Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Mijn afstandsbediening reageert heel slecht .Waar kan ik een nieuwe verkrijgen?Voor decoder V5.Met vriendelijke groetenAnn
Beste,Weten jullie al wat meer over wanneer de Proximus pickx.app beschikbaar gaat op chromecast. Ik ben heel teleurgesteld van toen zag dat je de app niet kon downloaden. Kunt er een datum op plakken?
Hallo, Zijn er al fiberwerken gepland in Buggenhout centrum? Meer specifiek de Maalderijstraat?De map geeft nog niets aan maar mss hebben jullie meer inside info :) BIPT map geeft wel aan dat er er op andere plaatsen wel 1 netwerk ligt van Fiberweb/teleweb van The Last Mile.Jaartje geleden heeft Wyre/Besix iov Telenet hier volgens mij wachtbuizen (en zwarte fiberkabels in de grond gestoken?) Ik geloof dat er bij mijn overbuur fiber is geplaatst? Kan dit bij een renovatie van een woning/nieuwe aansluiting?
Beste leden en Proximus werknemers die hier mee bezig zijn.Ik lees enorm veel klachten over de V7C modem, wie kan mij informatie geven over de huidige stand van zaken, er zijn toch al vele van deze modems geïnstalleerd meen ik. In de telefoonwinkel weet men nergens van en hier kreeg ik nog geen antwoord.
Bij de opname van een fictiereeks op BBC krijg je de audiodescriptie voor slechtzienden te horen.Ik heb echter geen behoefte aan de beschrijving van de gebeurtenissen.Hoe kan ik dit uitschakelen?Ik heb geprobeerd via de algemene instellingen bij ‘mijn voorkeur’.(zoals beschreven via de help-link : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_lg_audio/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/instellingen-aanpassen/audiobeschrijving-met-pickx.html )Daar staat bij ‘2de gesproken taal’ gedeactiveerd, maar ik hoor de beschrijving nog steeds.Bij de instellingen van de opname zelf heb je niet de mogelijkheid dit uit te schakelen.Er zijn enkel de opties : AD - auto - Engels.
Beste, ik heb op 05.06 bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niks ontvangen wel de factuur vandaag gekregen. R4WEBSHOP045277740
Sinds begin dec kan ik geen uitgaande mails meer versturen via Thunderbird, inkomende mails zijn geen probleem. Na contact met Proximus, via telefoon en via chat, waarbij ze verschillende instellingen doorgegeven hebben die we allemaal geprobeerd hebben, lukt het niet. De authenticatie lukt gewoon niet.We hebben ook al de tips getest die op het forum van Thunderbird staan, ook zonder resultaat.Kan er iemand helpen om dit probleem op te lossen?
Waarom kunnen we hbo max niet instalere op de recorder is de laatsste nieuwe
Deze nacht Pickx update 5.150.1 firmware ontvangen.Ziet er zeer mooi uit vwb nieuwe grafische voorstelling. ( Moet nog verder ontdekken of er meer is gewijzigd)Vraag is nu of bij de overgang naar de aankomende NTVBE.(van 5 naar 6) alles opnieuw gaat veranderen of dat deze gewoon verder gaat op de huidige BE5 firmware.( 142.1 , 144.2 , 146.1 , 150.1 .....) afhankelijk van wat er geïnstalleerd is..
Hallo heb een telefoon besteld ik was thuis maar de postbode heeft niet gebeld of geklopt aan de deur maar 10/06/24 mocht ik mijn telefoon gaan halen rond 11:00 uur heb mijn vader gestuurd omdat ik geen tijd heb voor naar de post te gaan wegens mijn werk , de post had alle informatie maar zij vonden mijn pakketje niet de post zelf diende een klacht in bij hun zelf en ik moest informeren bij Proximus en dat heb ik gedaan via een live gesprek hopen krijg ik als nog mijn bestelling
In het volgende topic werd vorig jaar feedback gegeven dat er dit jaar ondersteuning zou zijn voor smartwatches met esim.Is er een update beschikbaar voor de roadmap hiervoor? In welke maand en met welke condities wordt dit beschikbaar?
Waarvoor staat de vermelding “Nationaal regeling ingevolge opzegging” die ik op de factuur vind?Er wordt me hiervoor €6,45 aangerekend.
Hallo,Sinds enkele weken hebben wij problemen met de android tv box.Bij het bekijken van een programma van een vorige periode (bijv. gisteren) loopt het programma goed tot op een zeker ogenblik en dan blijft alles hangen (scherm bevriest)Een ander probleem is dat we een programma herbekijken terwijl dit nog loopt (bijv 20 min later), het op een zeker ogenblik stopt en verspringt naar “live”Sommige programma’s (bijv van gisteren) blijven gewoon draaien en starten niet. Na een tijdje krijgen we “oeps er liep iets mis”Is er iets mis met onze android tv box?grt
Sinds dat ik me telefoon heb overgenomen gaat alles mis. Ik kan geen beheerder worden omdat ik wss 2 klantennummers heb en factuur heb ik nog niet gekregen dus daarmee kan ik ook niets want deze kan ik niet zien omdat ik geen beheerder ben, Al paar keer gebeld met proximus klantenservice en heb ik de raarste dingen gehoord. Iets met je telefoon schudden wat ik zeer speciaal vindt voor een intern probleem dat bij proximus ligt maar oke. Maar zit nu nog steeds met zelfde probleem heb nu uiteindelijk na lang proberen een brief ontvangen met de activatiecode om beheerder te worden van me producten maarja kom steeds op de zelfde foutmelding… Klantnummer is niet gekoppeld aan dit product iemand oplossing hiervoor? Zou graag dit eens inorde hebben.
Beste, Een jaar geleden hebben we onze woning horizontaal opgesplitst met op gelijkvloers een appartement en op het 1ste verdiep een kantoor. Het is een losstaande woning waarbij vanuit de straat, op 60cm diepte, 2 internetkabels binnenkomen in de kelder en vandaaruit omhoog te gaan naar respectievelijk appartement en kantoor.Vandaag is dit een coaxkabel (Telenet). Naar ik lees zal deze op termijn vervangen worden door fiberkabel. Mogelijks maken we dan ook de overstap naar Proximus. Hiervoor moet er dus een opening voorzien worden om deze fiberkabel vanuit de kelder, door plafond kelder, door te trekken naar appartement en kantoor. Momenteel hebben we nog de mogelijkheid om hier een wachtbuis voor te voorzien.Het plafond van de kelder bestaat uit gewapend beton waardoor het niet eenvoudig is om gaten in te boren. Bij het plaatsen van de elektriciteit zijn er soms wat gaten te veel geboord. Mijn vraag is of deze gaten van diameter groot genoeg zijn om 2 fiberkabels (appartement + kanto
Mijn mobiel internet van Proximus werkt niet meer sinds vanmiddag. Van mijn vriend werkt het ook niet meer. Regio Kortrijk
Beste,Graag zou ik de Oneplus 2T vroegtijdig stopzetten op een van mijn abonnementen.Ik zal dan de restwaarde betalen om deze nu reeds stop te zetten.Kan hiervoor het nodige gedaan worden aub?Bedankt!Met vriendelijke groeten
Hallo, Onze bbox-3 modem heeft de laatste tijd verschillende problemen. De Wifi is enorm slecht en wisselvallig. Uit een aantal speedtests is naar boven gekomen dat we nog maar rond de 5-10 mbps krijgen in een ruimte naast de modem en zelfs meteen langs de modem maar 17-20 mbps. Zelfs met het uitschakelen van alle apparaten die Wifi of ethernet gebruiken gaat mbps niet omhoog. Daarnaast maakt de modem ook een sissend geluid als er op de WiFi-5.0 gegaan wordt. Ook hebben we geprobeerd “One SSID” in- en uit te schakelen maar ook dit verhelpt het probleem niet. Tot slot hebben we ook onze lijn uitgelezen en daar blijkt geen probleem mee te zijn. Het moet dus wel aan de modem liggen. Deze hebben we al in en uitgeschakeld en gereset door de resetknop 20 seconden in te houden. Helaas hier ook geen oplossing mee geboden. De modem staat bovendien ook in een open ruimte met geen andere apparaten rond zich die het signaal zouden kunnen verstoren. Kan u mij helpen? Vriendelijke groeten,Christel
bestenogal een rare factuur (7437876822) ontvangen van proximus… blijkbaar werd mijn internet comfort/Tv pack afgeschaft op 31 mei en werd ik op een flex s gezet, dit allemaal zonder vraag of communicatie? omdat ik in mei nog één dag op flex stond is de factuur zeer ingewikkeld gewordenmijn Promo Proximus Affinity Program korting ben ik blijkbaar kwijt gespeeldmijn nieuwe maandprijs is blijkbaar 72,99, maar ik krijg nog 10 korting gedurende zes maanden wegens wijziging pack? maar ik heb niks gevraagd. ook staat er “Gratis huur TV box” (-€3), maar geen idee hoelang deze korting zou durenik betaalde vroeger € 51,15 (internet comfort/tv) en nu dus €59,99, toch een zware opslag en dit zonder vraag van mezelf, en deze prijs zal na zes maanden nog verhogenaangezien deze aanvraag wijziging pack niet van mezelf komt werd ik gaarne terug op internet comfort gezet, aan de oude prijs/voorwaarden incl Promo Proximus Affinity Program kortingalvast bedanktmvghet goddelijk monster
Op 28 maart 2024 plaatste ik mijn eerste bestelling bij Proximus voor een Flex Fiber Pack met Giga FIber + TV. Deze werd vrijwel meteen geannuleerd door jullie systeem, toen nam ik contact op met de klantendienst waarbij ik de melding kreeg dat dit “technisch onmogelijk” zou zijn.Echter heeft mij tot op heden nog niemand kunnen vertellen waarom dit technisch onmogelijk zou zijn.Uiteindelijk liet ik mij vertellen door een medewerker van Proximus dat dit kwam doordat er al reeds een actieve aansluiting zou zijn op dit adres. Ik was op 29 maart dan ook nog niet verhuist maar wou alvast al een aansluiting regelen zodoende wij bij de verhuis vrijwel meteen internet hadden. Prima, uiteindelijk toen maar afgewacht tot de verhuis op 6 mei voor de aansluiting te regelen.Toen was het alweer hetzelfde verhaal.Na ondertussen al ontelbare keren gebeld te hebben met de klantendienst en langs te zijn geweest bij een fysieke Proximus winkel begint dit na twee maanden behoorlijk frustrerend te worden.
Vroeg me af of dit een gekend probleem is met het gsm toestel Geemarc CL8000 ;Als de gebelde persoon VoLTE en/of VoWifi aanstaat dan kan er geen gesprek gebeuren.Als de optie VoLTE en VoWifi wordt uitgezet dan lukt de oproep wel.Het probleem komt dus van het toestel Geemarc. Had dit gekocht als senioren GSM in CM thuiszorgwinkel.Nu zeer vervelend dat oproepen niet lukken als de andere kant de optie VoLTE aanstaat.Ik ga proberen het toestel terug te brengen naar thuiszorgwinkel.Voordien nooit echt problemen ondervonden met optie VoLTE/ VoWifi
Wegens wijziging van werkgever werd mijn businessabonnement stopgezet en overgedragen naar een pay&gokaart. Pas na registratie van mijn simkaart kan mijn huidige werkgever mijn abonnement overnemen. Wanneer ik mijn simkaart wil registreren krijg ik steeds de melding dat mijn ‘phonenumber/sim card number ‘ niet gevalideerd kan worden, zowel niet online als per sms.
Beste,zijn er nog mensen die een maand na de melding van een storing nog steeds wachten op een definitieve uitklaring van het probleem?Bij het contacteren van de dienst storingen wordt ik gelukkig door vriendelijke medewerkers telkens opnieuw gerustgesteld dat er een technieker mee bezig is… en dat ik gecontacteerd zal worden als het mankement opgelost is.maw armoe troef bij een serieus probleem.zou dat bij telenet er ook op die manier van door gaan?Benieuwd hoelang ze me nog aan het lijntje zullen houden.Ik hoop via dit forum een ernstige reactie van Proximus te bekomen, zodat ik weer normaal TV, Internet en vaste lijn kan gebruiken.Of loopt het daar zoals in de Fabeltjeskrant: oogjes toe en snaveltje dicht, SLAAP LEKKER.mvgHerman
Zal Xiaomi 14 Ultra beschikbaar zijn voor aankoop?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.