Skip to main content

Wij krijgen geregeld foutcode A0001 dat er geen wifi is op TV, Nochtans werkt alles normaal in huis. Moeten steeds herstarten… 

Met oude tvbox nooit problemen gehad.

 

Is je decoder verbonden via een booster?
Doe dan eens :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_wbo_reset/bedrijven-en-overheden/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/heropstarten-of-resetten/je-wi-fi-booster-resetten.html


@NicDev je oude TV box was waarschijnlijk een V5c of een V7 decoder, dus die werkten al niet via wifi en was die ofwel direct met een utp kabel aan je ‘bbox/Internet box’ aangesloten ofwel via een utp kabel aan een wifi booster aangesloten.
Nu is de vraag of je de V7c op de zelfde manier aangesloten hebt als je oude decoder, maak je met deze direct wifi verbinding via de ‘bbox/internet box’  

Dus best eerst beschrijven hoe alles aan gesloten is en of je een bbox3 hebt of een internet box en of je een booster V1 of v2 hebt indien je er ene hebt hier, zie je bv de verschillende versies 
→ Wi-Fi Booster reset 


Bedankt voor jullie reactie. Mijn man gaat het morgen allemaal eens doornemen en proberen.