Vraag

BTW nummer factuur + aanvraag factuur enkel via mail

  • 20 March 2024
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Beste,

Aangezien de chatfunctie in de applicatie zeer tegenwerkt plaats ik hier op dit forum mijn probleem.

Een maand geleden heb ik contact opgenomen met de helpdesk om mijn BTW-nummer toe te voegen aan de factuur. Maar ik zie dit nog altijd niet (op de nieuwe factuur)?

Daarnaast had ik ook via instellingen (in de app) aangegeven dat ik facturen enkel nog via email wil verkrijgen (niet via post). Echter kreeg ik mijn nieuwe factuur weer via post (ik zie onder instellingen wel nog altijd 'Aanvraag activering mail lopende'). De aanvraag is na enkele weken nog niet in orde? Of is er iets fout gegaan?

 

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_ 

over welk klantennummer gaat het? dit staat nog niet in het profiel

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Onder het gsm nummer vind ik geen vraag voor wijzigingen van bijv btw nr

Dus graag zo veel mogelijk info?

groetjes

Tina

@tina.b Profiel is aangevuld bij deze, en er is ook extra info voorzien in het vakje 'Ticket'. Alvast heel erg bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_ 

ik heb je klantgegevens gevonden

Hier vind ik echter geen vraag ivm het btw nummer

Kan je dat nummer in het ticket vermelden? (niet in privébericht, want als ik er niet ben, kan niemand dit lezen)

dan maken we een dossier op hiervoor, excuses dat het niet gebeurd is.

Wat betreft facturen via mail: de aanvraag is hier wel ingeleid en er is bevestiging gevraagd aan jou ook via mail? kan je eventueel spam eens nakijken?

het mailadres is hetzelfde als hier op het forum, dus dat lijkt me correct.

Als je niks vindt, moeten we annuleren en opnieuw proberen? Hou je ons op de hoogte?

Met dank.

groetjes

Tina

 

 

Hallo @tina.b,

De vraag en aanpassing ivm het btw-nummer had plaatsgevonden in de chat via de Proximus-App. Dus ik heb geen ticketnummer of andere referentie hiervan. 

 

In verband het ontvangen van de factuur via mail heb ik geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in mijn spam folder). Kunnen jullie deze opnieuw versturen?

 

Alvast bedankt!

Groetjes

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_  Dag best dat je volgend document invult en ons dit laat geworden. Dank je 

Reageer