Beste allen
Dit bericht in naam van mijn zus. In november werd er voor het eerst weer tv bij haar geïnstalleerd. Installatie is goed verlopen, echter na 4 dagen had ze geen tv meer. Internet werkt wel nog.
Ondertussen zoveel maanden verder nog altijd geen tv. Ze is al verscheidene keren bij een proximus punt langsgeweest, waar ze haar niet kunnen helpen. De helpdesk vraagt enkel om kabels te controleren en zaken aan en uit te zetten, maar dit helpt allemaal niet. Een technieker willen ze niet sturen, want het heeft ooit gewerkt. Laatste antwoord klantendienst: algemene storing geduld hebben … ondertussen al zo veel maanden verder, maar ondertussen blijft de factuur wel lopen, terwijl er geen tv is.
Situatie: met veel moeite krijgen we enkele seconden het welkomscherm, nadien alles zwart. Ik heb wel al wat research gedaan om dit forum en ik herken een aantal zaken die bij anderen ook een probleem vormden. Mijn zus heeft een oudere tv, maar die werkt nog perfect. Op de HDMI-kabel staan ook niet de nodige vermeldingen (zoals ik enkele keren gelezen heb hier).
Wat hebben hebben we al allemaal gedaan, zonder succes:
- kabels vervangen om defecten uit te sluiten
- de decoder bekabeld
- alle toestellen gereset
- alle toestellen opnieuw opgestart
Dit moet echt snel opgelost worden, de factuur blijft lopen (van de betaalde bedragen verwacht ik trouwens zeker een creditnota!), ze wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wordt hier echt “tende” om het op zijn West-Vlaams te zeggen.
Lezen er hier mensen van de klantendienst mee zodat dit kan opgelost worden? Want met vervangen van kabeltjes en heropstarten geraken we er niet … Het kan ook niet de bedoeling zijn dat ze voor eeuwig op haar pc moet kijken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten
Evelyne (in naam van de zus)