Skip to main content
Vraag

internet aanvraag geannuleerd?

Goedemiddag,

wij hebben afgelopen vrijdag een aanvraag ingediend voor de installatie van Giga Fiber.  

Via mail hebben we het overzicht van ons contractvoorstel meteen ontvangen.  Toen ik vrijdagavond mijn mail nog eens nakeek merkte ik 2 nieuwe emails op van Proximus, namelijk de “Bevestiging van je aanvraag” en tot mijn verbazing “Bevestiging van uw annulatie”.

Via de chat applicatie ben ik (uiteindelijk) in contact gekomen met een medewerker van Proximus, die me enkel kon zeggen dat onze aanvraag automatisch werd geannuleerd wegens “technische redenen”, maar wat die redenen exact waren kon hij niet zeggen(?).  Een nieuwe aanvraag indien was volgens hem ook geen optie.

Ons adres is nochtans wel goedgekeurd voor Fiber access.

Graag meer info.

13 reacties

Mutlie
  • 1830 reacties
  • 19 januari 2025

Ligt er al fiber in je straat?
Is je woning al aangesloten op fiber?
Pas dan kan Proximus je aansluiten.
Voor meer info over je aanvraag en annulatie moet ik je verwijzen naar de moderatoren, maar die zijn pas morgen aanwezig.
Zorg er intussen dat je → ForumProfiel is ingevuld
Doe dit terwijl je ingelogd bent. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers zien.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. je volledig adres). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 januari 2025

Hey Patrick,

Ja, er ligt reeds Fiber in onze straat en we zijn ook aangesloten.  Dit hebben we als eerste nagekeken alvorens de installatie aan te vragen.  

Ons forumprofiel is alsook vervolledigd met alle nodige info.  

Bedankt alvast, we kijken uit naar morgen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1235 reacties
  • 19 januari 2025

Ik zie als mogelijkheden voor weigering: er is iets mis met de goedkeuring van de gemeente, er is voor een appartementsgebouw geen toelating van de syndicus, .…

Maar maandag zal een moderator het wel uitleggen,  hopelijk op het forum zodat wij ook iets leren.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 20 januari 2025

@Robzorz  Dag, is het mogelijk je profiel aan te vullen? Met het gegeven emailadres vind ik verschillende klanten maar geen recent order? Dank je wel.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 januari 2025

@Luc.M gegevens aangepast, heb ook het referentienummer bijgevoegd 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 20 januari 2025

@Robzorz  Dag, ik begrijp het ook niet vanwaar deze automatische annulatie. Zou je ook het verdiepingsnummer willen invullen onder je profiel en een goed contactnummer? ik probeer dan het order opnieuw te lanceren

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 januari 2025

Hey ​@Luc.M , profiel geupdate 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 21 januari 2025

@Robzorz  Ik heb het order opnieuw aangemaakt. Ik zet het ordernummer onder je profiel. Groetjes

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 21 januari 2025

@Robzorz  Dag, dit met dit order lukt het ook niet. Ik doe navraag naar het hoe en waarom van deze automatische annuleringen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 januari 2025

@Luc.M heb je al een update? Lijkt me toch vreemd daar de voorinstallatie reeds heeft plaatsgevonden. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 23 januari 2025

@Robzorz  Dag, ik heb feedback gekregen. Dit order zou steeds automatisch geannuleerd worden daar Giga fiber op jou adres momenteel nog niet mogelijk is. Maxi fiber is mogelijk.

• Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 januari 2025

@Luc.M , mss dan wel jullie website eens aanpassen... Wanneer zou het wel beschikbaar zijn?

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1696 reacties
  • 23 januari 2025

@Robzorz  Dit is in onderzoek waarom deze orders automatisch geannuleerd worden .

Reageer