Beantwoord

Waarom lasser?

  • 13 May 2023
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Kan er mij aub iemand vertellen welke panne wij hebben aub? Al 2 dagen geen internet. DSL knippert niet. Het enige antwoord dat we krijgen is dat er een LASSER moet langskomen. Verder geen uitleg. Heel vervelend want wij zien geen schade binnen en ook niet op straat.…

HULP....

icon

Beste antwoord door jan44 15 May 2023, 14:37

Bekijk origineel

6 reacties

@jan44 pas maandag komt er iemand van PX terug langs hier op het forum om je  eventueel wat meer te kunnen vertellen over de stand van zaken.

NB: DSL mag ook niet knipperen, als alles goed is op de lijn moet die continue blijven oplichten. 

Martin, enkel aan/uit knop brand constant en wifiknop knippert.

Ik begrijp niet wat ze bedoelen met een lasser want waarschijnlijk is bbox defekt?

We horen het wel....

Waarschijnlijk hebben ze dit uit lijnmetingen kunnen afleiden.
Dat de wifi knippert wilt zeggen dat er apparaten contact maken over wifi met je BBOX.

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers op dir publieke forum zullen u vanaf maandag mogelijks meer info hierover kunnen geven

lasser = er zijn kabelherstellingswerkzaamheden nodig (bv. kabelbreuk met mogelijks impact op meerdere aansluitingen)

 

→ eventueel indien u over een Proximus mobiel abo beschikt kan men u tijdelijk gratis (bijkomende) data (bv. 1TB) beschikbaar stellen zodat u

via tethering op het internet kan 

Een mobiele verbinding delen via een hotspot of tethering op Android - Android Help (google.com)

of via  casting (Pickx) ook naar TV kunt kijken 

Video vanuit apps met Chromecast casten naar je tv - Chromecast Help (google.com)

Kunnen wij vandaag update krijgen aub?

Het is niet leuk om in deze tijd van “alles digitaal” al 3 dagen zonder internet te zitten. Wij hebben 2 verschillende familieleden van 91 en 83 jaar waarvan wij de administratie doen. Wij hebben geen toegang tot hun Ebox, ziekenfonds, bankzaken, enz.  Wij kunnen onze bankverrichtingen niet doen, alles wat via wifi werkt in huis ligt in panne……….

Net nu ze hun vereenvoudigde aangifte ontvangen hebben via Ebox op vrijdag.

Telewerk is niet mogelijk, enz….

Dit is dringend aub. 

Eind goed al goed.

Dank aan de Proximusmensen en technieker die het euvel zo snel mogelijk opgelost hebben.

De toekomst alles digitaal???? Als je ziet dat door een kleine kabelbreuk je hele digitale/officiele leven stilvalt……….

Top service van Proximus technieker.

Reageer