Afgelopen vrijdag stel ik de vraag of het mogelijk is om te zappen zonder mijn kast open te zetten waar de decoder in staat. De vriendelijke dame op de proximus chat geeft aan dat dit kan mits een andere afstandsbediening die ze mij zou toesturen. Echter tot op heden mocht ik nog niks ontvangen. Vandaag bel ik dus naar de technische dienst en krijg een alles behalve klantvriendelijke persoon aan de lijn die nogal lachend met het verhaal omgaat en aangeeft dat ik niks zal ontvangen en ik deze afstandsbediening moet gaan komen of een extra toestel dien aan te schaffen om het IR signaal te herhalen in de kast. Wie kent hieromtrent het juiste verhaal? Mocht Proximus meelezen dan wil ik jullie nog eens oproepen om dringende iets aan de mentaliteit van sommigen van jullie technische klantendienst te werken ( naam van de persoon is in prive bericht te verkrijgen)
Bladzijde 1 / 1
hi Thomas
Kan je me via prive je gegevens doorgeven ?
dan geef ik dit door
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Kan je me via prive je gegevens doorgeven ?
dan geef ik dit door
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Thomas ik zie inderdaad een order staan met leveringsdatum 26/12 heeft u een track and trace link gekregen?
Ik heb niks gekregen en bij het afhaalpunt werd niks geleverd
ik geef het opnieuw in ik zie dat u reeds 2 v5 decoders heeft maar niet de correcte afstandsbediening, is dat correct?
Beste Els,klopt
mvg
Tom
mvg
Tom
Thomas ik heb 2 nieuwe afstandsbedieningen besteld verwachtte leverdatum 31/12 Groeten Els
top, bedankt
Thomas graag gedaan!
Topservice! Vandaag reeds de 2 nieuwe afstandsbedieningen ontvangen.
tip: misschien die (arrogante) collega die ik aan de lijn had eens bij u op de les laten komen 😛
tip: misschien die (arrogante) collega die ik aan de lijn had eens bij u op de les laten komen 😛
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.