Skip to main content
Beantwoord

Alias Mailbox @skynet.be

• 22 februari 2022
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren perongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox.

Helaas kan ik deze niet opnieuw aanmaken sinds ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken.

Is het mogelijk om deze alias toch nog toe te voegen?
Deze alias is namelijk hevig in gebruik…

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

Dylen

Beste antwoord door GeertC

@Dylen 

het zou in orde moete zijn nu.

Groeten

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Martin
  • 32926 reacties
  • 22 februari 2022

TUI: indien nog niet gebeurd best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals je email adres dat je gewist hebt . Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 februari 2022

ok, dit is gebeurd!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2104 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2022

@Dylen 

het zou in orde moete zijn nu.

Groeten

Geert

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 januari 2024

Beste,

Ik heb waarschijnlijk dezelfde fout gemaakt, heb wel nog mijn fa***@skynet.be maar ben mijn alias naam**@skynet.be kwijt.

Wil ik in my proximus de naam**@skynet-alias opnieuw aanmaken dan kan ik dat niet omdat ik als domeinnaam alleen proximus.be kan kiezen.

Kan ik dat op een andere manier?

Alvast bedankt.

Luk H

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 3 januari 2024

@Luk H Ik heb op je eigen onderwerp al geantwoord. Ik stel voor dat we daar verder gaan.

• Rising star
  • 11 reacties
  • 20 januari 2025

@moderator

Beste,

Omdat mijn oud skynet alias openbaar was gemaakt en gebruikt werd voor phishing mails te ontvangen, heb ik deze verwijderd.  Ik heb echter één app over het hoofd gezien waarvoor ik deze alias nog nodig heb om gebruikersnaam en paswoord te kunnen wijzigen.

@skynet is echter niet meer aan te maken.  Kan Proximus hiervoor het nodige doen?

Het adres staat in mijn Ticket(Privé). Alvast bedankt.

Roland