Skip to main content

Waar zit de zender ATV op Pickx na de update ????

Ik kan de zender niet meer vinden na de recente update .

Ik weet niet of dit het geval was bij u dat je mss meer dan één regionale TV had, want bij de nieuwe software is, in tegenstelling tot de vorige (Postcode) de regionale zender gebaseerd op je aansluitpunt (het aansluitpunt bij de config./opbouw van het DTV profiel).
Hierdoor kan er nog maar één regionale zender beschikbaar gesteld worden.

Via het internet kan je uiteraard sowieso alle regionale zenders live bekijken.


Ik had inderdaad de mogelijkheid om meerdere regionale zenders te zien.

Vreemd dat dit nu veranderd is.

Er staan zoveel nutteloze zenders bij Pickx dat een belangrijke zender voor veel inwoners van de kempen en door hun roots gehecht aan Antwerpen deze toch wel HEEL graag willen zien.

 


@Baars 

Ik vermoed dat het mss zal iets te maken hebben met uitzendrechten van deze regionale zenders en dat daarom PX dit zal moeten aanpassen? 

Dit kan alleen een PX moderator bevestigen, of indien het daar niets mee te maken heeft, waarom ze dit veranderd hebben!


Beste Martin 

Hoe kom je in contact met een PX moderator?


Normaal gewoon automatisch wanneer ze de draad hier opnemen.

Je kan ook een Privé bericht sturen door op hun Forumnaam (zij hebben een officieel PX embleem  naast hun naam staan) te klikken, maar in principe wordt aangeraden van dit alleen te doen indien een PX moderator dit zelf vraagt.

Ik vrees ervoor dat ze ivm uw vraag iets zullen kunnen doen want die beslissing gaat van PX zelf uit, enfin we zien wel wat ze antwoorden.


Inderdaad Martin er is alleen nog de mogelijkheid om naar 1 regionale te zender te kijken die gekoppeld is aan de omgeving van je postcode .

Alle andere regionale zenders die wel voor de update in het pakket zaten zijn nu niet meer beschikbaar .

Vreemde is dat je gewoon nog wel het reeds verhoogde abonnement moet blijven betalen met minder zenders naar je eigen wens.


Contact gehad met Proximus en die hebben dit bevestigd


Bedankt voor de feedback.


Gisteren kon ik wel naar bvb Ring TV kunnen zien via internet. Niet op TV, daar is het ATV. De andere regionale zenders heb ik niet geprobeerd. Eigenlijk hebben de regionale TV'S er belang bij dat ze te zien zijn in de hele wereld, voor de reclame dan.


Dus de cursiale vraag blijft waarom PX geen meerdere regionale zenders niet meer toelaat  zoals vroeger op Postcode en nu de regionale zender gebaseerd op je aansluitpunt (het aansluitpunt bij de config./opbouw van het DTV profiel)?


Reageer