Hoe komt dit dat sommige mensen mij telefonisch niet kunnen bereiken maar wel sms’en sturen en als ik deze personen wil telefonisch bereiken dit wel lukt?
kan ik hier verder mee geholpen worden dit is zeer irritant om niet voor bepaalde mensen bereikbaar te zijn
Oei, hoe kan dat. Een aantal jaren geleden ging het niet van Orange naar Proximus. Dus enkele vragen.
Sommige mensen? Zijn er dat 2, 10 ?
Zijn die bij een andere provider?
Wonen ze in het buitenland ? Of op de grens?
Waar is Antonella? Of iemand anders die het weet.
Opdat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum u verder zouden kunnen helpen, geeft u best een aantal voorbeelden van (GSM)-nummers die u niet konden bereiken in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel
Zoals reed aangestipt door Cvanloon kunnen hiervoor diverse redenen zijn, bv.
uw nr werd recent van een operator X naar Proximus overdragen en een netwerkoperator X of Y heeft zijn routering om één of andere reden (nog) niet (volledig) aangepast
eventueel bent u op sommige locaties niet tijdelijk bereikbaar omdat u zich buiten de dekking van de lokale Proximus antenne bevindt, de sms service is daarentegen geen real time dienst en indien u tijdelijk niet bereikbaar bent, wordt de sms enige tijd bijgehouden in het netwerk en wordt er meermaals geprobeerd deze aan u af te leveren
Dit gaat over telefoonnummer van orange die me niet kunnen bereiken
Dit gaat over telefoonnummer van orange die me niet kunnen bereiken
Zal een routing probleem zijn (wat nog voorvalt) .
Dat was twee jaar geleden ook zo en dan heeft Antonella van Proximus contact gezocht met ..... Het staat op het forum. Het zal morgen wel opgepikt worden door iemand van Proximus.
Er zijn al recentere melding geweest ook en inderdaad zoals je zegt kunnen de PX moderator een procedure opstarten voor ‘interoperator’.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.