Skip to main content

Geachte

Heb een flex M pack waarin Netflix inbegrepen is.

Wij worden ouder en gebruiken Netflix maar nauwelijks.

Heb een Pickx+ proefperiode aangevraagd en bevalt ons redelijk.

Mijn dochter zegt dat als ik Netflix uit mijn pack zou halen mijn abonnement nog duurder zou kunnen worden??

Iemand op de hoogte?

Aangezien Netflix een betalende optie is begrijp ik niet dat het abonnement zonder Netflix duurder zou zijn.
Tenzij een promo hierdoor komt te vervallen natuurlijk.

@germain_01 Wil je Netflix niet meer als tv-bundel, dan moet je zelf je Netflix-account opzeggen, anders blijf je betaling via Proximus doorlopen, daarna kun je jouw tv-bundel wijzigen of deactiveren

moest het niet lukken dan best wachten op de hulp van een PX moderator.

@germain_01  Dit gaat je ongeveer 10 euro voordeliger uitkomen. Ik heb alvast de opzeg gedaan van Netflix op 1/9/2024. De proefperiode heb ik laten staan( let op na deze proefperiode wordt dit automatisch een betalen de optie ( 4,99 euro)

Wel bedankt.

Ben tevreden met Pickx+

Met pickx mix wel nog veel meer zenders  maar te veel en duurder.

Mijn madam vindt spijtig dat bij  pickx+ BBC First er niet bij zit.

Groeten

Luc M zegt dat hij op 1/9 het Netflix abonnement heeft opgezegd en Martin zegt dat ik dat zelf moet doen.

Wat verwarrend.

Ik heb Pickx+ na proefperiode behouden 

ik zeg niet dat je het moet, met de nadruk op “moet”, zelf doen maar evt zelf kan/mag doen, daarom had ik er ook bij gezegd “moest het niet lukken dan best wachten op de hulp van een PX moderator”
Maar aangezien LucM  alvast de opzeg gedaan heeft van Netflix op 1/9/2024. en de proefperiode heeft laten staan( let op na deze proefperiode wordt dit automatisch een betalen de optie ( 4,99 euro).
Is dit in orde voor u veronderstel ik toch? Anders laat je het hier gewoon weten zodat een PX moderator het verder evt kan aanpassen voor u.

Ik zal in vervolg het woord “moet” best vervangen door “mag” 😉 

Reageer