Skip to main content
Beantwoord

Alias Mailbox @skynet.be

  • 22 February 2022
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren perongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox.

Helaas kan ik deze niet opnieuw aanmaken sinds ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken.

Is het mogelijk om deze alias toch nog toe te voegen?
Deze alias is namelijk hevig in gebruik…

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

Dylen

5 reacties

TUI: indien nog niet gebeurd best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals je email adres dat je gewist hebt . Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

ok, dit is gebeurd!

Reputatie 7
Badge +3

@Dylen 

het zou in orde moete zijn nu.

 

Groeten

Geert

Beste,

Ik heb waarschijnlijk dezelfde fout gemaakt, heb wel nog mijn fa***@skynet.be maar ben mijn alias naam**@skynet.be kwijt.

Wil ik in my proximus de naam**@skynet-alias opnieuw aanmaken dan kan ik dat niet omdat ik als domeinnaam alleen proximus.be kan kiezen.

Kan ik dat op een andere manier?

Alvast bedankt.

Luk H

Reputatie 7
Badge +5

@Luk H Ik heb op je eigen onderwerp al geantwoord. Ik stel voor dat we daar verder gaan.

Reageer