Skip to main content

Beste,

 

Zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor mij openstaande schuld van 329,33 euro in 2 keer?

 

Eerste betaling zou ik donderdag 4/8 doen en de tweede 11/8.

 

Mijn klantnummer is 6169XXXX

 

 

@Joris2018  Het plan zal aangemaakt worden, je krijgt hier bericht van . Groetjes Luc


Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 


@Motjeee Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 

 


@Motjeee Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 

 

Voila is aangepast :)


@Motjeee 

ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?

kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?

Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?

Dan kijken we wat haalbaar is…

groeten,

Tina


@Motjeee

ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?

kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?

Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?

Dan kijken we wat haalbaar is…

groeten,

Tina

Hey heb het aangepast :) 


Dag @Motjeee je vraag is onder dossiernummer 52342106 doorgegeven aan onze financiële dienst. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi


Beste,


Ik heb een groot probleem dit is zeer dringend! 

Is het mogelijk om een afbetalingsplan te maken voor mijn laatste facturen a.u.b.? 
 

Zodat ik alle diensten zo snel mogelijk kan laten reactiveren? 

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk gebeuren! 

Bedankt! 


@Elina Sharma 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Elina Sharma  Hiervoor kun je best contact opnemen met 080022800 en je laten doorverbinden met collections. Wij hebben in deze situatie hier geen rechten voor.


@Elina Sharma 

cfr. bericht van Luc.M hier boven,

&

Uitstel van betaling of een afbetalingsplan nodig ?

Dit Forum is niet echt de ideale plek om snel betalingsfaciliteiten te verkrijgen. Wij hebben dus een oplossing voor u!Het is heel eenvoudig:
Open je “Mijn Proximus”-account in de app en klik op ‘Help’ rechtsboven

Klik daarna op ‘Chat met ons’

Een collega zal je zo snel mogelijk helpen !


Reageer