Skip to main content

Wij hebben goed nieuws! Je kan nu gemakkelijk controleren wanneer fiber internet beschikbaar zal zijn op jouw adres. Dankzij onze nieuwe online tool krijg je snel en eenvoudig de meest actuele informatie.

Wil je weten wanneer u gebruik kunt maken van de razendsnelle Proximus fiber? Bezoek dan de volgende link: Beschikbaarheid van fiber checken

Eens getest voor de fun, heb al fiber en het werd vermeld dat ik aansluitbaar was en de buurt ook.

zoek alleen nog de pagina met de theoretische max snelheid op fiber op m’n adres.

@Master-magic geven ze die nog niet aan op → Speedtest  van je internet connectie | Proximus

@Martin  Daar wel via je link maar klopt niet volgens ik heb aan snelheid, er staat dat ik maximum 2000 download snelheid kan krijgen en heb 8500 download snelheid 😉

Heel accuraat is dit tool niet. Test gedaan voor mijn adres . Zie hieronder resultaat.

Realiteit is dat optische vezel tot in mijn huis aangebracht is en het contactpunt Fiberklaar geïnstalleerd is binnenshuis. Enkel de info dat deze operationeel zou dienen te zijn ontbreekt en nergens info op welke datum deze wel operationeel zou zijn.

ro 

Bij mij staat er: “ Fiberklaar zal binnenkort fiber bij jou thuis installeren.
Fiberklaar begint binnenkort met de voorbereidende werken in jouw straat voor de installatie van fiber. “

Dat is al meer dan 18 maanden dat het  zo aangegeven wordt.In februari hebben fiber en wyre werken uitgevoerd om fiber onder het voetpad te leggen. Zijn foto’s komen nemen voor de installatie. In oktober hebben ze nog een  2 fiber kabel op de gevel komen leggen, fiberklaar en wyre. Wat ze dan in de grond gestoken hebben weet ik niet. Van de firma “The last mile” ligt er al 2 jaar een fiberkabel op de gevel. Dus 3 fiberkabels op de gevel, onder het voetpad weet ik niet wat daar ligt. Alleen in de woningen is er nog geen enkele aansluiting gebeurd. Misschien kan die nieuwe provider ook nog een fiberkabel komen leggen. Gans dat fiber gedoe begint mijn k****n uit te hangen.😀

Ik heb de link gevolgd.
Via “check” krijg ik de keuze “klant” of “geen klant”
“geen klant” en adres wijst uit - zoals verwacht - dat het misschien nog voor deze eeuw is
( grapje 🤣 )
Via “klant” moet  ik inloggen maar die knop werkt werkt niet 😶

Even ook geprobeerd en krijg in beide gevallen als klant en als niet klant het volgende te zien:

Reageer