Vandaag ontving ik ongevraagd een aanvraag tot fiber installatie via onderstaande e-mail van Proximus.
Hierop reageren via reply is onmogelijk en een e-mail adres om een formele geschreven klacht in te dienen is onmogelijk op de website van Proximus te vinden. Bij deze plaats ik dus mijn klacht maar op het forum, in de hoop dat Proximus hier mee aan de slag gaat.
Ik heb enkel, tijdens het telefoontje van de medewerker, erin toegestemd dat men mij, op het moment dat men fiber in de wijk van mijn gemeente zou uitrollen, zou contacten om na te gaan of ik al dan niet interesse zou hebben om me eventueel op dat moment aan te sluiten. Dit is totaal iets anders dan een bevestiging voor fiber installatie !!!
Beste,
Zoals aangegeven, ik heb deze installatie helemaal niet besteld. Ik verzoek u dus met aandrang deze aanvraag tot installatie bestelling te annuleren.
Gelieve te noteren dat ik deze handelswijze van ongevraagde installatieaansluiting helemaal niet op prijs stel.
Bij herhaling van dergelijke communicaties zal ik overwegen om al mijn diensten bij u op te zeggen.
Graag bevestiging van de annulering van dit fiber pack.
Groeten,
Luc De Bock
------ Origineel bericht ------
Van: do-not-reply@proximus.com
Aan: luc.db
Verzonden: maandag 27 maart 2023 14:42 Onderwerp: Bevestiging van je aanvraag
Fiber: de juiste keuze!
Dag Luc
Welkom in de wereld van Fiber !
Bedankt voor je interesse.
Alle details vind je in het bijgevoegde document
Proximus Center
Klantendienst
Referentie: R000000110000P9NXN-1
Klantennummer:
Datum van de aanvraag: 27 maart 2023
Te bewaren
document
Dhr Luc Db
Bevestiging van uw aanvraag
U hebt de juiste keuze gemaakt voor uw gezin, en uw aanvraag is in goede handen.
Uw persoonlijke gegevens
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
> Installatie- en facturatieadres: XXX
> Contactgegevens:
· GSM: XX
· E-mail: luc db
Een foutje in de bovenstaande gegevens? Laat het ons direct weten via www.proximus.be/contact. Zo bent u
zeker van een optimale opvolging van uw aanvraag.
Fiber komt naar u toe! Wat zijn de volgende stappen?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
We geven uw aanvraag door aan Fiberklaar, het bedrijf dat het fibernetwerk in uw gemeente zal aanleggen.
Het fibernetwerk wordt geleidelijk aan uitgerold in de loop van de volgende maanden. Fiberklaar zal u een
seintje geven wanneer uw adres op het fibernetwerk kan worden aangesloten (zie voorwaarden op
www.fiberklaar.be/aanpak). Daarna zal Proximus u contacteren voor de keuze van uw product/fiber Pack