Vraag

Toegankelijkheid support

  • 19 March 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

De automatische chat is niet in staat om mij informatie te geven of door te verwijzen naar de correcte dienst. Ik vind tegenwoordig ook nergens nog een emailadres om de klantendienst te contacteren (ik heb een technisch probleem eigenlijk), en buiten de kantooruren is bellen uiteraard ook geen optie voor de doorsnee persoon. A.u.b., voeg als laatste optie aan de AI Chatbot toe dat mensen een email kunnen sturen. 


2 reacties

@Silk  Ter info:

PX voorziet inderdaad een online mail formulier zoals hieronder aangeduid:

Een antwoord krijgen via e-mail kan even duren. Wil je snel een antwoord?

Vraag het via de chat!

Je kan ons een e-mail sturen via het webformulier. Wij reageren gemiddeld binnen 3 werkdagen. Als je technische problemen hebt, neem dan contact met ons op via telefoon of chat. Wij zullen het probleem samen met jou bekijken en oplossen.

Stuur een e-mail

  • Voor sommige zaken lukt dit ook bv. een vraag omtrent je factuur, vraag omtrent Cloud…., maar in sommige andere gevallen kom je uiteindelijk terecht dat je de helpdesk kunt contacteren op het gratis nummer 0800 22 800 tot 22u.
  • via Chat kun je ook “Medewerker” invoeren ……. “technisch” …… enz….
  • Of je kunt uw technisch probleem ook hier stellen als je beschrijft wat je technisch probleem is.
    Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven ivm je probleem, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
    Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reputatie 1
Badge

De automatische chat is niet in staat om mij informatie te geven of door te verwijzen naar de correcte dienst. Ik vind tegenwoordig ook nergens nog een emailadres om de klantendienst te contacteren (ik heb een technisch probleem eigenlijk), en buiten de kantooruren is bellen uiteraard ook geen optie voor de doorsnee persoon. A.u.b., voeg als laatste optie aan de AI Chatbot toe dat mensen een email kunnen sturen. 

 

 

Via de chat kan je gewoon ingeven 'Medewerker' erna 'Technische dienst', het systeem zal dan aangeven hoelang de wachttijd is.

 

Best dan al direct je gegevens doorgeven.

 

Via 0800 22 800 optie 4 storingen, technische hulp of instellingen dan optie 2 vaste lijn en dan kiezen wat je probleem is bv  optie 1 proximus tv of optie 3 geen internet of mails kunnen verzenden.

 

Beide tot 22u bereikbaar ma tot zo.

 

 

Reageer