail van de code kan dit via een blauwe knop op de afstandsbediening, maar deze is nergens te vinden.
Door de overname van windows mail door new outlook heb ik geen toegang meer tot mijn mails.Al meermaals proberen account toe te voegen maar maar krijg constant de melding dat er iets fout ging, ook via imap geprobeerd maar geen succes.account proberen toe te voegen op gmail maar ook geen succes, iemand die kan helpen?
Voor mijn verjaardag (25/12) mocht ik 30 foto's gratis afdrukken. Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden. Er is een code denk ik? Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. Kan iemand me hierbij helpen?
zoals titel zegt… zijn er ergens login problemen met het forum ?
Vraag : Bij een aankoop van een proximus decoder V7 voor de prijs van 49 Euro op de proximus website , ben ik dan de eigenaar of huurde ? Bedankt voor je reactie
ik krijg steeds de melding geen signaal omdat TV op satelliet staat, THOMSON TV.Hoe kan ik dit oplossen?
Beste, Op 26/10/2022 doe ik een aanvraag online bij Proximus voor fiber kabel in te leggen.Ik krijg een bevestiging van de aanvraag met de datum 02/12/2022 tussen 08:00u en 12:30u waarop ze het zouden komen inleggen.Zonder te verwittigen komen ze niet opdagen en wordt er dus geen fiber kabel ingelegd.Ik bel in de namiddag dus naar Proximus en daar zegt men mij dat ze van niks weten, dat er geen bevestiging is geweest vanuit de technische dienst en dat hij mij zou doorverbinden met de technische dienst voor een nieuwe afspraak te maken.Na een uur en een kwartier aan de telefoon gewacht te hebben sluit ik dan maar de verbinding.De dag erna ga ik naar de Proximus Shop Hasselt, Kempische Steenweg 89 3500 Hasselt met de vraag of ze mij konden zeggen wat er fout gelopen was, maar omdat ik het niet in deze shop besteld had konden ze niks terug vinden en raden ze me aan om via hun een nieuwe afspraak te maken, wat ik dan ook gedaan heb.De afspraak werd op 27/12/2022 gezet tussen 08:00u en 17:0
Ik heb deze middag een Mobilus M abonnement afgesloten. Nieuwe GSM + nieuw nummerNummer: 0471xxxx36simkaartnummer: 210044xxxx203 Telefoon herkent simkaart niet. (3 uur geleden gekocht). Ondertussen al uur aan het wachten in chat box en aan de lijn…. Op APP staat dat alles in orde is… niet dusKan iemand mij eventueel helpen aub? Ik moet voor het werk dringend bereikbaar kunnen zijn. Alvast bedankt!
Sinds 2 maand ben ik de public wifi kwijt zelfs op straat.Tracht opnieuw in te loggen metPEAP0473.......@proximuswifi.bewachtwoord (juist ingevuld)CA--certificaat (welk?) enz…Niets lukt.Kan iemand mij de juiste procedure opsturen aub?Dank