Skip to main content

Zojuist heb ik gesproken met een medewerker omdat er twee keer geld is afgeschreven toen ik online betaalde. Helaas kon zij mij niet helpen. Ze gaf aan dat ik het bedrag binnen 5-7 dagen zou terugkrijgen.
Wat mij stoorde, is dat de medewerker zelf weinig leek te weten en steeds haar teamcoach moest raadplegen om mijn vragen te beantwoorden.

Ik vroeg of de zaak met spoed behandeld kon worden, omdat ik student ben en dit bedrag via mijn wekelijkse loon moet betalen. Na overleg met haar teamcoach werd mij echter botweg verteld dat dit niet mogelijk is. Ik voel me hierdoor aan mijn lot overgelaten.

Vervolgens vroeg ik om een bevestigingsmail waarin staat dat de terugbetaling binnen 5-7 dagen zal plaatsvinden, maar ook dit werd geweigerd.

Dit is echt onacceptabel. Geen enkel bewijs van de terugbetaling en geen enkele hulp, terwijl Proximus het bedrag twee keer heeft afgeschreven. Ik heb zelfs foto's gestuurd als bewijs.

Dit vind ik geen service voor een loyale klant die niets fout heeft gedaan, en de houding van de medewerker was verre van professioneel.

@Irmak401

Indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Fyi in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Een bedrag in je voordeel | Proximus

 


@Irmak401  Zou je je gegevens willen aanvullen? dank je wel


Reageer