Zojuist heb ik gesproken met een medewerker omdat er twee keer geld is afgeschreven toen ik online betaalde. Helaas kon zij mij niet helpen. Ze gaf aan dat ik het bedrag binnen 5-7 dagen zou terugkrijgen.
Wat mij stoorde, is dat de medewerker zelf weinig leek te weten en steeds haar teamcoach moest raadplegen om mijn vragen te beantwoorden.
Ik vroeg of de zaak met spoed behandeld kon worden, omdat ik student ben en dit bedrag via mijn wekelijkse loon moet betalen. Na overleg met haar teamcoach werd mij echter botweg verteld dat dit niet mogelijk is. Ik voel me hierdoor aan mijn lot overgelaten.
Vervolgens vroeg ik om een bevestigingsmail waarin staat dat de terugbetaling binnen 5-7 dagen zal plaatsvinden, maar ook dit werd geweigerd.
Dit is echt onacceptabel. Geen enkel bewijs van de terugbetaling en geen enkele hulp, terwijl Proximus het bedrag twee keer heeft afgeschreven. Ik heb zelfs foto's gestuurd als bewijs.
Dit vind ik geen service voor een loyale klant die niets fout heeft gedaan, en de houding van de medewerker was verre van professioneel.