Skip to main content

Hallo,

Mijn moeder heeft een Pack Internet Start + Vaste lijn + TV.

Sinds de maand mei beschikt ze niet meer over de Replay functie, en we zoeken een manier om die functie opnieuw te activeren.

Op haar tv krijgt ze de melding dat ze een abonnement moet nemen. 

 

Maar in MyProximus staat aangeduid dat de TVReplay reeds inbegrepen is… en kunnen we ze dus ook niet meer activeren...

 

Heeft er iemand een idee hoe deze functie opnieuw kan geactiveerd worden ?

PS : Klantnummer van mijn moeder staat in mijn profiel.

Alvast bedankt

Als je  inlogt bij MY Proximus bij producten--tv---onderaan staat replay  en replay plus(betalend).

Als je dan op TV replay klikt staat erbij of het al dan niet actief is. 

TV Replay is beperkt tot 36 uur terugkijken en is  gratis.TV Replay plus is betalend. 

Mvg

Artie


@Christian_01 

ik vraag het na en hou je op de hoogte

Groetjes

Tina


@Artie 

Op MyProximus staat het effectief aangeduid alszijnde actief.  Maar op TV komt er de melding dat er een abonnement moet genomen worden.

 

@tina.b 

Bedankt voor net navragen

 

Christian


Ik heb nu ook even gekeken op tv en blijkbaar kan je geen opties bestellen via tv... (foutmelding) wel zie ik dat replay nu tot een week teruggaat. @tina.b kan u zien of dat bij  mij geactiveerd is want dat is niet zó duidelijk meer..

Mvg

Artie 


@Christian_01  Dag  Ik heb het je geactiveerd. Het uitvinken gaat wel lukken denk ik. Groetjes


Reageer