Beantwoord

Geen geluid bij nieuwe decoder

  • 7 March 2024
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Reputatie 1

Nieuwe decoder (V7) ontvangen.  Wanneer ik ‘s morgens TV opzet geen geluid.  Als ik dan een app (youtube) gebruik is wel geluid, dan daarna op gewone TV ook wel weer geluid.

TV is met originele HDMI kabel verbonden met decoder.

Wie kan me zeggen wat er hapert en hoe ik dit kan oplossen?

Dank

Jos

icon

Beste antwoord door Martin 7 March 2024, 17:38

Bekijk origineel

4 reacties

  • Als je eerst de decoder aanzet en daarna dan pas de TV heb je dat dan ook voor?
  • Je kan via instellingen op je decoder eens geen surround gebruiken proberen.
    Druk op   ga naar Instellingen (⚙️het tandwieltje) rechtsboven in het beeld op je TV Toestel.
    Vervolgens  via  menu  - instellingen - apparaat voorkeuren - geluid.  
  • Je kunt ook nog altijd eens proberen door de decoder te → resetten
Reputatie 1

OM het mijn bejaarde huisgenoten zo gemakkelijk mogelijk te maken heb ik de decoder zo ingesteld dat hij altijd actief is.  Ze moeten dus nooit eerst de decoder activeren voor ze de TV opzetten.  
Maar ik zal decoder nu uitschakelen en straks terug aanzetten en zal de volgende dagen zien wat er wanneer gebeurt.  Ik hou je op de hoogte.  Alvast dank voor het antwoord!

 

Reputatie 1

Heb geluidsinstelling aangepast. Decoder blijft aanstaan.  Geen probleem meer.  

Bedankt.

Jos

Reeds enkele maanden ook veel problemen als we onze tv aanleggen hebben we geen geluid.

bovenstaande oplossingen al reeds meerdere keren geprobeerd.

Kunnen we hier verder nog iets aan doen?

we moeten onze tv telkens meerdere malen aan en uit zetten tot we geluid hebben….

Dank

Jens  

 

Reageer