Skip to main content
Vraag

eID identificatie werkt niet


Hallo, 

 

Er is een probleemple met de identificatie van mijn Pay&Go kaart. Na het invullen van de benodigde informatie kan ik (persoonlijk) enkel de optie eID gebruiken. 

De laatste eID software is geïnstalleerd. Maar toch krijg ik steeds onderstaande boodschap: 

Eerst dacht ik dat het misschien aan mij lag maar inmiddels alle cookies gewist en zo’n drie browsers getest. Steeds dezelfde melding. Ik ben er zeker van dat de eID software en de browsers naar behoren werken gezien ik op eender welke andere website perfect mijn eID kan gebruiken. 

Zijn er nog andere manieren om mijn identiteit te bevestigen zonder eID en zonder naar een proximus punt te gaan? Een beheerders account heb ik niet. Dat is geen optie.

 

Bedankt,

Jente

3 reacties

Martin
  • 32738 reacties
  • 29 mei 2024

FYI: Als geen van deze methoden lukken, vrees ik er voor dat het via een PX shop zal moeten gebeuren.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 januari 2025

Heb precies hetzelfde voor.

Ben langs de Proimus  shop gegaan met mijn ID kaart en ze zeiden dat het na maximum 2u zou opgelost zijn. Nu een dag later nog steeds niet bereikbaar. 

 

 

 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3135 reacties
  • 21 januari 2025

@Dami 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Beste,

vreemd, want idd via een prx winkel lukt het meestal onmiddellijk…

Vul je je gegevens in in je forum profiel? Zeker ook het betrokken nummer?

mvg,

Tina