Ik ben al twee jaar een tevreden klant bij Proximus en heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden bij de aankoop van mijn iPhone 13 en mijn abonnement.
Echter, deze keer ben ik geconfronteerd met enkele problemen met betrekking tot mijn iPhone 15 Pro-preorder. Hoewel ik mijn bestelling heb geplaatst en heb gezien dat mijn apparatuur op voorraad is volgens de website en track en trace-site, heb ik onlangs een e-mail ontvangen waarin staat dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ik op de hoogte zal worden gehouden wanneer het opnieuw beschikbaar is. Dit is zeer teleurstellend, aangezien ik mijn abonnement volgende maand moet betalen en had gehoopt om mijn nieuwe telefoon op tijd te ontvangen.
Ik heb mijn nieuwe iPhone 15 Pro in mijn abonnement opgenomen omdat mijn huidige smartphone niet meer goed functioneert en ik vertrouwde erop dat Proximus voor een naadloze overgang zou zorgen, net zoals dat het geval was bij mijn vorige aankoop.
Ik begrijp dat er af en toe logistieke uitdagingen kunnen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als jullie mij zo snel mogelijk een update kunnen geven over de status van mijn bestelling.
Als deze vertraging in de levering aanzienlijk zal zijn en ik geen duidelijkheid krijg over wanneer ik mijn iPhone 15 Pro kan verwachten, overweeg ik om mijn bestelling te annuleren. Dit is uiteraard niet mijn voorkeur, aangezien ik erg uitkeek ernaar. Ik ben bereid om samen te werken om deze situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, maar ik hoop op spoedige opheldering over de status van mijn bestelling.
Bladzijde 1 / 1
Beste Proximus-team,
Ik ben al twee jaar een tevreden klant bij Proximus en heb tot op heden geen enkel probleem ondervonden bij de aankoop van mijn iPhone 13 en mijn abonnement.
Echter, deze keer ben ik geconfronteerd met enkele problemen met betrekking tot mijn iPhone 15 Pro-preorder. Hoewel ik mijn bestelling heb geplaatst en heb gezien dat mijn apparatuur op voorraad is volgens de website en track en trace-site, heb ik onlangs een e-mail ontvangen waarin staat dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ik op de hoogte zal worden gehouden wanneer het opnieuw beschikbaar is. Dit is zeer teleurstellend, aangezien ik mijn abonnement volgende maand moet betalen en had gehoopt om mijn nieuwe telefoon op tijd te ontvangen.
Ik heb mijn nieuwe iPhone 15 Pro in mijn abonnement opgenomen omdat mijn huidige smartphone niet meer goed functioneert en ik vertrouwde erop dat Proximus voor een naadloze overgang zou zorgen, net zoals dat het geval was bij mijn vorige aankoop.
Ik begrijp dat er af en toe logistieke uitdagingen kunnen zijn, maar ik zou het op prijs stellen als jullie mij zo snel mogelijk een update kunnen geven over de status van mijn bestelling.
Als deze vertraging in de levering aanzienlijk zal zijn en ik geen duidelijkheid krijg over wanneer ik mijn iPhone 15 Pro kan verwachten, overweeg ik om mijn bestelling te annuleren. Dit is uiteraard niet mijn voorkeur, aangezien ik erg uitkeek ernaar. Ik ben bereid om samen te werken om deze situatie zo snel en soepel mogelijk op te lossen, maar ik hoop op spoedige opheldering over de status van mijn bestelling.
Iheel mooi verwoord. Ik heb ook zonder enig probleem in ons gezin meermaals iphone en abo genomen zonder issues geen preorder wel.
maar wij zijn al dagenlang id waan gelaten, onwetendheid, beloftes.dat er voorraad is door chat en call agents en dat de leveringen vr de komende dagen gingen zijn. Info op trackingsites die niet kloppen etc.
Er is duidelijk een probleem met de leveringen van Apple maar evenzeer is er een probleem dat wij de dupe zijn omdat er zulke slechte communicatie is. Velen hebben honderden tot 1500 euro betaald om nu te wachten tot mss november.
Dar doet vragen rijzen bij het nut van en hoe deze Preorder door PX is georganiseerd, dus alsjeblieft wees sneller transparant naar de klanten toe die enkel eerlijke info willen ookal is dat mss geen leuk nieuws te brengen. Bedankt ‘ Een zeer teleurgestelde klant’
S
Iheel mooi verwoord. Ik heb ook zonder enig probleem in ons gezin meermaals iphone en abo genomen zonder issues geen preorder wel.
maar wij zijn al dagenlang id waan gelaten, onwetendheid, beloftes.dat er voorraad is door chat en call agents en dat de leveringen vr de komende dagen gingen zijn. Info op trackingsites die niet kloppen etc.
Er is duidelijk een probleem met de leveringen van Apple maar evenzeer is er een probleem dat wij de dupe zijn omdat er zulke slechte communicatie is. Velen hebben honderden tot 1500 euro betaald om nu te wachten tot mss november.
Dar doet vragen rijzen bij het nut van en hoe deze Preorder door PX is georganiseerd, dus alsjeblieft wees sneller transparant naar de klanten toe die enkel eerlijke info willen ookal is dat mss geen leuk nieuws te brengen. Bedankt ‘ Een zeer teleurgestelde klant’
S
Bedankt voor het delen van je ervaring, en het spijt me te horen dat we beiden, en meerdere mensen met deze problemen te maken hebben. Het is inderdaad teleurstellend om te zien dat er problemen zijn opgetreden met de levering van de iPhone-preorders, vooral gezien de positieve ervaringen die we in het verleden met Proximus hebben gehad.
Het lijkt erop dat er een duidelijk probleem is met de leveringen van Apple, maar evenzo is er een groter probleem met de communicatie naar de klanten toe. Het is frustrerend om dagenlang in onwetendheid te worden gelaten, klanten zoals wij verdienen eerlijke en nauwkeurige informatie over de situatie zelfs als dat geen positief nieuws brengt, vooral als ook het geld van onze rekeningen zijn. Het is begrijpelijk dat er vertragingen kunnen optreden, maar het is van cruciaal belang dat Proximus snel en duidelijk communiceert over de status van onze bestellingen.
Ik hoop dat Proximus snel stappen onderneemt om deze kwestie op te lossen en de communicatie met de klanten te verbeteren. Het is inderdaad belangrijk dat preorders op een betrouwbare en eerlijke manier worden georganiseerd, zodat klanten vertrouwen blijven houden in het bedrijf.
Laten we hopen dat er spoedig duidelijkheid komt en dat de leveringen worden hersteld of tenminste iets van uitleg krijgen!
Ik ben nog nieuw op forums dus geen idee hoe het volledig werkt. Maar hoe kan ik “antwoord” wegkrijgen? Aangezien dit duidelijk nog niet is beantwoord en gewoon een kleine fout is langs mijn kant.
Ik ben nog nieuw op forums dus geen idee hoe het volledig werkt. Maar hoe kan ik “antwoord” wegkrijgen? Aangezien dit duidelijk nog niet is beantwoord en gewoon een kleine fout is langs mijn kant.
Rechtsonder je post heb be drie kleine verticale …
bolletjes daar kan je bewerken kiezen en zo editen
Zelfde probleem hier, wnr ik de toestel bestelde was er voorraad genoeg nog altijd krijg ik dit te zien “
” en ook per e-mail hun excuses gekregen. Hoe kan je mensen laten betalen voor iets dat je niet in handen hebt. Ik heb de pre order gemaakt om dat er gezegd was dat ze de 22ste gingen geleverd worden. Heel teleurgesteld!
Zelfde probleem hier, wnr ik de toestel bestelde was er voorraad genoeg nog altijd krijg ik dit te zien “
” en ook per e-mail hun excuses gekregen. Hoe kan je mensen laten betalen voor iets dat je niet in handen hebt. Ik heb de pre order gemaakt om dat er gezegd was dat ze de 22ste gingen geleverd worden. Heel teleurgesteld!
Ik hoorde hem vandaag te krijgen, en zou dan me oude gsm binnensteken voor omnium. Nu kan ik dit ook niet doen aangezien ik anders zonder gsm zit en onbereikbaar ben. Er wordt gezegd dat 2-8 weken kan duren voor levering, wat echt jammer is aangezien we sowieso wel onze abonnementen gaan moeten betalen. Ze hadden beter een limiet in hun stock gezet zodat mensen niet meer konden bestellen want dit is ook niet goed voor hun zaken denk ik. Er staat “nieuwe toestellen 3 dagen” voor levering dan gaan ook mensen effectief ervanuit dat ze het gaan ontvangen. Hopelijk krijgen we meer uitleg dan een bericht om 22u in de avond met “het is opeens niet meer in voorraad” ondanks dat je sommige iPhones nu nog kan bestellen.
Hier ook aan het lijntje gehouden..
Ben zelf naar de proximus winkel gegaan op 18 september en heb hem daar in de pre-order de iphone 15 pro besteld en Afbetaald in de winkel.
Verkoper controleerde eerst of er genoeg voorraad van was,en er was er genoeg.
Vertelde mij dat ik of iemand thuis moest zijn voor handtekening voor ontvangst op de 22ste.ik vroeg of ik het naar de shop zelf kon laten bezorgen,omdat ik vlakbij werk,dat kon schijnbaar niet en moest thuis worden geleverd. Oké,ik een vrije dag gepakt die dag...zie bpost de 22ste 3 maal voorbij rijden,maar stopt niet hier..Ik bel terug naar klantenservice van proximus, die vrouw checkte mijn gegevens en in haar computer staat"word geleverd " ,dus ik moest maar wachten.
Voor niets een vrije dag opgenomen,omdat er dus niemand was geweest die dag..
Ik de volgende dag terug gebeld met de vraag,waar blijft mijn gsm die ik in de pre-order heb besteld,???
Toen vertelde de klantenservice dat ze het zelf niet konden traceren??en ik naar de winkel moest gaan voor een track en tracé nummer op te vragen..( 1 dag eerder kon die vrouw mijn bestelling wel zien vertelde zij mij,en dat het gewoon aankomt de 22ste)
Ik terug naar de winkel en dezelfde verkoper vertelde mij dat er geen voorraad meer van is...ik vertelde hem dat ik hem in de pre-order had besteld en dat jij (verkoper) mij vertelde dat er genoeg voorraad van is..terwijl als ik (nu nog) op mijn status kijk,staat er duidelijk 'op voorraad en pakje word klaargemaakt..
Ondertussen is mijn nieuwe abonnement al ingegaan,maar zonder telefoon!!!
Naar meerdere malen weer contact gehad met klantenservice moest ik wachten tot vandaag(26 sep) als het dan niet binnen was,zou ik terug gaan naar de winkel voor een omruiling tegen iets anders,want ik moet een werkende gsm hebben,vandaar was deze hele aankoop in de pre-order gedaan,dat ik zeker was van een goede gsm die ik binnen de gestelde termijn zou moeten ontvangen…
Kreeg ik (25 sep ) tegen 22:15 plots een email van proximus...uw bestelde telefoon is niet beschikbaar, of ik vriendelijk wilde wachten....WTF is dit??
Ik net weer gebeld naar de klantenservice, en die vertelde mij net dat de gehele order is geannuleerd???Ik zeg waarom dat?? Er is geen handtekening gezet vertelde hij mij...ik zeg tegen hem,ik heb 2 maal een handtekening gezet op 18 september bij de proximus winkel op de computer van de verkoper!!!!
Ik weet niet wat ze allemaal aan het prutsen zijn daar bij proximus???Je word van hot naar her gestuurd, aan het lijntje gehouden door verschillende medewerksters van de klantendienst,en die gehele website klopt van geen meter...mijn bestelling word al sinds 20 september ingepakt door een medewerker, dat is dan wel één van de traagste medewerker die ze daar hebben rondhuppelen!!!!...abonnement is al ingegaan de 23ste,zonder dat ik daar iets mee kan..
Heel vreemd hoe het er daar aan toe gaat..order is geannuleerd, maar mijn status zegt,word klaargemaakt door medewerker…
Ik hoor én lees al erg veel klachten over proximus, zowel vorig jaar als nu..zo kan je als 'professioneel bedrijf niet omgaan met betalende klanten!!!
@Michael Rens
Ik heb contact gehad met een proximus medewerker, hij was best vriendelijk en probeerde duidelijkheid te geven. Hij zei dat in week 1 of week 2 normaal gezien alle pre-orders geleverd zullen worden, dat Apple elk jaar bij hun eerste voorraad te weinig stuurt (wat jammer genoeg niet enkel bij Proximus is, maar ook bij andere bedrijven) en dat zij niet veel hieraan kunnen doen. Dat ze nu even afwachten op de nieuwe levering maar ervanuit gaan dat iedereen volgende week hun toestel zal ontvangen. Dit was meestal het geval bij de vorige iPhones, gewoon even afwachten nog…
Dat we zien dat er “medewerker” mee bezig is, is omdat er iemand op dat moment hoorde eraan bezig te zitten moest voorraad genoeg zijn. Misschien dat je eens de “contact ons” messenger kan proberen? Zo heb je ook bewijs van je situatie!
Dag allemaal, we hadden niet voorzien dat leveringen door Apple niet tijdig binnen zouden zijn. We verwachten heel zeker nieuwe leveringen, maar kunnen geen exacte datum geven.
Het spijt ons oprecht want dit is heel vervelend voor alle partijen. De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen, zodra ze meer nieuws hebben!
Binnen....na wat langer wachten dan eigenlijk de bedoeling was…
Binnen....na wat langer wachten dan eigenlijk de bedoeling was…
Veel plezier er mee!
Het lijkt erop dat dit dit jaar weer hetzelfde is. Alweer geen voorraad om te leveren
Beste klant,
Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!
Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.
We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.