Ik heb zoals velen een iPhone 16 Pro Max besteld met order nummer: R4WEBSHOP045897578 en klantennummer: 61869****
Ik had ook besteld op de 13de van zodra de pre-orders live gingen. Wanneer kan ik deze levering verwachten? Is er geen ‘First come, first serve?’ systeem? Ik las dat mensen met andere pre-orders tot 2 maanden moesten wachten van oudere modellen?
Bladzijde 1 / 1
Ik zou ook denken dat het ‘First come, first serve’ is. Blijkbaar staan we allemaal op een lijst en moeten ze deze een per een verwerken en als het aan jou is ontvang je pas een track&trace… Ik he de mijne besteld op 14 september en nog steeds niks ontvangen!
In het weekend zijn de moderatoren niet aanwezig. Dus je zal sowieso tot maandag moeten wachten voor je iets weten kan.
@DedicatedDream
@Ana Aguilar
Proximus bestelt bij Apple altijd een grote voorraad toestellen, maar het is steeds afwachten in welke hoeveelheden Apple kan leveren.
Er komen regelmatig nieuwe voorraden binnen. Hopelijk is jullie toestel snel leverbaar.
mvg,
Tina
@DedicatedDream
@Ana Aguilar
Proximus bestelt bij Apple altijd een grote voorraad toestellen, maar het is steeds afwachten in welke hoeveelheden Apple kan leveren.
Er komen regelmatig nieuwe voorraden binnen. Hopelijk is jullie toestel snel leverbaar.
mvg,
Tina
Goedemorgen,
Ik snap enkel niet goed hoe mensen die last minute pre-orderen enzo. Die wel al kunnen krijgen. Maar dat jullie niet kunnen kijken in het systeem welke orders er eerst zijn binnen gekomen.. Wat is dan het nut van zo snel mogelijk te pre-orderen? Kan zowel wachten tot de laatste minuut. Dan ben je zeker van levering blijkbaar in de eerste week. Belachelijk..
Begrijp me niet verkeerd, maar als ik geen levering heb van deze telefoon de eerste week van Oktober. Dan neem ik contact op om deze te annuleren. En bestel ik die wel bij Apple zelf.
Dankjewel,
Nicky
@DedicatedDream
het gaat niet enkel om “eerst” bestellen: er zijn veel types IPhone 16 (gewoon, Pro, Pro Max… ), verschillend in kleur, in datavolume (128 Gb, 256 Gb, 1 TB...)… afhankelijk van type dat geleverd wordt door Apple kunnen wij ook leveren.
Als je bijv 2x IPhone 16 bestelt, 256gb, maar bijv 1 kleur carbon en 1 kleur rose… en Apple levert enkel de carbon… dan gaan de klanten die dat type besteld hebben dat ook krijgen . De rose-bestelling wacht… terwijl iemand anders die later ook carbon besteld heeft dat toch ook geleverd gaat krijgen… dus het is niet zo simpel om te zeggen: “die heeft zijn al en ik nog niet? “
groeten
Tina
Toch allemaal een rare bedoening.. Volgens jullie website geven jullie door op 20/09 voorraad te hebben, en zouden jullie mij een pakket klaar maken om mij op te sturen. Dan erboven staat er, en ik zal het even citeren ‘we zijn je pakket aan het klaar maken om het mee te geven aan de vervoerder’.
Misschien een kleine tip voor jullie proximus IT’ers. Maar dit misleid de mensen in denken dat hun pakket effectief gemaakt wordt, wanneer in realiteit dit zo niet is. Misschien voor de iPhone 17 dat jullie dit veranderen, spaart jullie een hoop miserie.
Vraag me af of deze problemen ook zich afspelen bij Telenet en dergelijke..
Dit is dus jaarlijks het probleem bij de pre-orders!!
Ikzelf heb ook ge pre-ordered op 14/09, samen met mijn vriendin, zei heeft de hare ontvangen op 20-09 en ik nog niets, track and trace applicatie is niet meer beschikbaar… 20/09 gebeld, en stond klaar om opgehaald te worden door bpost, gisteren gebeld en zeiden het zelfde dus iedereen schuift de verantwoordelijkheid door naar bpost, gisteren avond mail ontvangen dat er geen voorraad meer is… vandaag weer maar eens gebeld en de 7de persoon aan de lijn gehad… moest de mail omtrent niet op voorraad niet serieus nemen… “wacht nog 3 dagen hij zal zeker komen”… het zou er nog aan mankeren als hij niet zou komen…. Uiteraard 3 dagen wachten dan gaan we weer naar een weekend… zou gek zijn als hij tegen maandag niet op voorraad zou zijn… indien deze week mijn bestelling niet arriveerd annuleer ik ook, en stap ik na jarenlang klant zijnde over naar de concurrent… service en opvolging omtrent een pakket van 1500€ DIKKE DIKKE 0! PROXIMUS SHAME ON YOU
Hallo, ik had op 17/09 een iphone 16 pro max gepreordered en had gehoopt dat die nog deze maand zou aankomen. Ik belde proximus klantendienst en de meneer aan de telefoon zei dat ze geen idee hadden wanneer het zou worden gelevered. Het is echt absurd dat de klanten nog geen idee hebben van wanneer ze hun pakketje moeten verwachten...niet eens een datum?
ik heb ook nog niks ontvangen van bpost...geen bevestiging niks.
kan iemand mijn bestelling eens nakijken?
R4WEBSHOP045927408
@PX_moderatoren naaz-hakimi heeft een dubbele post hier →
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.