@Kamiel Declercq Stond de gsm-nummer 0491xxxx40 op uw naam of op de werkgever zijn naam.Indien deze op de werkgever zijn naam stond moet deze de goedkeuring geven om dat nummer op uw naam te laten activeren.Groetjes,Joel
@Joel M Die stond vroeger op mijn naam, mijn vorige werkgever heeft deze dan overgenomen toen ik bij hen in dienst ging.
@Kamiel Declercq Als ik goed begrijp stond uw vroeger gsm-nummer erna op naam van de (ex)werkgever.Klopt dat.Groetjes,Joel
@Joel M Klopt inderdaad.
Het nummer is oorspronkelijk van mij. Mijn ex-werkgever heeft mijn nummer dan overgenomen omdat dit in mijn contract zat en ik mijn gsm-nummer wou behouden.
@Kamiel Declercq Dan gaat er een overnamedocument moeten getekend worden door u en uw (ex)werkgever.Dit voor goedkeuring dat het gsm-nummer terug op uw naam mag komen.Kan u uw klantnummer aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel
@Joel M Normaal zou dit in orde moeten zijn.
Zou het mogelijk zijn om mijn nummer te heractiveren?
@Kamiel Declercq Dag Kamiel, kun je het simkaart laten weten onder je profiel?
@Luc.M Dag Luc, ik heb m’n simkaart nummer onder m’n ‘TICKET’ vermeld
@Kamiel Declercq . Is het mogelijk om aan je werkgever te vragen dat zij dit nummer terug heractiveren en dan dadelijk omzetten naar Pay and Go. vandaar dat je port out naar Telenet ook mislopen is daar dit nummer opgezegd is. Enkel zij kunnen een herstel na opzeg vragen op dit nummer. Vanzodra dit terug actief is kun je alle kanten uit. Groetjes Luc