Skip to main content
Vraag

Prime op tv

• 23 December 2024
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Beste, ik heb de aanbieding van een halfjaar Prime Video geactiveerd. Alles lukt goed op de laptop, maar volgende de Prime app op de Pickx tv heb ik geen abonnement?

8 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 308 reacties
  • 23 december 2024

@PLTien  Normaal kan je prime video voor een maand nemen of een jaar, 6 maanden bestaat niet, zeker dat het prime video is en geen andere app???

zie wel via deze url dat het bestaat via Proximus zelf.

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus-for-you-amazon-prime/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/geniet-6-maanden-amazon-prime-proximus.html#:~:text=Schrijf%20je%20in%20op%20Amazon,annuleren%20via%20je%20Amazon%20account

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 107 reacties
  • 26 december 2024

Inderdaad , via my Proximus+ app.

Heb dit zonder problemen geactiveerd op tv, smartphone en tablet.

Laptop nog niet geprobeerd.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 januari 2025

Heb deze ook geactiveerd. 

Heb 1 maand kunnen kijken en gisteren was de kous af.

Toen ik terug wilde activeren via Amazon moest ik lidmaatschap betalen. 

Probeerde ik het via Proximus kreeg ik de melding dat ik niet in aanmerking kom... hoewel ik tot eergisteren wél kon kijken.

Heb met 3 medewerkers van Amazon gechat en met  2 medewerkers van Proximus gebeld .

Ze wijzen naar elkaar. 

Probleem nog niet opgelost, niet fijn en zeker niet correct. 

Martin
  • 32742 reacties
  • 18 januari 2025

@Kathleen59 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen/terugvinden in het klantenbestand, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Kathleen59 schreef:

Heb deze ook geactiveerd. 

Heb 1 maand kunnen kijken en gisteren was de kous af.

Toen ik terug wilde activeren via Amazon moest ik lidmaatschap betalen. 

Probeerde ik het via Proximus kreeg ik de melding dat ik niet in aanmerking kom... hoewel ik tot eergisteren wél kon kijken.

Heb met 3 medewerkers van Amazon gechat en met  2 medewerkers van Proximus gebeld .

Ze wijzen naar elkaar. 

Probleem nog niet opgelost, niet fijn en zeker niet correct. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 107 reacties
  • 18 januari 2025

Is 2,99€ abo  per maand na gratis periode van half jaar correct ? (via Proximus+)

Amazon geeft 4,99 € op als abo per maand.

Of is dit een verhoging van de tarieven vanaf 1/1/2025.Dus ook via Proximus+.?.

M_016
Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4344 reacties
  • 18 januari 2025

Amazon.com.be: Amazon Prime

&

6 maanden Amazon Prime met Proximus for You | Proximus

Ik ga ervan uit dat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum vanaf maandag u wel verder kunnen helpen

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1698 reacties
  • 20 januari 2025

@Kathleen59  Heb je je aangemeld via de Belgische site van Amazon?

• Voorwaarden:
    • Aanbod geldig voor de Belgische Amazon-site.
    • Aanbod enkel geldig voor nieuwe Amazon Prime-klanten.
    • Slechts één aanbieding per klant zolang de voorraad strekt.
    • De klant tekent in op Amazon Prime met zijn code en een kredietkaart om te genieten van de aanbieding.
    • Na 6 maanden wordt de klant automatisch gefactureerd (€ 2,99/maand).
    • De klant kan zijn abonnement op elk moment annuleren via zijn Amazon account.

Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met Amazon: Amazon Customer Service support – Amazon.com

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 januari 2025

Ja hoor, alles gedaan zoals het hoort.

Eerste maal aangelogd via link in de proximus mail. Alles werkte gedurende welgeteld 1 maand prima.

Nu betaalde ik uit frustratie toch € 2,99 omdat we betaalde series verder willen bekijken.

Ook dit lukt niet, krijg melding dat betaling in behandeling is en wacht op goedkeuring .

Wat is dit toch allemaal?!?

Reageer