Skip to main content

Beste,

Ik doe opnieuw mijn aanvraag voor korting als trouwe klant.

Kan u deze terug activeren voor een jaar?

Alvast bedankt,

Mvg,

Uw trouwe klant,

Ann

Best dat je om beter/vlotter verder geholpen te worden, als de Proximus moderatoren hier morgen de draad terug opnemen, van in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens te noteren. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!  Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@AnnVDM 

Graag je forumprofiel aanvullen zodat we je kunnen terugvinden in het klantenbestand.

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Mvg,

Tina


Beste,

Mijn profielgegevens zijn aangevuld en de wijzigingen zijn opgeslaan.

Mvg,

Ann


@AnnVDM 

k heb het in mijn agenda genoteerd voor nazicht.

Korting loopt af in februari en dan kunnen we wellicht verlengen.

mvg

Tina