Hoe kan ik de serie over water kijken?
Bladzijde 1 / 1
Van maandag 24/12 t.e.m. maandag 31/12 kun je gratis de hele reeks bingewatchen in de Op aanvraag-catalogus van Proximus TV, bij Series op Eén.
De serie is tijdelijk gratis beschikbaar via Ooit gemist. (Op Aanvraag -> TV op Aanvraag -> één en canvas -> Ooit Gemist).
Sorry maar nergens te vinden op mijn decorder?!
Kan je even jouw decoder proberen hard resetten zoals hier beschreven https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html ?
Volledig gereset maar geen over water te vinden?
Heb nu boven decorder gereset !
Kan je de serie niet vinden of kan je het menu van 'Ooit Gemist' niet vinden? Wat krijg je te zien?
Het helpt inderdaad niet om te herstarten of te resetten, ik heb al een aflevering gestreamd via http://vrtnu.be die ik dan via mijn googlecast dongle op de HDMI ingang van mijn TV kan bekijken
Ik zie maar 5 afleveringen op ooit gemist....
Afl 1, 4, 5, 6 en 9 ?♂️
Afl 1, 4, 5, 6 en 9 ?♂️
Alle afleveringen t.e.m. finalespel staan er nu ook op bij mij
Spijtig dat je geen HD versie kunt kiezen
-
Als je op zender "EEN" staat > druk op rode knop (afstandsbediening) > scroll 1X rechts naar "Ooit gemist" > en scroll daar naar "onder water" waar je dan al de afleveringen vindt
Spijtig dat je geen HD versie kunt kiezen
-
Als je op zender "EEN" staat > druk op rode knop (afstandsbediening) > scroll 1X rechts naar "Ooit gemist" > en scroll daar naar "onder water" waar je dan al de afleveringen vindt
Hoi,
Als de decoder op Één staat, en je drukt op de rode knop van de afstandsbediening, krijg je ook de keuze VRT Nieuws en Ooit gemist. In Ooit gemist zoeken en dan heb je 10 afleveringen van Over Water gratis.
Oei, had niet gezien dat Martin die oplossing al had gegeven. Great minds think alike, zeker.
Gezellige feestdagen!
Als de decoder op Één staat, en je drukt op de rode knop van de afstandsbediening, krijg je ook de keuze VRT Nieuws en Ooit gemist. In Ooit gemist zoeken en dan heb je 10 afleveringen van Over Water gratis.
Oei, had niet gezien dat Martin die oplossing al had gegeven. Great minds think alike, zeker.
Gezellige feestdagen!
Ik vind het wel terug, maar enkele afleveringen (4 , 6, ...) spelen niet af (gescrambled beeld en geen klank) en moet ik dus via vrt nu kijken op de pc om alles te kunnen volgen. 😞
probeer mss toch eens door de decoder te resetten of even herop te starten (even zijn stroom onderbreken) of daarna lukt
resetten gebeurt als volgt: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
resetten gebeurt als volgt: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
bij ons is het beeld van 'OVER WATER' nog steeds 'in blokjes'. Wij hebben nochtans de modem en decoder al gereset. Kan iemand me helpen wat de oplossing is?
Is de verbinding tussen decoder en modem via een utp netwerkkabel uitgevoerd of met draadloze oplossingen want soms kunnen deze ook voor problemen zorgen.
In ieder geval zelf kun je niet veel meer doen dan het heropstarten volgens de voorgeschreven methode eens uitvoeren
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als dit allemaal niet helpt zal het wachten zijn tot iemand van Proximus terug op het forum langskomt wan op zon en feestdagen is dit niet het geval en ook niet op de helpdesk 080022800
In ieder geval zelf kun je niet veel meer doen dan het heropstarten volgens de voorgeschreven methode eens uitvoeren
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als dit allemaal niet helpt zal het wachten zijn tot iemand van Proximus terug op het forum langskomt wan op zon en feestdagen is dit niet het geval en ook niet op de helpdesk 080022800
Beste, aflevering 3 is met blokjes maar aflevering 4 niet. Wat kunnen we doen om aflevering 3 met een goei beeld te zien ?
mss dat het als je later nog eens probeert het wel zal lukken.
Indien je moest over een chromcast HDMI dongle beschikken, zou je deze aflevering ook kunnen casten naar je TV als je die bv opent op een PC/laptop met chrome browser als je s de volgende pagina opent: http://vrtnu.be
Indien je moest over een chromcast HDMI dongle beschikken, zou je deze aflevering ook kunnen casten naar je TV als je die bv opent op een PC/laptop met chrome browser als je s de volgende pagina opent: http://vrtnu.be
We hebben het inderdaad nog eens geprobeerd en het is gelukt
Via "Ooit gemist" zie ik alle afleveringen staan, maar ik kan deze niet opstarten (scherm met keuzeafleveringen blijft)
ik heb 2 dagen geleden de helpdesk gecontacteerd. Ik kreeg de boodschap "technisch probleem zal binnenkort opgelost raken". Tot op vandaag geen verandering.
PS: ik heb de decoder al gereset.
ik heb 2 dagen geleden de helpdesk gecontacteerd. Ik kreeg de boodschap "technisch probleem zal binnenkort opgelost raken". Tot op vandaag geen verandering.
PS: ik heb de decoder al gereset.
mss in afwachting dat hier iemand van het proximus team je komt verder helpen toch eens de apparaten heropstarten in deze welbepaalde volgorde:
- decoder spanningsloos zetten (via zijn schakelaar achteraan of zijn netstekker)
- bbox ook een 5-tal seconden spanningsloos zetten en na het heropstarten wachten tot zijn DSL controlelampje continu blijft branden.
- Nu pas de decoder terug onder spanning zetten.
- Indien dit niks oplevert nog de decoder eens resetten
- decoder spanningsloos zetten (via zijn schakelaar achteraan of zijn netstekker)
- bbox ook een 5-tal seconden spanningsloos zetten en na het heropstarten wachten tot zijn DSL controlelampje continu blijft branden.
- Nu pas de decoder terug onder spanning zetten.
- Indien dit niks oplevert nog de decoder eens resetten
Beste Martin,
Bedankt met het voorstel. De handelingen heb ik precies uitgevoerd, maar helaas, het werkt niet (dus ook de decoder voor de tweede maal resetten)
Ook andere aanbiedingen in ooit gemist kan ik niet verder bekijken (krijg ook niet het venster om te betalen)
Voor jullie ook een zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
Chris
Bedankt met het voorstel. De handelingen heb ik precies uitgevoerd, maar helaas, het werkt niet (dus ook de decoder voor de tweede maal resetten)
Ook andere aanbiedingen in ooit gemist kan ik niet verder bekijken (krijg ook niet het venster om te betalen)
Voor jullie ook een zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
Chris
Hallo Els,
we hebben dit naar onze remote dienst doorgestuurd om dit te onderzoeken.
Groeten Geert
we hebben dit naar onze remote dienst doorgestuurd om dit te onderzoeken.
Groeten Geert
Hallo,
Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen, dan kijken we de aansluiting eens na.
Groeten Geert
Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen, dan kijken we de aansluiting eens na.
Groeten Geert
ik heb 2 dagen geleden de helpdesk gecontacteerd. Ik kreeg de boodschap "technisch probleem zal binnenkort opgelost raken". Tot op vandaag geen verandering.
PS: ik heb de decoder al gereset.
Heb je ook al de decoder een harde reset gegeven zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.