Vraag

belkrediet gaat weg zonder bellen

  • 6 March 2024
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Beste, mijn papa laadt zijn gsm telkens met 15 euro. Bij de laatste controle stond er nog 20 euro op zijn kaart en nu nog 4 euro … geen telefoons gedaan… vroeger kon de historiek gevolgd worden op de app maar dan kan nu niet meer . Graag een verklaring hiervoor !

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanhoof Kan u het gsm-nummer aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel.

Beste het gaat niet over mijn GSM nummer maar over het nummer van mijn papa

@Cvanhoof 

zet dit nummer van je pa dan in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) 
in het veld "Ticket" waar je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag kunt vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd werd.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste ,  nummer staat in mijn forumprofiel .Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Cvanhoof we maken dossier 54218484 voor nazicht door de juiste dienst. Zij zullen jullie verder informeren. Groetjes, Heidi

Ik heb al een ticket gemaakt maar nog geen reply...

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanhoof 

Ik ben eens gaan kijken bij zijn details verbruik.

De Gsm staat regelmatig op “Mobile Data National”: dit is dataverbruik, niet via gratis wifi.

Tot een bepaald volume is dat gratis, maar daarna is dat betalend.

Vermoedelijk is daardoor het krediet zo snel op.

Dus zeker instellingen toestel nakijken? Als het een Apple is: aanduiden dat het toestel bij mindere wifi niet automatisch op data springt (wifi assistentie)… 

Dossier is nog open en zal nog verder nagekeken worden, dit kan nog wat duren.  

mvg,

Tina

Reageer