Skip to main content
Antwoord

iphone 16 pro max

  • September 25, 2024
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb op 14 september mijn iphone 16 pro max gepreorderd en cash betaald zonder abonnement nu bel ik vandaag en vinden ze mijn order niet terug wat nu ?

Beste antwoord door Martin

Je kan inderdaad alleen maar tekst invoeren in de profiel tekstvelden

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Mutlie
  • September 25, 2024

Je moet zeker wat meer informatie geven opdat iemend je kan helpen je order terug te vinden, zoals waar heb je de pre-order gedaan? Heb je een bewijs daarvan?
Vul zeker je forumprofiel  aan terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2024

Dit is mn order rwebshop045906364


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2024

info verwijderd


Mutlie
  • September 25, 2024

Het is zeer onverstandig je gegevens openbaar te publiceren.
Ik had je gevraagd je forumprofiel in te vullen, niet waar? Dat had een goede reden.


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 25, 2024

Het lukt me niet


Martin
  • Antwoord
  • September 25, 2024

Je kan inderdaad alleen maar tekst invoeren in de profiel tekstvelden


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 26, 2024

@Lorenz_1983  Ik heb navraag gedaan  55250895 bij de logistieke dienst. Straks meer info