gewoon een vaststelling.
Tv gids in Apple tv is vanaf vandaag in horizontale uitvoering beschikbaar.
Hele verbetering!
gewoon een vaststelling.
Tv gids in Apple tv is vanaf vandaag in horizontale uitvoering beschikbaar.
Hele verbetering!
Fijn te horen dat het in de smaak valt . Er is inderdaad een langverwachte update gebeurd van de app voor Apple TV
Nieuwe update voor Pickx tv OS 1.9.0
Jullie hebben er lang op moeten wachten en hebben zelf bijgedragen aan de verbeteringen door jullie feedback !
Vandaag kunnen we met plezier de nieuwe update Pickx tvOS 1.9.0 aankondigen.
Dit is nieuw :
Uiteraard blijven wij tot jullie beschikking voor eventuele vragen en/of opmerkingen.
Dit is inderdaad een grote verbetering.
Top, hartelijk bedankt!
De TV-gids is een grote verbetering. Maar nu heb ik gemerkt dat tijdens het zappen bij sommige zenders ik ineens een pincode moet ingeven? Als ik dan verder zap en wil terug naar de vorige zender krijg ik de melding stream niet beschikbaar.
ter info ook op het PX frans forum zijn er meldingen van deze problemen:
Expérience Pickx 1.9.0 sur Apple TV | Proximus Forum
Hoe navigeer je in de tv gids naar de volgende dagen?
kan iemand mij zeggen hoe je traditioneel kan zappen in apple tv… noch met mijn LG remote noch met apple tv remote is dit mogelijk...
Tijdens het live kijken op Apple TV kun je op verschillende manieren zappen:
Je kan op je Iphone ook de afstandsbediening instellen:
De Apple TV Remote configureren op je iPhone of iPad - Apple Support (BE)
Geert
Sorry, dit werkt niet.
Als je een programma bekijkt en dan de “boven- of onderkant van de touchpad” gebruikt, dan selecteert ie ‘subtitles’ of ‘audio enhancements.
Ik moet nu eerst 3 keer op de terug-knop duwen om dan naar de horizontale of verticale tv gids terug te geraken. Heel irritant en belachelijk in 2024.
Heb je dit enkel bij gebruik van de pickx app of ook bij andere streaming apps?
Geert
Heb je dit enkel bij gebruik van de pickx app of ook bij andere streaming apps?
Geert
Uw suggestie in eerder bericht , het functioneert wel bij andere apps van TV aanbieders ga het niet voluit schrijven maar met de afkorting weet je wel welke ik bedoel ( Te….net.,TV……Vl. .. ) Het heeft nooit gefunctioneerd met de Pickx App op Apple Tv zoals je beschreef in je eerder antwoord.
Vriendelijke groeten, Patrick
Veel te veel clicks nodig om simpele dingen te kunnen doen bij de iOS app.
Nog zo’n puntje: de tv guide blijft gewoon op het gekozen programma staan - dan moet ik veel naar rechts scrollen om te komen bij de huidige uitzendingen… Ook heel frustrerend.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.