Beste,
Ik doe opnieuw mijn aanvraag voor korting als trouwe klant.
Kan u deze terug activeren voor een jaar?
Alvast bedankt,
Mvg,
Uw trouwe klant,
Ann
Beste,
Ik doe opnieuw mijn aanvraag voor korting als trouwe klant.
Kan u deze terug activeren voor een jaar?
Alvast bedankt,
Mvg,
Uw trouwe klant,
Ann
Best dat je om beter/vlotter verder geholpen te worden, als de Proximus moderatoren hier morgen de draad terug opnemen, van in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens te noteren. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Graag je forumprofiel aanvullen zodat we je kunnen terugvinden in het klantenbestand.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Mvg,
Tina
Beste,
Mijn profielgegevens zijn aangevuld en de wijzigingen zijn opgeslaan.
Mvg,
Ann
k heb het in mijn agenda genoteerd voor nazicht.
Korting loopt af in februari en dan kunnen we wellicht verlengen.
mvg
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.