Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Welkom op het forum
Recent actief
Hallo allemaal. Een account aanmaken op het forum gaat nu zoals op elke andere plaats op onze site, de oude pagina is vervangen! Klik gewoon op "Login" rechtsbovenaan Dan op "Verbinden met MyProximus". U kunt dan, indien nog niet ingevuld, uw MyProximus login invullen en klikken op "Login" of u identificeren met itsme Zodra u bent ingelogd, wordt u gevraagd uw gebruikersnaam te kiezen en de gebruiksvoorwaarden van het forum te aanvaarden. Klik dan op Opslaan en geniet van uw forum! Veel plezier !
Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken! In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :)
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar. Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven: « Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ». Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd. Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met me
Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren. Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een groene markering of “afgeweze
Hello.TV gaat weg en heb internet (is al over geschreven door mij), heb alles terug opgestart maar blijft hetzelfde heb decoder v5. Dat doet hij toch 2x per dag zeker. Groeten
geachte,hier byna klant van 82 jaar,sinds enkele weken,heb ik Fiber ,maar omdat ik graag myn vaste lyn wil behouden heeft myn my Giga fiber geinstalleerd maandelyks e kost van 159 euro ABNORMAALwelk voorstel bv vaste lyn opzeggen en goedkoper abo ofwel naar de concurentie ??
Beste,Ik heb nog een oude b-box van Belgacom en mijn tv valt constant uit. Er zit ook iets fout met de vele bedradingen die achter de box aangesloten zijn.Ook mijn digicorder moet blijven aanstaan, als ik deze uitzet krijg ik hem niet meer aan.Als ik uitgesteld wil kijken verspringt de tv dikwijls op het programma dat op dat moment bezig is.Zou het mogelijk zijn dat een technieker kan langskomen.
Ik vind nergens om mijn huidig email (die ik alleen voor dit forum gebruik)adres te kunnen aanpassen resp annuleren.
Hello Hello Heb TV decoder V5 en valt soms weg, heb Fiber, topic Forum spreken ze van Decoder V7 moet ik dan mijne vervangen.Groeten Jac.
Hallo, Ik ben gisteren overgestapt naar Fiber. Ik heb het abonnement Fiber Flex Giga.Tot mijn verbazing zie ik nu in my proximus dat ik al 3.01TB heb verbruikt van de 6TB.Ik zou niet weten aan wat, wij gebruiken enkel internet via wifi en Pickx tv.Data Internet thuis3.01 TB / 6 TBBedankt,
Hoi allemaal,Ik heb het volgende vervelende probleem: sinds begin deze week kan ik geen regionale zenders meer opvragen (ik kan alleen nog rechtstreeks kijken naar AVS, omdat ik in Gent woon) - dus geen WTV, TV-Oost of BRUZZ meer. Ik heb nog altijd een (goed werkende) V6-decoder, en het volstaat om bovenaan rechts op “shop” te klikken (tussen “bibliotheek” en het loep-symbooltje), waarna een groot kader verscheen met alle beschikbare regionale zenders. Nu zijn die ineens weg. Bij de klantendienst zegden ze me dat ik moet overschakelen naar een V7-decoder, maar het zenderaanbod heeft toch niets te maken met de decoder die je gebruikt? Of toch?En verder: is het de overschakeling waard? Is de V7 (inclusief de afstandsbediening) gebruiksvriendelijker dan de V6? Is het beeld kwalitatief beter? Kun je (evt. met een chromecast) ook rechtstreeks op je tv naar YouTube kijken bijvoorbeeld? Sorry, maar ik ben een echte leek op dat vlak! Alvast hartelijk dank en fijn weekend voor iedereen! Groetje
Sinds een maand op Fiber, en tot op heden zeer tevreden over de kwaliteit van het internet, MAAR..plots kreeg ik problemen met mijn SONOS Beam die via HDMI ARC op mijn Samsung TV is aangesloten.Mijn TV herkent of vindt mijn Beam niet meer. Ook de SONOS app zegt dat er conflicten zijn, ik vermoed met de Tv Box.Ik heb nochtans de HDMI CEC afgesloten op het toestel, maar dit helpt niets.Als ik geluid via mijn BEAM wil dan moet ik, echt waar, eerst de kabel van de tv box uittrekken, de Beam connecteren en dan weer insteken. Gekkenwerk!Tot vorige maand NOOIT problemen bij TELENET. Nu gaat er geen dag voorbij of ik erger mij aan het geluid dat steeds op dat van de TV overslaat en niet de BEAM.Wie kan helpen??? O ja, nog even iets. Ik ben al een dikke maand bezig met de klantendienst om mijn PICKX app op de gsm en op de laptop aan de praat te krijgen. Ik kan nog altijd geen TV bekijken, steeds maar foutmeldingen. Ik wil het woord “amateurisme” niet gebruiken, maar soms kan ik me niet inhouden
Mijn 2 opnames van ncis hawai kan ik niet afspelen nadat digibox even raar gedaan heeft terwijl ik alle andere opnames wel kan bekijken ookal heb ik de digibox gereset kan proximus deze opnames terug bekijkbaar zetten of niet?
Door verkoop en verhuis is ons adres aan zee, daar hebben we Fiber en Proximus. Wij kochten in maart 2024 een appartement in Edegem en de vorige eigenaar had Proximus dus ik vraag voor een Proximus aansluiting in Edegem, eerst ok, dan technisch niet mogelijk, te zwak signaal, je moet eerst fiber hebben. Geen probleem, ik doe een aanvraag bij Fiberklaar in April 24. Geen probleem, dat komt in orde. In Juli 24 nog niks gebeurd, geïnformeerd hoe het er mee zit, ok ze sturen het door naar de juiste dienst. In September 24 nog niks gebeurd, maar er is hoop, op 25/9/2024 komt een medewerker van Fiberklaar langs voor een Home Survey, rapport ontvangen en verder niks. In Oktober 24 nog een keer geïnformeerd en op 14/10/2024 een mail, goed nieuws, de installatie is gepland voor het 4de kwartaal 2024 en de verdere aansluiting kan elk moment gebeuren, onze aannemer neemt hiervoor zelf contact op. We zijn nu 28/12/2024, het 4de kwartaal is zo goed als afgelopen, van die aannemer heb ik niks gehoor
Wat moet ik invullen bij ondernemingsvorm op het bestelformulier? Er wordt niets aanvaard
Al 4 weken bezig met een extra tv decorder te bestelen.maar lukt niet omda hun systeem vast loopt elke keerb2 keer per week.mail ik of chat ik ennje krijgt elke keer ze zijn er mee bezig.ben dit beu echt beu eerst verspeeld bppost mijn kieywe gsm waar normaal een tablet bij zat die ben ik ook kwijt want als mijn gsm aankwam was die actie gedaan . Is alty iets met proximus ik wil.die tanlet ook nog wel ik wil een sereuise oplossing
ik kreeg deze mail op 4 december met een link (die ik heb weggelaten). een tweede mail volgde nadien met rechtzetting ivm de datum. is dit de werkwijze van proximus wanneer je winnaar bent van een wedstrij? alvast bedankt voor de reacties Beste klant, Proficiat! Je bent één van de winnaars van onze Proximus for You-wedstrijd! Daarom win je een Samsung Galaxy Watch7 44mm BT, Silver die bij je thuis wordt afgeleverd in de maand januari.Belangrijk: geef ons vóór 10/11/24 via deze link het gewenste afleveradres door.Opgelet! Het is belangrijk dat je je aanmeldt met je MyProximus of Proximus+ app login en het wachtwoord dat je hebt gebruikt om deel te nemen aan de wedstrijd. Krijgen we je bevestiging niet tijdig, dan gaat je prijs helaas onherroepelijk naar een andere deelnemer. Geniet ervan en aarzel niet om uw ervaringen te delen op onze sociale netwerken met #proximusforyou.Tot snel bij Proximus for You voor nieuwe deals en wedstrijden!
Waarom hebben wij de post ID niet?
Hallo, Het DSL lampje op mijn b-box 3 begint regelmatig te pinken waardoor mijn internet wegvalt. Maar zou het aan meer dingen kunnen liggen?
jullie mails van jullie forum worden aanzien als spamjullie spf-record lijkt niet ok te zijn, de ip-adressen van amazonses.com komen niet voor
aan welke voorwaarden moet mijn apparatuur voldoen , om te kunnen werken met wifi ?mijn printer werkt niet meer met wifi sinds ik omgeschakeld ben naar fiber
Deze decoder is toch uitgerust met wifi.De decoder werkt perfect met ethernetkabel maar wanneer ik verbinding wil maken met de internetbox via wifi vraagt het systeem om de ethernetverbinding te verbreken,wat ik doe, ik kan dan wel de wifischuifschakelaar inschakelen maar verder gebeurt er niets.Wat kan de oplossing zijn?
BesteSinds gisteren heb ik 2 nieuwe tv boxen v7 geinstalleerd maar ik krijg steeds de vermelding : Oeps er is iets mis op beide tv's. Na telef. kontakt met de technische dienst werd gezegd dat het een panne was. Nogmaals gebeld maar na enige hulp nog steeds niet in orde. Om 21u werd ik opgebeld en gezegd dat het nog steeds panne was. Wachten to vandaag. Echter nog steeds geen tv en dit sinds gistermiddag. Kan iemand me helpen?
Heb sinds deze ochtend door een kabelbreuk in het voetpad geen internet/wifi en tv meer om 9u43 reeds gemeld en kreeg het antwoord dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Nu 21u00 en nog steeds niemand gezien is dit normaal? Komt er vandaag nog iemand dit herstellen of wanneer komt er iemand.
Beste,Bij ons in Heist aan Zee is nog geen fiber beschikbaar. Wij wonen op het zesde verdiep en er is absoluut geen mogelijkheid om fiber bij ons te krijgen, tenzij men de kabel legt naar elk verdiep op de gevel. Iemand bij Proximus zei me dat fiber niet kan op zulk een hoogte? Langsheen gans Knokke en tot ver weg richting Franse grens staan er ontelbare appartementen van 7 verdiepingen hoog.. Ik begrijp niet wat die persoon vertelde,.Mvg,Willy
Heb je al een account? Inloggen