Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
hoi, iemand enig idee welke snelheid de lan-poorten op de wifi booster hebben ?
op 6 juni bestelling gedaan in de webshop, bevestiging ontvangen, op de status staat onderweg, mail ontvangen dat bpost pakje levert , gechat met bpost, deze zeggen het pakje niet ontvangen te hebben, we zijn vandaag 13 juni en nog steeds niets ontvangen; het had er normaal eergisteren moeten zijn en dit heet 24h pro delivery.zou graag willen weten waar en wanneer ik mijn toestel eindelijk ga ontvangen
Sinds februari heb ik een nieuwe modem bij de installatie van de Fiber sinds dien vraag ik voor retour labels om de oude terug te sturen.ondertussen een mail gekregen om oude toestellen terug te sturen,formulier ingevuld maar krijg geen antwoordgraag eens reactie
Ik heb een decoder V7 aan mijn Samsung TV gekoppeld. Via de HDMI-CEC functie kan ik met de decoder bedienen via mijn TV met mijn Proximus afstandsbediening. Ik kan dat echter niet de Samsung Solar Remote (universele afstandsbediening), die werkt alleen als er een directe line-of-sight is met de decoder.Met mijn AppleTV werkt dit bijvoorbeeld wel: ik kan die zowel met de Apple Remote als met de Samsung Solare Remote bedienen via HDMI-CEC.Is dit onmogelijk met de Proximus decoder of heb ik een setting gemist?Groeten
In MyProximus zie ik dat ik gratis 10 Gb Cloud heb. Als ik ga naar Mijn producten en dan op Cloud klik, zie ik de details. Mijn login naam staat er naast en de weblink proximuscloud.be ook.Wanneer ik tracht in te loggen met het My Proximus account krijg ik
Ik ben sinds gisteren gedwongen om de nieuwe pickx app te gebruiken, oude werkt niet meer. Ik kan sindsdien niets meer vasten. Ik heb alles al geprobeerd maar het icoon om te casten is weg. Ik heb een IPhone. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ik vind diverse topics terug mbt hetzelfde probleem maar geen enkele ervan beschrijft een oplossing.Ik heb sinds kort een Flex Giga Fiber abonnement. Alles werkt behalve de Pickx app (zowel de app (android) als de website).Bij het aanloggen in de app gebruik ik de credentials van MyProximus maar de app geeft steeds de boodschap terug dat mijn account niet gekend is.Bij het aanloggen op de website gebeurt er gewoon niks. Na enige tijd verschijnt de homepagina terug maar nog steeds in niet aangelogde modus.In MyProximus staat ook dat ik nog niet tot een Familie behoor terwijl mijn account de beheerder is van die Familie. Kunnen jullie dit kluwen ontwarren aub ?En stuur me aub niet naar de helpdesk want dat is pure horror.Alvast bedankt. Mvg,Jos.
Er komt water in de kelderverdieping via de binnenkomende kabel van Proximus .Ik ben bij de Proximus shop in Wijnegem geweest maar daar krijg ik alleen te horen dat ze alleen een shop zijn en de nodige diensten niet kunnen verwittigen. Het telefoonnummer dat ik meekreeg is alleen voor problemen met de elektronische installatie maar niet met betrekking tot binnenkomende kabels.Kunnen jullie de nodige diensten verwittigen of een juist nummer geven zodat ik deze mensen zelf can contacteren?
goed nieuws voor wie HBO content wilt zien, vanaf eind 2024 komt HBO naar belgie, van zodra er meer info is zal je het snel terug vinden.of het via streamz nog beschikbaar zal blijven is nu nog een grote vraag, maar vermoed dat het HBO aanbod daar ook op verdwijnt.2024 zal nog voor veel veranderingen zorgen in het vlaamse streaming land ;)
Het lijkt erop dat er wel zeer onzorgvuldig omgegaan wordt met de plaats waar de kabels door de gevels geboord worden. Er wordt helemaal geen rekening gehouden met de plaats op de gevel om deze zo onopvallend mogelijk te plaatsen. Zij worden dikwijls in het midden van open stukken op de gevel naar binnen gebracht. Enkele foto’s toegevoegd.Het lijkt of er een wildgroei aan kabels aankomt, lukraak op de gevels, en dit is nog maar een begin!Dat kabels en verdeeldozen geschilderd kunnen worden is uiteraard geen optie omdat niemand en ladder heeft voor die hoogtes, laat staan beveiligde ladders zoals die door jullie technici gebruikt worden. Bovendien betreur ik de plaatsing van de algemene kabel die op de gevel van ons appartementsgebouw gehangen werd. Het betreft een appartementsgebouw uit 1938, art deco. Er hing geen enkele kabel op, tot fiber aankwam…
Mijn afstandsbediening reageert heel slecht .Waar kan ik een nieuwe verkrijgen?Voor decoder V5.Met vriendelijke groetenAnn
Beste,Weten jullie al wat meer over wanneer de Proximus pickx.app beschikbaar gaat op chromecast. Ik ben heel teleurgesteld van toen zag dat je de app niet kon downloaden. Kunt er een datum op plakken?
Hallo, Zijn er al fiberwerken gepland in Buggenhout centrum? Meer specifiek de Maalderijstraat?De map geeft nog niets aan maar mss hebben jullie meer inside info :) BIPT map geeft wel aan dat er er op andere plaatsen wel 1 netwerk ligt van Fiberweb/teleweb van The Last Mile.Jaartje geleden heeft Wyre/Besix iov Telenet hier volgens mij wachtbuizen (en zwarte fiberkabels in de grond gestoken?) Ik geloof dat er bij mijn overbuur fiber is geplaatst? Kan dit bij een renovatie van een woning/nieuwe aansluiting?
Beste leden en Proximus werknemers die hier mee bezig zijn.Ik lees enorm veel klachten over de V7C modem, wie kan mij informatie geven over de huidige stand van zaken, er zijn toch al vele van deze modems geïnstalleerd meen ik. In de telefoonwinkel weet men nergens van en hier kreeg ik nog geen antwoord.
Bij de opname van een fictiereeks op BBC krijg je de audiodescriptie voor slechtzienden te horen.Ik heb echter geen behoefte aan de beschrijving van de gebeurtenissen.Hoe kan ik dit uitschakelen?Ik heb geprobeerd via de algemene instellingen bij ‘mijn voorkeur’.(zoals beschreven via de help-link : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_lg_audio/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/instellingen-aanpassen/audiobeschrijving-met-pickx.html )Daar staat bij ‘2de gesproken taal’ gedeactiveerd, maar ik hoor de beschrijving nog steeds.Bij de instellingen van de opname zelf heb je niet de mogelijkheid dit uit te schakelen.Er zijn enkel de opties : AD - auto - Engels.
Beste, ik heb op 05.06 bestelling geplaatst en betaald maar nog steeds niks ontvangen wel de factuur vandaag gekregen. R4WEBSHOP045277740
Sinds begin dec kan ik geen uitgaande mails meer versturen via Thunderbird, inkomende mails zijn geen probleem. Na contact met Proximus, via telefoon en via chat, waarbij ze verschillende instellingen doorgegeven hebben die we allemaal geprobeerd hebben, lukt het niet. De authenticatie lukt gewoon niet.We hebben ook al de tips getest die op het forum van Thunderbird staan, ook zonder resultaat.Kan er iemand helpen om dit probleem op te lossen?
Waarom kunnen we hbo max niet instalere op de recorder is de laatsste nieuwe
Deze nacht Pickx update 5.150.1 firmware ontvangen.Ziet er zeer mooi uit vwb nieuwe grafische voorstelling. ( Moet nog verder ontdekken of er meer is gewijzigd)Vraag is nu of bij de overgang naar de aankomende NTVBE.(van 5 naar 6) alles opnieuw gaat veranderen of dat deze gewoon verder gaat op de huidige BE5 firmware.( 142.1 , 144.2 , 146.1 , 150.1 .....) afhankelijk van wat er geïnstalleerd is..
Hallo heb een telefoon besteld ik was thuis maar de postbode heeft niet gebeld of geklopt aan de deur maar 10/06/24 mocht ik mijn telefoon gaan halen rond 11:00 uur heb mijn vader gestuurd omdat ik geen tijd heb voor naar de post te gaan wegens mijn werk , de post had alle informatie maar zij vonden mijn pakketje niet de post zelf diende een klacht in bij hun zelf en ik moest informeren bij Proximus en dat heb ik gedaan via een live gesprek hopen krijg ik als nog mijn bestelling
In het volgende topic werd vorig jaar feedback gegeven dat er dit jaar ondersteuning zou zijn voor smartwatches met esim.Is er een update beschikbaar voor de roadmap hiervoor? In welke maand en met welke condities wordt dit beschikbaar?
Waarvoor staat de vermelding “Nationaal regeling ingevolge opzegging” die ik op de factuur vind?Er wordt me hiervoor €6,45 aangerekend.
Hallo,Sinds enkele weken hebben wij problemen met de android tv box.Bij het bekijken van een programma van een vorige periode (bijv. gisteren) loopt het programma goed tot op een zeker ogenblik en dan blijft alles hangen (scherm bevriest)Een ander probleem is dat we een programma herbekijken terwijl dit nog loopt (bijv 20 min later), het op een zeker ogenblik stopt en verspringt naar “live”Sommige programma’s (bijv van gisteren) blijven gewoon draaien en starten niet. Na een tijdje krijgen we “oeps er liep iets mis”Is er iets mis met onze android tv box?grt
Sinds dat ik me telefoon heb overgenomen gaat alles mis. Ik kan geen beheerder worden omdat ik wss 2 klantennummers heb en factuur heb ik nog niet gekregen dus daarmee kan ik ook niets want deze kan ik niet zien omdat ik geen beheerder ben, Al paar keer gebeld met proximus klantenservice en heb ik de raarste dingen gehoord. Iets met je telefoon schudden wat ik zeer speciaal vindt voor een intern probleem dat bij proximus ligt maar oke. Maar zit nu nog steeds met zelfde probleem heb nu uiteindelijk na lang proberen een brief ontvangen met de activatiecode om beheerder te worden van me producten maarja kom steeds op de zelfde foutmelding… Klantnummer is niet gekoppeld aan dit product iemand oplossing hiervoor? Zou graag dit eens inorde hebben.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.