Skip to main content

Beste,

Ik heb gisteren perongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox.

Helaas kan ik deze niet opnieuw aanmaken sinds ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken.

Is het mogelijk om deze alias toch nog toe te voegen?
Deze alias is namelijk hevig in gebruik…

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

Dylen

TUI: indien nog niet gebeurd best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals je email adres dat je gewist hebt . Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


ok, dit is gebeurd!


@Dylen 

het zou in orde moete zijn nu.

 

Groeten

Geert


Beste,

Ik heb waarschijnlijk dezelfde fout gemaakt, heb wel nog mijn fa***@skynet.be maar ben mijn alias naam**@skynet.be kwijt.

Wil ik in my proximus de naam**@skynet-alias opnieuw aanmaken dan kan ik dat niet omdat ik als domeinnaam alleen proximus.be kan kiezen.

Kan ik dat op een andere manier?

Alvast bedankt.

Luk H


@Luk H Ik heb op je eigen onderwerp al geantwoord. Ik stel voor dat we daar verder gaan.


@moderator

Beste,

Omdat mijn oud skynet alias openbaar was gemaakt en gebruikt werd voor phishing mails te ontvangen, heb ik deze verwijderd.  Ik heb echter één app over het hoofd gezien waarvoor ik deze alias nog nodig heb om gebruikersnaam en paswoord te kunnen wijzigen.

@skynet is echter niet meer aan te maken.  Kan Proximus hiervoor het nodige doen?

Het adres staat in mijn Ticket(Privé). Alvast bedankt.

Roland