Ik heb nog 3 bonusfilms staan Hoe kan ik die opvragen?
Via “Home” > “Proximus VOD” op decoder of Pickx app.
Film kiezen en dan zal je kunnen kiezen voor één van je bonussen.
Ik kan nergens kiezen voor een bonusfilm.
En als ik een film huur staat hij op de factuur.
Dan best wachten tot een PX moderator morgen terug langskomt om je verder te helpen.
Indien het nog niet moest gebeurd zijn, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dat is nogal eens gemeld : een gratis film komt op de factuur, maar gaat er later weer af. Dus is het uiteindelijk gratis.
ja maar als je de film besteld moet je dit normaal kunnen zien.
Heb nu net vastgesteld dat de filmcredits via de laptop wel kunnen gebruikt worden. Rechtstreeks op de tv niet. Raar.
Daarom dat ik het voorgesteld had
Via “Home” > “Proximus VOD” op decoder of Pickx app.
Film kiezen en dan zal je kunnen kiezen voor één van je bonussen.
heb dit ook al voorgehad , maar nu zie ik ze bij mij op beide.
Eens proberen door je TV box eens volledig stroomloos te zetten en dan laten opstarten; mogelijks staan ze er dan wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.