Vraag

Abonnement stopzetten

  • 21 March 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

In november 2023 heb ik een Business Flex abonnement bij Proximus genomen om de internetverbinding van mijn zelfstandige onderneming als graphic designer te verbeteren. Ik had een nogal wankele verbinding bij Telenet en besloot daarom om over te stappen op Proximus. Destijds gold een actie waarbij ik tegen een laag bedrag de PS5 + Spider-Man 2 kon aankopen bij mijn abonnement. Nu doet dit “geschenk” me echter de das om, want nu mijn verbinding bij Proximus nog ontelbare keren slechter blijkt te zijn dan bij Telenet, voel ik me vasthangen aan dit abonnement, aangezien ik een aanzienlijk bedrag moet ophoesten als ik momenteel (de 5de maand) besluit stop te zetten.

Kunnen we hier een soort regeling treffen? Als ik tevreden was geweest van mijn verbinding bij Proximus, had ik sowieso klant gebleven, maar mijn verbinding is zo slecht dat ik gewoonweg niet anders kan dan terug over te schakelen op Telenet. Ik kan gewoonweg GEEN bestanden uploaden, wat voor mijn werk niet te doen is aangezien ik vaak +1GB video’s moet doorsturen naar klanten (iets wat momenteel gewoonweg onmogelijk is).

Ik heb al enkele keren contact opgenomen met de klantenservice, en blijkbaar kan mijn verbinding gewoonweg niet sneller, wat me weinig andere opties biedt dan overschakelen op een concurrent.


2 reacties

In afwachting van een antwoord van een PX medewerker:

Heb je al getest op je adres of fiber mogelijk is:

komt fiber naar je toe? | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@YannickVranckx Een contract van 24 maanden(joint ooffer) kan u vroeger stopzetten maar de verbrekingskost blijft wel behouden.Groetjes,Joel

Reageer