Skip to main content

Hoe komt dit dat sommige mensen mij telefonisch niet kunnen bereiken maar wel sms’en sturen en als ik deze personen wil telefonisch bereiken dit wel lukt? 
kan ik hier verder mee geholpen worden dit is zeer irritant om niet voor bepaalde mensen bereikbaar te zijn 

Oei, hoe kan dat. Een aantal jaren geleden ging het niet van Orange naar Proximus. Dus enkele vragen. 

Sommige mensen? Zijn er dat 2, 10 ?

Zijn die bij een andere provider?

Wonen ze in het buitenland ? Of op de grens?

Waar is Antonella? Of iemand anders die het weet.


Opdat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum u verder zouden kunnen helpen, geeft u best een aantal voorbeelden van (GSM)-nummers die u niet konden bereiken in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel

Zoals reed aangestipt door Cvanloon kunnen hiervoor diverse redenen zijn, bv.

uw nr werd recent van een operator X naar Proximus overdragen en een netwerkoperator X of Y heeft zijn routering om één of andere reden (nog) niet (volledig) aangepast 

eventueel bent u op sommige locaties niet tijdelijk bereikbaar omdat u zich buiten de dekking van de lokale Proximus antenne bevindt, de sms service is daarentegen geen real time dienst en indien u tijdelijk niet bereikbaar bent, wordt de sms enige tijd bijgehouden in het netwerk en wordt er meermaals geprobeerd deze aan u af te leveren  


@Kyara123  Kun je wat meer gegevens onder je profiel zetten?


Dit gaat over telefoonnummer van orange die me niet kunnen bereiken


Dit gaat over telefoonnummer van orange die me niet kunnen bereiken

Zal een routing probleem zijn (wat nog voorvalt) .


Dat was twee jaar geleden ook zo en dan heeft Antonella van Proximus contact gezocht met .....  Het staat op het forum. Het zal morgen wel opgepikt worden door iemand van Proximus.


Er zijn al recentere melding geweest ook en inderdaad zoals je zegt kunnen de PX moderator een procedure  opstarten voor ‘interoperator’. 


@Kyara123 Met de weinige gegevens op je profiel vond ik 1 gsm-nr terug dat enkele maanden geleden naar Proximus gekomen is. Vermoedelijk is er inderdaad nog een fout in de routering bij Orange. Ik heb hiervoor een mail gestuurd om dit te laten nakijken. Dit zou dan in de loop van de namiddag normaalgezien al in orde moeten zijn. 


@Kyara123 Ik heb net bevestiging gekregen dat het in orde is. 


Reageer