Skip to main content
Vraag

Overstap naar Mobile Vikings met behoud TV

• September 27, 2026
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om naar Mobile vikings over stappen met het behoud van TV. 

4 reacties

Mutlie
  • September 27, 2026

Is dit een mededeling of een vraag? 
In ieder geval biedt MV geen tv abonnement aan en ben je aangewezen op streaming.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 27, 2026

#Mutlie Dit is vraag

Mutlie
  • September 27, 2026

Wat is je bedoeling eigenlijk?
Goedkoper hetzelfde krijgen als je huidig PX abonnement? 
Alleszins  dan zonder decoder, dus geen opname mogelijkheid, je bent afhankelijk van de apps met als gevolg dat je soms niet ontsnapt aan betaling om een bepaalde aflevering of reeks te zien dei je anders “gratis” opnam (maar een hoger abonnementsprijs betaalt bij PX). Aan reclame ontsnap je zeker niet.
Of wil je gewoon ervaringen van andere gebruikers krijgen?  Er zullen hier niet veel MV klanten passeren.

MV is (zoals je ongetwijfeld weet) een “dochter” van Proximus, maakt gebruik van hetzelfde netwerk en is algemeen goedkoper. Ook is het materiaal (modem) hetzelfde. Of de service even goed (?) is kan ik niet zeggen maar de PX medewerkers hier bieden geen -echte- ondersteuning want je bent geen PX klant meer.

Martin
  • September 27, 2026

​@Jeroen_056 als je bij Proximus blijft voor internet en TV zal dit zeker geen probleem zijn.

Maar als je een TV decoder wilt verder gebruiken met een PX TV abo en Internet bij MV dit zal volgens mij niet kunnen, tenzij de PX medewerkers mij tegenspreken!

Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om naar Mobile vikings over stappen met het behoud van TV.