Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
onze lijn valt constant kort weg. Een paar maanden gelende kregen we een nieuwe modem maar het probleem is niet verholpen.Het begon met onze telefoons en tablet, vandaag gelooft de laptop er ook telkens aan. Heel vervelend tijdens het telewerken. Ik heb al meermaals naar de klantendienst gebeld maar ook dat levert niet echt iets op :( Onze telefoons hebben het telkens ook lastig weer te verbinden, mijn vriend had vorige maand een hoge data rekening daardoor. De technieker die langskwam beweerde ook dat er helemaal geen probleem was op een niet zo vriendelijke manier, en het moet dan net lukken dat de verbinding eens een half uurtje stabiel blijft :-) Zucht…
Ben 23-11-2023 aangesloten bij Proximus. We zijn ondertussen eınde van het maand, nog altijd geen technisch dienst dıe ınternet en tv aansluiting komen doen mij mee thuis. Nog hoe lang moet ık wachten?!
Kan de verbinding draadloos tussen Fiber Termination Unit (fiberaansluiting) en bestaande Modem bij Proximus?
Proximus verhoogt internetsnelheden via Fiber naar 10Gbps - TechPulse En dat kan flink sneller: overal waar fiber beschikbaar is, kan Proximus zogenaamde Multigig-technologie uitrollen. Daarmee surfen gebruikers aan snelheden van meerdere gigabits per seconde. Het is technologie waarvoor fiber onmisbaar is. Aan het fibernetwerk van Proximus zijn nu maar liefst 1,4 miljoen huizen aangesloten – goed voor een nationale dekkingsgraad van 23%. In Brussel spreekt men zelfs over een dekking van 50%. Het doel is om tegen 2032 alle gezinnen van een gigabitverbinding te voorzien. Proximus zal sneller internet aanbieden in de vorm van nieuwe Flex Fiber-packs. De packs worden per 10 juli beschikbaar. Klanten hebben keuze uit: Mega Fiber, het standaardpack. Goed voor symmetrische snelden tot 500Mbps- download en 500Mbps uploadsnelheid. Giga Fiber, €15 duurder dan het standaardpack. Je krijgt een downloadsnelheid van 2,5Gbps en een uploadsnelheid van 500Mbps. Wifiboosters en ongelimiteerd bellen
Sedert de installatie van de nieuwe decoder V7, moet ik telkens de tv aanzetten vooraleer ik een radiosignaal door mijn analoge audioversterker krijg, soms moet ik ook de decoder opnieuw opstarten ,wat een gedoe. Dit is bij aanvang niet gemeld door Proximus, alsook de noodzaak van een converter van digitaal naar analoog.
Waar vind ik crime + investigation nl? Op history maken ze hier reklame van. Er komen goede serie's die wij graag zouden volgen.
Indien je met een gsm met betaalkaart van een andere provider het nummer 080022800 contacteert om een storing te melden op een vaste lijn is dat dan ook gratis?
Beste, Door overstap van operator heb ik nu een oude simkaart die ik niet meer gebruik. Kan ik deze ergens inleveren ter recyclage? Er zit namelijk steeds een klein aandeel goud in de simkaarten. In Nederland zijn er heel wat voorzieningen om deze in te leveren maar in België heb ik dit nog niet gevonden.
Beste, Ik wou even nagaan of ik recht had op de getrouwheidskorting.Alvast bedankt. Mvg,Pascale H.
Hallo.Vorige week zette ik mijn nummer over van Mobile Vikings (type pay&go) naar een Mobile Easy-abonnement met een eSIM. Vorige vrijdag ontving ik een email getiteld ‘Je eSIM is klaar!’, maar geen van de beschreven activatiemethodes werkt voor mij. Ik kan niets vinden onder Producten op MyProximus, noch heb ik een activatie-email ontvangen. Ondertussen is mijn nummer bij Mobile Vikings stopgezet en ben ik voor iedereen onbereikbaar…Mijn oorspronkelijke bestellingsnummer: R4WEBSHOP021313426. Danny
Waarom kan ik mijn krant niet meer lezen,sinds 1dec moet ik plots betalen waarom betalen voor GRATISNormaal is mijn account gekoppeld maar lezen kan niet
Na enige tijd bij EDP klant geweest te zijn, ingetekend op een zakelijk abo welke me 2.5gbps down en 1gbps up aanbiedt.aangezien ik een redelijk uitgebreide netwerk setup heb, geweigerd de internet box te laten plaatsen en de ONT rechtstreeks op mijn router aangesloten. Dit werkt en ik heb verbinding.mijn router heeft 2x 10gps wan poorten en onze server heeft ook enkele 10gbps poorten. in het beheerportaal van mijn router, zie ik dat de wan poort welke op mijn ONT is aangesloten, enkel werkt op 1gbps. Auto-negotiate is 1gbps; als ik manueel switch naar 2,5 of 10gbps is er geen verbinding. had de ONT een update moeten krijgen naar de XGS PON ONT? Hoe meld ik dit?
Ik heb een oud skynet.be (POP) mailadres en een nieuw proximus.be (IMAP) mailadres.Hoe kan ik mijn SkynetMail ( xxxxx@skynet.be) laten binnenkomen in mijn ProximusMail (xxxxx@proximus.be)?Groetjes, Theo.
Hi, Ik probeer mijn Android (4K ULTRA HD/HDR) tv te installeren maar deze blijft hangen op “Looking for update”, na 15-tal minuten zegt hij: “can’t reach the update server” en probeerd daarna opnieuw te zoeken voor een update… 15-tal minuten later opnieuw… enzovoort enzovoort! Ik gebruik niet de meegeleverde proximus router maar een eigen router (omdat ik zelf servers heb waar ik poorten moet voor openzetten en de routers van proximus dit niet toelaten of gewoonweg niet openen ook al staan ze “open” in de software.) De Android box hangt dus niet aan de proximus router maar aan mijn eigen privé router. De Android box heeft wel internet want als ik de kabel uittrek krijg ik als melding dat ik niet met internet verbonden ben. Ik denk dus dat mijn privé router de “update-server” niet kan bereiken omdat er bij mij een poort niet openstaat. Ik heb al aan mijn Bizz “expert” gevraagd om eens na te vragen wat juist de poort is dat de box gebruikt om de update server te bereiken maar krijg als
Proximus verhoogt op 1 januari 2024 de prijzen van verschillende abonnementen. De telecomoperator zegt dat de inflatie druk blijft uitoefenen op zijn kosten. De laatste prijsverhoging dateert nog maar van juli 2023. Bron: Joris Truyts,Belga Net zoals in juli trekt Proximus de prijs van de populaire Flex-packs, die internet, televisie en een mobiel abonnement bundelen, met 3 euro per maand op. In ruil krijgen die klanten wel wat extra mobiele data. Losse internetabonnementen worden 2 tot 3 euro duurder, afhankelijk van het product. Het duurste abonnement, Maxi Fiber, krijgt een hogere snelheid.Proximus spaart deze keer het goedkoopste instapabonnement voor vast internet, Internet Essential, niet. Die formule stijgt in prijs van 25 naar 28 euro per maand. De operator wijst er wel op dat door nieuwe wetgeving vanaf maart een grotere groep klanten zal kunnen intekenen op een basisaanbod aan het sociaal tarief van 19 euro.Proximus maakt ook de tv-opties duurder. De bundel Pickx Mix, met ond
Beste Proximus,MyActions.eu vraagt om een aankoopbewijs van mijn Pixel 8 Pro. Ik heb de Pixel gekocht via de Proximus Webshop i.c.m. een toestel abonnement. Met de order aanvraag (waar duidelijk de eenmalige kosten + Proximus orderbevestiging op staat). Is het niet mogelijk om de pixel oortjes te verkrijgen Kan u mij hierin verder helpen met een aankoopbewijs c.q. een factuur?Alvast bedankWard
Beste Proximus medewerkers, We zijn al meer dan een jaar aan het proberen informatie te verkrijgen + installatie fiber (zodra beschikbaar), eerst via de hoofdaannemer waar weinig goed liep > vertegenwoordiger/verantwoordelijke fiber die naliet ons te informeren > nu door zelf de installatie aant te vragen via onze prive & we kijken dan ook uit naar de voltooing van de laatste (?) werken ifv onze nieuwe installatie.Ik was geen proximus fan, de klantendienst en ongetwijfeld dit forum lijkt evenwel zeer professioneel en toch flexibel.. jullie doen absoluut jullie best - maar de achterliggende diensten en hoe deze (niet) ‘functioneren’ zoals het mag of zoals jullie beloven.. dat is voor mij onbegrijpelijk en maakt het tough love om met jullie samen te werken, enkele openstaande vragen (zie privegegevens voor klantnummer en order, opgelet werfadres is verschillend van facturatie):We wachten (on)geduldig op meer nieuws van de benodigde werken tussen 10 en 17 november (vermoedelijk
Beste, 7Januari hebben we een flex pack aangeschaft bij jullie. Hierbij hebben we gekozen voor de levering van een samsung tv voor een eenmalig kost van 99 euro. deze zou vandaag geleverd worden tussen 8:00 en 17:00. Nu is het zo dat er nog niets geleverd is en we hebben ook geen mail van bpost gehad met een track and trace… wanneer komt die tv??
hallo, ik zou graag mijn voicemail uitgeschakeld hebben op mijn mobiel, maar via de MyProximus website en de app lukt het niet, kunnen jullie van de dienst dit misschien inorde brengen voor mij a.u.b. en moest het lukken om de beltijd naar 30seconden te brengen, want dit lukt ook niet via de MMI codes, krijg telkens foutmelding, **61*+32475151516**30# , **61*+32475151515**30# werkt niet. alvast bedankt.
Hi, heb zonet m'n nieuwe internet box ontvangen en geinstalleerd - jammer genoeg zit er geen muurbeugel bij, kunnen jullie die aub. opsturen? Alvast bedankt, Jan
Graag bij deze verzoek tot volledig stopzetten optie slimme diensten vaste lijn
Beste, Ik heb 22/12 een iPhone 14 plus besteld en ook betaald.De voorziene leverdatum was 29/12, we zijn intussen 09/01 en ik weet nog steeds niet waar mijn telefoon is… Na enkele keren met de klantendienst te bellen zijn we ook niet veel verder geraakt. het enige antwoord was: “u zult moeten wachten tot iemand contact met u opneemt”. Bestelnummer: R4WEBSHOP021378995Graag had ik hiervoor zo snel mogelijk een antwoord of oplossing. Alvast bedankt.
Ik wist niet goed in welk subforum ik deze vraag moest stellen, dus stel ik hem hier. Stel je voor: je stapt over van Proximus naar een andere provider en hebt bij Proximus geen enkele dienst meer lopen. Worden al je gegevens en accounts na verloop van tijd automatisch verwijderd, of moet je hier zelf om vragen?Ik heb namelijk al jaren problemen met de correcte schrijfwijze van mijn adres (huisnummer met een letter en apart busnummer bestaande uit 5 karakters wat perfect volgens de normen is). Na jarenlang contact met telkens een andere medewerker en steeds opnieuw mijn situatie uit te leggen, blijf ik hetzelfde probleem ondervinden, zelfs als ‘cases’ zogenaamd worden afgesloten. Mijn plan is sowieso om over te stappen, niet vanwege de voorgaande redenen, maar stel dat ik binnen een jaar terug wil keren naar Proximus. Ik hoop dan met een nieuwe, verse account te kunnen starten, hopelijk meteen met de juiste adresgegevens.
Beste, Ik probeer mijn geregistreerde domeinnaam te verwijderen via het formulier op proximus.be/stopdnsEchter krijg ik geen bevestiging noch via de site, noch via mail dat de actie succesvul voltooid is. Kan u hierbij assisteren aub?Alvast bedankt!Mvg,Ivo
Enkele mensen lieten mij weten dat zij mij een mail hebben gestuurd. Ik heb deze niet ontvangen. Gecheckt bij webmail maar daar ook niets terug te vinden. Iemand een idee hoe dit komt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.