Skip to main content
Beantwoord

Muurbeugel Internet Box


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

41 reacties

Martin
  • 32738 reacties
  • 18 april 2024

@Stefaniedr 

Omdat de PX forummedewerkers u er ene zouden kunnen opsturen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 april 2024
Martin schreef:

@Stefaniedr

Omdat de PX forummedewerkers u er ene zouden kunnen opsturen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dit zou in orde moeten zijn. Bedankt!

 



 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3344 reacties
  • 18 april 2024

@Stefaniedr Deze wordt morgen thuis geleverd. 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 april 2024
HadewychT schreef:

@Stefaniedr Deze wordt morgen thuis geleverd. 

Hartelijk bedankt!! 


Kunnen jullie mij een muurbeugel bezorgen? Want zonder beugel is het wel heel lastig te bevestigen tegen de muur.

Bedankt!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2089 reacties
  • 28 mei 2024

@LohseWanderer 

Er zal een muurbeugel geleverd worden bij Akel Supermarkt

Morekstraat 330

9032 Gent

 

Geert


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 25 juni 2024

Beste Proximus, 

Ik zou ook graag een muurbeugel ontvangen.

 

Alvast bedankt!

 

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 26 juni 2024

@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 26 juni 2024
Michael V schreef:

@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.

Hey Michael,

 

Klopt, ik ben deze post vergeten aan te passen. Heb het via MyProximus chat geregeld. Dank je wel voor de goede opvolging!


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 1 juli 2024
Kevin C. schreef:
Michael V schreef:

@Kevin C. Ik zie op jouw klantengegevens dat er eentje onderweg is naar je.

Hey Michael,

 

Klopt, ik ben deze post vergeten aan te passen. Heb het via MyProximus chat geregeld. Dank je wel voor de goede opvolging!

 

Beste,

Ik heb na een week nog altijd niets ontvangen helaas. Ook geen enkele e-mail van verzending, volgens mij is er iets mis gelopen.

 

Bedankt om even na te kijken.

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 2 juli 2024

@Kevin C. Ik heb even nagekeken en zie dat het order nog openstaat. Het gaat hier om een order van onze klantendienst dus ofwel kan u even zelf binnen bellen om te horen hoe het met het order is of anders vraag ik het even na aan onze administratie dienst.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 13 juli 2024
Michael V schreef:

@Kevin C. Ik heb even nagekeken en zie dat het order nog openstaat. Het gaat hier om een order van onze klantendienst dus ofwel kan u even zelf binnen bellen om te horen hoe het met het order is of anders vraag ik het even na aan onze administratie dienst.

Hallo Michael,

Kan jij even na kijken? Deze ochtend krijg ik plots e-mails dat mijn bestelling zomaar geanulleerd is van de beugel. Tot op heden nog altijd dus niets ontvangen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Beste Proximus,

Ik had ook graag een meurbeugel ontvangen voor onze Internet Box. Is dat nog mogelijk?

Alvast bedankt!

 


Martin
  • 32738 reacties
  • 19 januari 2025

Als een  PX moderator morgen terug langskomt kunnen ze u ene via Bpost opsturen.
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Beste Martin,

Ik heb mijn gegevens toegevoegd. Bedankt voor uw reactie!

Vriendelijke groeten


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2052 reacties
  • 20 januari 2025

@DU_DU_DU De muurbeugel is onderweg.