Beste,
Zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor mij openstaande schuld van 329,33 euro in 2 keer?
Eerste betaling zou ik donderdag 4/8 doen en de tweede 11/8.
Mijn klantnummer is 6169XXXX
Beste,
Zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor mij openstaande schuld van 329,33 euro in 2 keer?
Eerste betaling zou ik donderdag 4/8 doen en de tweede 11/8.
Mijn klantnummer is 6169XXXX
Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat en zo weer extra kosten te betalen
Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat en zo weer extra kosten te betalen
Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat en zo weer extra kosten te betalen
Voila is aangepast :)
ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?
kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?
Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?
Dan kijken we wat haalbaar is…
groeten,
Tina
ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?
kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?
Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?
Dan kijken we wat haalbaar is…
groeten,
Tina
Hey heb het aangepast :)
Dag
Beste,
Ik heb een groot probleem dit is zeer dringend!
Is het mogelijk om een afbetalingsplan te maken voor mijn laatste facturen a.u.b.?
Zodat ik alle diensten zo snel mogelijk kan laten reactiveren?
Hopelijk kan dit zo snel mogelijk gebeuren!
Bedankt!
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
cfr. bericht van Luc.M hier boven,
&
Dit Forum is niet echt de ideale plek om snel betalingsfaciliteiten te verkrijgen. Wij hebben dus een oplossing voor u!Het is heel eenvoudig:
Open je “Mijn Proximus”-account in de app en klik op ‘Help’ rechtsboven
Klik daarna op ‘Chat met ons’
Een collega zal je zo snel mogelijk helpen !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.