Skip to main content
Vraag

Proximus webmail foutmeldingen


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 79 reacties

De laatste weken krijg ik geregeld foutmeldingen in mijn mailbox, zoals:

  • lege mailbox en foutmelding bij opstarten mailbox
  • na opnieuw opstarten is de Lijst weergave gewijzigd naar Verticaal
  • melding “Voer een geldig emailadres in” terwijl er een geldig emailadres ingegeven is

Wat is er hier gaande?

20 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 29 oktober 2024

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 29 oktober 2024

 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 29 oktober 2024

@user via welke browser heb je dit probleem voor? Kan je dit eens testen met een andere browser of je daar ook die problemen hebt?


  • 271 reacties
  • 29 oktober 2024

Idem ditto hier maar fout met Google Chrome maar niet met Microsoft Edge … oplossing? 


  • 271 reacties
  • 29 oktober 2024

Followup: probleem lijkt ondertussen opgelost … 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 30 oktober 2024

@Regulus Hou ons op de hoogte als er iets veranderd.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 31 oktober 2024

Bij mij is er niets veranderd. De foutmeldingen doen zich allemaal voor in Microsoft Edge.


Mutlie
  • 1830 reacties
  • 31 oktober 2024

Ik herhaal maar even wat ik in een ander topic schreef.

In dit forum wordt regelmatig aangehaald dat webmail werkt of niet werkt in die of die browser.
Bij mij werkt het meestal zowel in Firefox, Chrome en Edge. Soms niet in de ene maar wel in de andere. Het probleem is dus zeker niet algemeen en niet toe te wijzen aan een specifieke browser.

Dat het soms werkt of hapert ZOU mogelijk ook kunnen liggen aan de combinatie van browser en extensies maar ook en/of een instelling in Windows (of ander) OS, je antivirus, je firewall, …. Mogelijkheden zijn er mijn inziens zeker genoeg. Laat het net die combinaties zijn die verschillen tussen gebruikers. daarnaast hebben gebruikers nog hun browser voorkeur.

Als het in geen enkele browser lukt zou het eventueel nog aan de server kunnen liggen.
Maar om dat te weten zou je toch minstens met een andere browser (waarin webmail normaal werkt) moeten testen.

Anderzijds,  er worden ook issues gemeld met Outlook.
Daarentegen werk ik met Thunderbird (gratis), probleemvrij  en tot mijn grote tevredenheid.
Een tip?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 1 november 2024

Bijkomende foutmelding: WEBTOP ERROR;


Martin
  • 32738 reacties
  • 1 november 2024

Die foutmelding wordt wel nog gemeld, in ieder geval heb ik dit met Microsoft Edge nog niet voorgehad. In 2021 bv hadden er ook heel veel deze foutmelding
Mogelijks kunnen de PX moderatoren dit opvragen bij de specialisten en weten zij waar het schoentje wringt.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 1 november 2024

Eens met een compleet andere browser geprobeerd: DuckDuckGo.

Zelfde fout: WEBTOP ERROR


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 1 november 2024

Met Firefox: ook foutmeldingen


Mutlie
  • 1830 reacties
  • 1 november 2024

Is het een mail met bijlage?
Grote bijlage? Kan die bijlage kleiner (in stukken bijv)


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 1 november 2024

@Mutlie: evengoed mails zonder bijlage.

Nu nog een andere foutmelding:

 


Mutlie
  • 1830 reacties
  • 1 november 2024

Misschien een tijdelijk probleem cfr oudere gelijkaardige berichten op dit forum?

Indien je via een mailcliënt probeert (Outlook, Thunderbird, eM Client, … ) werk je mail dan.?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 3 november 2024

Enkel bij Proximus webmail. Outlook bvb. geen enkel probleem.


Mutlie
  • 1830 reacties
  • 3 november 2024

Eigenlijk, met grote uitzondering van oudere versies van Outlook (wat te maken had met hopeloos verouderde beveiliging) worden er hier nooit problemen gemeld met (afzonderlijke) mailprogramma’s.
De ultieme tip is dus ….


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 15 januari 2025

Ik heb het outlook.com mailadres tot nu toe gedurende jaren zonder problemen kunnen gebruiken met Proximus mail.

Dit adres heb ik nu kunnen verwijderen.

Nu krijg ik in Proximus mail de foutmelding “We ondervinden problemen met de service. Probeer het later nog eens.

En nog steeds wordt de mail die ik aan het intikken ben om de minuut naar Concepten gestuurd.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2052 reacties
  • 20 januari 2025

@user Er waren vorige week enkele problemen, deze zouden verholpen moeten zijn.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 79 reacties
  • 22 januari 2025

@DaisyS: Bedankt, maar mijn problemen zijn niet verholpen. Een afbeelding uit mijn Concepten van een mail die ik zojuist ingetikt heb, spreekt boekdelen:

Aantal onderbrekingen bij het intikken van een mail, opgeslagen in Concepten.


Reageer