Skip to main content

PO16

• 21 January 2025
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

• Apprentice
  • 3 reacties

Ik krijg de laatste weken foutmelding PO16 wanneer ik opgenomen programma’s wil bekijken.

Een eerste keer gemeld in december aan helpdesk….. het gaat binnen enkele dagen in orde komen? neen dus.

Gisteren terug contact opgenomen met helpdesk, het advies is ….. ethernet kabels vervangen??

Ik heb twee decoders (V7) die beide met een ethernet kabel zijn verbonden aan een Internetbox.

Op beide toestellen heb ik hetzelfde probleem?? 

4 reacties

Martin
  • 32738 reacties
  • 21 januari 2025

heb je de internet box ook al → gereset 

PS: indien nog niet gebeurd, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 21 januari 2025

Wij krijgen de laatste weken ook heel dikwijls die melding P016, zowel bij opgenomen programma s als bij terugkijken, maar … niet bij allemaal. Dat is een paar weken geleden plotseling begonnen. Box is al verschillende keren gereset.

Martin
  • 32738 reacties
  • 21 januari 2025

Dit wordt de laatste tijd dikwijls gemeld ik vermoed dat er mogelijks problemen zijn met de server.
Mss kan een PX Moderator meer duiding geven en is het ook een gekend probleem, ik heb het probleem persoonlijk niet maar dit wil nog niet veel zeggen, ik kan het signaal via een totaal andere route binnenkrijgen.

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 110 reacties
  • 22 januari 2025

Wij ervaren dit probleem ook al een kleine tijd. Het is me vorige week opgevallen bij terug kijken naar programma’s. Vooral bij VTM want hier wordt elke dag het nieuws op terug gekeken. 

Reageer