@Marc_
over welk klantennummer gaat het? dit staat nog niet in het profiel
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Onder het gsm nummer vind ik geen vraag voor wijzigingen van bijv btw nr
Dus graag zo veel mogelijk info?
groetjes
Tina
@tina.b Profiel is aangevuld bij deze, en er is ook extra info voorzien in het vakje 'Ticket'. Alvast heel erg bedankt!
@Marc_
ik heb je klantgegevens gevonden
Hier vind ik echter geen vraag ivm het btw nummer
Kan je dat nummer in het ticket vermelden? (niet in privébericht, want als ik er niet ben, kan niemand dit lezen)
dan maken we een dossier op hiervoor, excuses dat het niet gebeurd is.
Wat betreft facturen via mail: de aanvraag is hier wel ingeleid en er is bevestiging gevraagd aan jou ook via mail? kan je eventueel spam eens nakijken?
het mailadres is hetzelfde als hier op het forum, dus dat lijkt me correct.
Als je niks vindt, moeten we annuleren en opnieuw proberen? Hou je ons op de hoogte?
Met dank.
groetjes
Tina
Hallo @tina.b,
De vraag en aanpassing ivm het btw-nummer had plaatsgevonden in de chat via de Proximus-App. Dus ik heb geen ticketnummer of andere referentie hiervan.
In verband het ontvangen van de factuur via mail heb ik geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet in mijn spam folder). Kunnen jullie deze opnieuw versturen?
Alvast bedankt!
Groetjes
@Marc_ Dag best dat je volgend document invult en ons dit laat geworden. Dank je