Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ongeveer twee weken geleden maar weer eens gebeld naar Proximus. V7 decoder valt om de andere dag uit en dat zijn we nu echt beu. Medewerker constateert dat decoder kapot is en zal nieuwe sturen. We ontvangen idd een “nieuwe” V7 decoder, verpakt in een doos, zonder iets erbij, ook geen retour label (nr 1) Teruggebeld, want omdat we al sinds jaar en dag alleen maar problemen met de V7 hebben, vragen we of Proximus een andere heeft. Medewerker zegt dat ze een V6 zal sturen, want daar zijn minder problemen mee. We ontvangen weer een “nieuwe” V7, in een doos zonder retour label of iets anders erbij (nr 2). Nog maar eens gebeld. Nu ontvangen we echt een nieuwe, een V6 zoals eerder beloofd, maar zonder retour label (nr 3). Dan krijgen we een bericht van bpost: ons pakje van Proximus ligt klaar om af te halen voor een bepaalde datum. Naar postkantoor: niets gevonden. En tot onze schrik ontvangen we van Proximus een brief met een opsomming van het nieuwe materiaal dat we “besteld” zouden he
Onze afstandsbediening v5 TV aan/uit knop werkt niet meer. Andere knoppen werken wel. De aan/uit knop werkt slechts als er je zeer zeer hard op drukt maar ik verwacht dat dat maar van korte duur zal zijn voordat die knop volledig niet meer werkt. Zouden jullie a.u.b. vlug een vervanging kunnen sturen? Alvast zeer bedankt voor jullie hulp hiermee. :-)
De afstandsbediening is defect, enkele knoppen reageren minder of niet goed. Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen? Mvg
sinds gisteren middag zijn we onbereikbaar via ons eigen email en website.gebeld met de ICT help desk, na 3x bellen en wachttijd van 45min eindelijk binnen.Telefoonoperator kon het niet oplossen, ging het doorgeven aan een expert met prioriteit 1. ticket gemaakt. sindsdien niets meer gehoord, en onze webshop, website etc kortom digitaal onbereikbaar.Op de help pagina staat bereikbaar van maandag tot zaterdag 8u-20u. deze morgen teruggebeld ...zonder wachttijd binnen krijg ik het antwoord de ICT werkt niet in het weekend.Toevallig iemand die werkt ODIN? en eventueel settings kan overlopen?als ik hierin kijk staan alle DNS records groen en webhosting op none (we werken met fix ip en draaien onze eigen (web)server. mailservers zijn van proximusMaar volgens de Operator, ze werken met een ander programma, was enkel mijn domein nog geregistreerd maar niet meer gekoppeld.frustrerend een heel weekend zonder mail of website
Ik ontvang een bericht. Deze komt van een alias die de mail doorstuurt naar mijn proximus emailadres.Deze belandt in de spam map.Ik selecteer "Markeren als GEEN Spam".De volgende keer weer hetzelfde. Is er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat dit automatisch vertrouwd wordt??
Reeds een aantal maanden stel ik vast dat op de dag dat de “bonus” belwaarde vervalt (na 1 maand), de volledige normale belwaarde ook op 0 komt. Kan ik ergens dit verbruik checken of heeft iemand hetzelfde probleem?
Vorige week postte ik hier op het forum een aanvraag om een hoog opgelopen factuur toegevoegd te krijgen aan huidig lopend afbetalingsplan.Dit bleek niet te gaan dus ik nam contact op met de klantendienst via chat voor een alternatieve oplossing te vinden, de vriendelijke dame van de dienst Collections bood me een simpele oplossing aan:Betaal de laatste €72 die openstaat van uw huidig afbetalingsplan, vervolgens kunnen we uw nieuwe (hogere) factuur in een nieuw afbetalingsplan omzetten. Dit vond ik een goed voorstel, de dame garandeerde mij dat dit mogelijk was en ik opnieuw contact moest opnemen eens de betaling volledig verwerkt stond in MyProximus. Dit was de dag erna al het geval want ik had via instant overschrijving betaald omdat ik dit zsm geregeld wou hebben.Vol goede moed probeerde ik telefonisch het nieuwe afbetalingsplan op te starten. Tot mijn verbazing kreeg ik hier echter te horen dat dit niet mogelijk was wegens ‘wanbetaling’ en stopzetting van het oude afbetalingsplan.
Beste, Er verdwijnt geld van mijn herlaadkaart ik heb gisteren herladen met 15 euro. Ik heb niet eens gebeld of iets meegedaan plots heb ik nog maar 2 cent.Hoe komt dit Mvg Geraldine marlier
Beste vorig week een bestelling van een nieuw simkaart + Smartphone,alles ging vandaag worden geleverd, postbode geeft me een grote doos die zeer licht blijkt,enkel simkaart geleverd,op de afleverbon staat van h.essers staat er ook enkel simkaart,geen spoor of nieuws van de smartphone? Geen 2de levering of wat dan ook,spoortloos,wat nu?Bedankt
Dag team Proximusgraag wou ik nog even Cedric van de Proximus winkel te Tielt oprecht bedanken voor zijn geduld en klantvriendelijkheid. Dinsdag 2 maart kwam ik met een probleem bij hem langs, en dat heeft hij keurig opgelost, ook al nam dat veel van zijn tijd in beslag en was het ook druk in de winkel op dat,moment.de informatie die ik kreeg ( dat het max 48 u zou duren alvorens ik terug online zou kunnen met mijn telefoon was volledig correct)Ik ben uitermate tevreden van zijn vakkundige begeleiding en uitleg. Dankzij hem heeft Proximus er een trouwe fan bij.🤗
Ik kan al een tijdje geen mails meer versturen in outlook.Blijven in “postvak uit” staanIemand een idee waar het aan ligt?
Kan het zijn dat er problemen zijn met de my proximus app op de smartphone. Ik moet telkens opnieuw inloggen met 4g of via my proximus en dan nog krijg ik maar de helft te zien. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft.
We verhuizen in april van de tweede verdieping naar het gelijkvloers van hetzelfde gebouw. Ik heb geprobeerd om de verhuis te melden via MyProximus maar dat lukt niet. Het is onmogelijk om ons nieuw busnummer in te voeren. We willen ook van pack veranderen. Nu hebben we Phone line en Internet Comfort. Op ons nieuw adres willen we Internet Start + Telephony+ TV. Kan dit via deze weg geregeld worden?Vriendelijke groeten,Carine
ik heb onlangs een videophone BTICINO Classe 100 X16E met WiFi toepassing laten installeren. De bedoeling van de videophone is om te zien wie er aan de deur staat. De app die je moest installeren heet Door Entry.Binnenshuis werkt de WiFi wel, maar buitenshuis werkt de WiFi niet.Ik krijg altijd een bericht “u bent niet aangesloten op internet” OF “u bent niet geregistreerd in de cloud”.Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet via de WiFi verbinding mijn deur van buiten uit te bereiken. Ik stel de vraag hier maar eens, misschien dat er nog Proximus gebruikers zijn die eenzelfde toestel hebben en eveneens problemen hebben of hebben gehad met deze app Door Entry.
i had 1000/200 on my address, yesterday i filled the form and they called, i asked for a 8500/1500 ultrafiber upgrade and then they downgraded me to 1000/100 and said it will be changed in 2-4 hours, after 1 day so today i filled the form again and asked about it in call, they responded that theres no ultrafiber option yet availble in 1800 postcode, so iam stuck with slower speed again for no reason, they didnot even give me a date for availability, also iam using the bbox3v+ modem with ont+ but i ordered the newer internet box+ yesterday and it will come tomorrow, i hope when i swith to the newer modem will work but i have no luck in me. sad. i wouldve given much more money to get it early..Is there way to check the availablity date somewhere like store?
Gisteren heeft men mij ongevraagd via de post een Android tv box V7 geleverd, mijn vraag is simpel waarom?Ik heb niets gevraagd, wat is hier de bedoeling van?Er is nooit vanuit Proximus naar mij toe over gecommuniceerd dat dit geleverd ging worden,kan iemand mij dit eens uitleggen?
MyProximus steekt in een nieuw kleedje. Welkom! Staat er te pronken op de site. Ik kan echter niets meer zien. Geen facturen ,geen producten. Enkel voeg producten toe kan ik zien. Hetzelfde in de app.
hoi, weet er iemand hoe ik met deze decoder programma’s langer dan 60 dagen kan bewaren, vind deze mogelijkheid nergens terug?BTW, wat een teleurstelling deze decoder, je kan niet rechtstreeks zien hoe lang programma beschikbaar blijft zonder in het programma zelf te gaan. Voorstspoelen gaat alleen in stukken en men is dus verplicht een deel te zien vooraleer het programma begint.
BesteIk heb de nieuwe internetbox willen installeren, maar die kan geen verbinding maken met het internet. Na een dag heen en weer getelefoneer werd er eindelijk een technicus gestuurd. Die heeft ca. 3 uur zitten zoeken waar het probleem zat en stelde uiteindelijk (na contact met de technische diensten van proximus) vast dat er een (centraal) probleem was met onze lijn. De oude bbox3 werd opnieuw geïnstalleerd (die werkt overigen nog steeds prima) en Proximus zou contact met ons opnemen als het probleem van de baan was. Het zou niet lang duren…. Drie dagen later nog steeds hetzelfde probleem. Intussen krijg ik wel aanmaningen om mijn oude spullen terug te sturen (anders boete!)Vandaag naar de klantendienst gebeld. De eerste persoon die aan wie ik mijn verhaal kwijt kon, zou het uitzoeken, maar mijn lijn viel (?) prompt weg. Teruggebeld. Een andere persoon aan de lijn. Ook die zou het gaan uitzoeken en zette mij in de wachtlijn. Na exact 38 minuten luisteren naar de wachtmuziek (ik was
Van een vorige periode (meerder jaren geleden) bij Proximus had ik nog een mailadres, dat ik niet meer kan gebruiken om te verzenden, maar waarop nog wel mails toekomen.Nu ik terug bij Proximus zit, zou ik dit adres graag ‘heractiveren’: kan dit?
Vandaag heeft men mij ongevraagd via de post een Android tv box geleverd, mijn vraag is simpel waarom?Ik heb niets gevraagd, wat is hier de bedoeling van?
Goedemiddag, Wij hebben bizz call connect en ik vroeg me af hoe ik voor iedere beller een welkomstbericht kan plaatsen/opnemen. Bvb: “Wekom bij..… u wordt zo dadelijk geholpen.”Alvast bedankt voor enige hulp. Joost
Beste, Sinds 10 jaar woon ik in de regio ‘Pays des Collines’ op minder dan 500m van de grens met Vlaanderen.Resultaat: in Vlaanderen uitrol Fiber supersnel internet, ikzelf met Proximus. Daarnet een snelheidstest gedaan en ik zit aan 7mb/s download. Hoe kan dit anno 2023 nog in België? grt,Vincent
Er wordt me gevraagd om mijn Pay&Go te identificeren, maar de website laat me niet toe om mijn land en dus juiste straat te kiezen.Het lukt om me mijn nummer, simkaartnr en login via eID door te voeren.De gegevens van mijn straat en land worden niet overgenomen, maar ik kan enkel een adres uit Belgie selecteren. Helaas niet uit Duitsland waar ik nog voor de volgende 4 jaar blijf wonen. Ik wil graag mijn nummer behouden, omdat een terugkeer naar Belgie nog voorzien is, maar wat is er nodig om de juiste adresgegevens te kunnen doorgeven? Ter info:Vorig jaar bestond de optie nog om via overschrijving een activatie van de kaar door te voeren. De laatste maal gaat terug naar November 2021. En ondertussen is het krediet (0.01euro) nog geldig tot Augustus 2023.Via sms identificatie krijg ik de foutmelding dat deze methode enkel kan voor particulieren, en blijkt mijn nummer of mxproximus account nog naar een corporate klantentype te verwijzen. Echter, de overdracht van corporate naar Pay&