Skip to main content
Vraag

Retourlabel tv box

• 20 January 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,

We hebben na een defect snel een nieuwe tv decoder gekregen waarvoor dank. Het terugsturen van de oude decoder verloopt helaas niet zo vlot. Al verschillende malen contact gehad (chat) via medewerkers om het probleem te schetsen. Kreeg ofwel link doorgestuurd die niet werkte (printscreen getoond aan medewerker via chat); ofwel werd er meegegeven dat ik nieuwe mail ging ontvangen met retourlabel in bijlage om af te drukken. Nog steeds niet ontvangen :-( :-(. 

Kan aub iemand (geen chatbot) alsnog een mail sturen met retourlabel in bijlage zodat ik het nodige kan doen?

Alvast hartelijk dank bij voorbaat…

Martin
  • 20 januari 2025

@Stemilie 

Als een  PX moderator morgen terug langskomt kunnen ze u de retourlabels opsturen, kijk ook altijd in je spammail of ze daar niet terecht gekomen zijn.
Noteer hiervoor best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 21 januari 2025

@Stemilie 

ik heb 2 mails verzonden met label in pdf vorm.

verzonden naar 2 verschillende mailadressen

Kijken jullie eens na? zeker ook in spam?

groeten

Tina

Reageer