Skip to main content
Beantwoord

iphone 16 pro max

  • 25 september 2024
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb op 14 september mijn iphone 16 pro max gepreorderd en cash betaald zonder abonnement nu bel ik vandaag en vinden ze mijn order niet terug wat nu ?

Beste antwoord door Martin

Je kan inderdaad alleen maar tekst invoeren in de profiel tekstvelden

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Mutlie
  • 2018 reacties
  • 25 september 2024

Je moet zeker wat meer informatie geven opdat iemend je kan helpen je order terug te vinden, zoals waar heb je de pre-order gedaan? Heb je een bewijs daarvan?
Vul zeker je forumprofiel  aan terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2024

Dit is mn order rwebshop045906364


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2024

info verwijderd


Mutlie
  • 2018 reacties
  • 25 september 2024

Het is zeer onverstandig je gegevens openbaar te publiceren.
Ik had je gevraagd je forumprofiel in te vullen, niet waar? Dat had een goede reden.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 september 2024

Het lukt me niet


Martin
  • 33445 reacties
  • Antwoord
  • 25 september 2024

Je kan inderdaad alleen maar tekst invoeren in de profiel tekstvelden


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 26 september 2024

@Lorenz_1983  Ik heb navraag gedaan  55250895 bij de logistieke dienst. Straks meer info


Reageer