Skip to main content
Vraag

Stotterend beeld

Toon eerste bericht

118 reacties

• Auteur
  • 397 reacties
  • 29 augustus 2024

@Andy_043 bedankt om te laten weten. 

Zijn er nog die deze problemen ervaren?

@HadewychT nemen jullie deze bugs mee voor een oplossing te vinden?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3344 reacties
  • 30 augustus 2024

@Andy_043 Oeps, je Telenet app beter dan onze decoder, dat horen we hier niet graag 😉. Het wijst er wel op dat de kwaliteit van de verbinding op zich wel goed is. 

Ik zie dat je decoder niet rechtstreeks op je modem is aangesloten. Heb je de mogelijkheid om deze eens met een rechtstreekse kabel te verbinden om te testen of dat enige verbetering geeft ? Zo kunnen we de invloed van dat andere toestel uitsluiten. 

@rsca_rsca Ik heb een kleine wijziging op je lijn aangebracht die minder blokjes of stilstaande beelden zou moeten geven bij het zappen. Kan je dat eens uittesten ? 

• Auteur
  • 397 reacties
  • 30 augustus 2024

@HadewychT  

Bedankt. We testen het uit.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3344 reacties
  • 30 augustus 2024

@rsca_rsca @Andy_043 Je kan in de instellingen - support ook eens Clear data&herstart uitvoeren. 

• Auteur
  • 397 reacties
  • 2 september 2024

@HadewychT  Het lijkt op het eerste zicht wat beter te zijn nadat je de kleine wijziging op onze lijn hebt aangebracht.

Volgens het Franstalige forum is men nu “APK 5.155.1 en cours de test interne” aan het testen.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 9 september 2024

@HadewychT 

Recent zijn we hier op het nieuwe platform gezet (software 6.155.1). Echter zijn er ook bij live-uitzendingen af en toe haperingen.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 5 januari 2025

@HadewychT 

Zeker bij opnamen blijven haperingen nog steeds een probleem.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 9 januari 2025
rsca_rsca schreef:

@HadewychT 

@HadewychT 

Zijn hier nog dingen mogelijk die jullie kunnen ‘bijstellen’? Of best wachten op volgende software-updates?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 12 januari 2025
rsca_rsca schreef:
rsca_rsca schreef:

@HadewychT 

@HadewychT

Zijn hier nog dingen mogelijk die jullie kunnen ‘bijstellen’? Of best wachten op volgende software-updates?

@HadewychT ​@DaisyS 

Update: zonet een opname via de decoder bekeken en hier en daar subtiele maar storende haperingen die voor zover geweten bij live tv-kijken op dit moment niet aanwezig zijn. Er is reeds vanalles geprobeerd, nagekeken en getest, maar dergelijke haperingen blijven aanwezig. Zijn hier nog dingen mogelijk die jullie kunnen ‘bijstellen’?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 13 januari 2025
rsca_rsca schreef:
rsca_rsca schreef:
rsca_rsca schreef:

@HadewychT 

@HadewychT

@HadewychT ​@DaisyS 

Update: zonet een opname via de decoder bekeken en hier en daar subtiele maar storende haperingen die voor zover geweten bij live tv-kijken op dit moment niet aanwezig zijn. Er is reeds vanalles geprobeerd, nagekeken en getest, maar dergelijke haperingen blijven aanwezig. Zijn hier nog dingen mogelijk die jullie kunnen ‘bijstellen’?

@YorickP  Heb je hier meer info over?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 14 januari 2025

Ik heb een Apple TV gekocht om op z’n minst en in de hoop opnamen zonder haperingen te kunnen bekijken.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 15 januari 2025

We zijn overgestapt naar een andere provider en zullen voortaan streamen ipv tv-kijken via een decoder. Hopelijk gebeurt de afhandeling van de opzeg nog op een vlotte manier, want tot op heden heb ik nog geen info via e-mail ontvangen over de opzeg en het retour sturen van decoder en modem. In MyProximus zijn alvast geen producten meer te zien.

Graag dank ik de moderatoren hier op het forum alsook de medewerkers in de winkel voor de goede hulp en service die geboden werd.

Martin
  • 32750 reacties
  • 15 januari 2025

En naar welke provider als ik het vragen mag?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 15 januari 2025
Martin schreef:

En naar welke provider als ik het vragen mag?

@Martin  Naar Base.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 16 januari 2025

@HeidiE  De bevestigingsmail is goed ontvangen en zowel de decoder als modem zijn retour gestuurd.

1. Heb je er zicht op wanneer ik de laatste factuur/creditnota ontvang?
  2. Hoe gaat het in z’n werk bij de stopzetting van het digitale abonnement bij HLN e-press?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 16 januari 2025
rsca_rsca schreef:

@HeidiE  De bevestigingsmail is goed ontvangen en zowel de decoder als modem zijn retour gestuurd.

1. Heb je er zicht op wanneer ik de laatste factuur/creditnota ontvang?
  2. Hoe gaat het in z’n werk bij de stopzetting van het digitale abonnement bij HLN e-press?

@HeidiE heeft via pb geantwoord.

• Auteur
  • 397 reacties
  • 17 januari 2025

@HeidiE  ​@Luc.M  ​@tina.b 

De retour is bij jullie afgeleverd. Zou het mogelijk zijn me nog iets te laten weten als de afhandeling hiervan effectief in orde is?

• Auteur
  • 397 reacties
  • 21 januari 2025
rsca_rsca schreef:

@HeidiE  ​@Luc.M  ​@tina.b 

De retour is bij jullie afgeleverd. Zou het mogelijk zijn me nog iets te laten weten als de afhandeling hiervan effectief in orde is?

@tina.b 

1. Hebben jullie de retourzending (decoder en modem) als goed ontvangen geregistreerd?
  2. Heb je er zicht op of er al een slotfactuur opgemaakt is? Want op MyProximus is er helemaal niets meer te raadplegen van facturen.

Reageer