Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Goede avondIk nam op zaterdag Top Gun Maverick op (VTM). Ik zie de opname staan bij “opnames”.Vandaag willen we de opname bekijken maar deze is verdwenen.Kunnen jullie die terugzetten?Alvast bedankt!
Een woensdag avond. Fijn dat je dan even voetbal kunt kijken op kot via pickx. of nee dan toch niet want het werkt niet op je pc, ipad en mac. ook al heb ik dr nieuwe app!
Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?
Sommige zenders zijn verdwenen na nog maar een week aangesloten te zijn met fiber? Weet iemand hoe dat komt?Op mijn gsm zitten ze wel nog bij Proximus pickx, maar dan moet ik streamen om op tv te kunnen kijken.
Sinds een paar dagen stopt het afspelen van opgenomen programma’s met pickx web na een minuut of 5. Bij sommige opnames moet ik dan zelf de play-knop drukken om verder te gaan waarbij het programma een spaar seconden terug springt. Bij andere programma’s gaat het spelen wel verder maar ook na een terugsprong van een paar seconden.Ik heb een bbox3 en een v7 met een unifi-netwerk waarbij pickx in zijn eigen vlan zit. De pc waarop ik afspeel is een windows10 en het afspelen gebeurt meestal met Opera maar ook met Edge heb ik hetzelfde verschijnsel. Het unifi-netwerk is paar weken geleden geupdate en daarna ging alles nog goed.De obligatoire restarts e.d. zijn al gebeurt en veranderen niets aan het gedrag. Ook het uitschakelen van de anti-virus veranderd niets. Afspelen met Plex geeft geen problemen.Enig idee van de oorzaal en hoe dit te verhelpen?
Beste lezers, geachte Proximus (want jullie lezen toch mee) Deze topic omtrent de bemoeilijkte situatie om toegang te krijgen tot het fiber netwerk, als u huurder bent v e appartement aan de grondregie v d stad Brussel. Ik ben erg voorstander v d aansluiting omdat ik geregeld thuiswerk en heb dit dus echt nodig. Naar verluid heeft de grondregie nog steeds geen akkoord gegeven aan proximus, om in hun gebouwen, het fiber netwerk aan te sluiten, dit is lopende sinds meer dan een jaar, en er is nog steeds geen overeenkomst tussen de 2 partijen. Langs de kant van Proximus worden abonnees gecontacteerd om over te schakelen en om op die manier druk uit te oefenen naar de grondregie toe om een akkoord te bereiken.Dat deed ik dus ook, afspraak word ingepland, en dan wachten tot die goedkeuring van de grondregie er komt, maar die komt er dus niet, na veel mailen en bellen, kreeg ik uiteindelijk de Consierge v h gebouw aan de lijn, die heel het verhaal uit de doeken deed en wat ik hier net dus ve
Ik luister steeds via de Radioline app op de TV.Luister steeds naar Radio Noordzee ( 5 kanalen ) doch sedeert 30 september zijn die niet meer terug te vinden via de app op de TV.Wel nog te vinden op GSM, Tablet en pc.Wordt radio Noordzee niet meer uitgezonden via de app op TV?
Dag allemaal, Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een mesh netwerk te vormen met het WiFi-signaal van de router zelf en een router die ingesteld staat als AP via OpenWRT. Het gaat om een ASUS RT-AX53U maar dat zou bij mijn weten niet mogen uitmaken. Het AP is verbonden via een ethernet-kabel met de Proximus router. Dit zijn de opties die ik heb bij het configureren van de WiFi-adapter van het AP:Access Point Client Ad-Hoc 802.11s Pseudo Ad-Hoc (ahdemo) Monitor Access Point (WDS) Client (WDS)Bij 802.11s vraagt de interface om een Mesh Id. Ad-Hoc heb ik geprobeerd met het BBSID dat mijn laptop detecteerde bij de Proximus router maar dat werkte niet. Weet iemand welke optie de juiste is? Mvg,Sam
De laatste tijd krijgen wij regelmatig melding als we tv kijken dat er technische problemen zijn en dat je enkel nog live tv kan kijken…. Zijn er nog mensen die dit voor hebben? Alsook als we naar een opname kijken blijft dit geregeld hangen… voor er sprake was van “fiber” hadden wij een uitstekende netwerkverbinding… Vanaf ze fiber zijn beginnen aanleggen hebben we ineens nog maar een gemiddelde netwerkverbinding… is dit op de mensen een duurder abonnement aan te smeren met fiber? Heb ook opgemerkt dat er enkel nog maar abonnementen met fiber worden aangeboden… Dus dat is mensen verplichten om dit te nemen terwijl er zelf veel mensen nog ineens geen aansluiting hebben…
Gisteren had ik fout P131 bij TV Replay (De afspraak op Canvas), na een reset van de decoder (met aan/uit knop achteraan) was de fout verdwenen, maar ik moest wel terug mijn telefoon nr en de pincode invoeren.
Ik ben heel tevreden over de TV Box (heb er twee).Enige probleem dat ik regelmatig moet resetten, lopen vast od starten niet op.Ik reset via het menu en de zapper, wat heel soepel en snel gaat, enkel allee Apps die ik er in gezet heb zijn verdwenen, is er een betere methode om te rerseetten of een manier om de Apps ergens op te slaan. Graag jullie deskundige hulp.
Abonnees van de opties Pickx Sports of Pickx All Stars & Sports kunnen alle wedstrijden volgen via de kanalen Pickx+ Sports of via Multi Live, een uniek programma dat alle wedstrijden live verslaat.Mis geen enkele wedstrijd die wordt uitgezonden op Pickx+, inbegrepen in de opties Pickx Mix, Pickx Sports, Pickx All Stars en Pickx All Stars & Sports.Maar dat is nog niet alles! Naast de live wedstrijden geniet je van exclusieve inhoud op je tv, online en via de Pickx-app. Ontdek de doelpunten en het laatste nieuws van de clubs in het UEFA Champions League Magazine en bereid je voor op de avonden van de UEFA Champions League met het programma “Le Champions Club”, dat elke maandag wordt uitgezonden.De Pickx-app biedt je een ongeëvenaarde interactieve video-ervaring met informatie over opstellingen, live gegevens en statistieken. Dit pictogram geeft aan voor welke wedstrijden de interactieve video beschikbaar is. En als kers op de taart kunnen abonnees op de tv-opties Pickx Sports
Wij hebben al 14 jaar Proximus internet. We hebben het maxi pakket. Dat werd ons verkocht als de oplossing voor grote verbruikers met een snelheid van 100 Mbps om te downloaden en 30 Mbps om te uploaden. Bij nameten blijkt nu dat het in feite enkel 26 Mbps download en 3,6 M Mbps upload is. Maw 14 jaar lang heeft Proximus ons laten betalen voor een product dat niets te maken heeft met wat er ons werd beloofd (en veel problemen met thuiswerken als gevolg). Ik voel me behoorlijk in het zak gezet en heb telefonisch mijn beklag gedaan. De medewerker vertelde me dat hij ons persoonlijk nooit het maxi pakket zou hebben verkocht gelet op de snelheidsbeperkingen op ons adres. De medewerker zei dat hij een dossier heeft aangemaakt om te bekijken wat ze kunnen doen maar het blijft voorlopig stil. Heeft er iemand gelijkaardige ervaringen gehad? Ik kan overstappen op fiber maar ik heb geen zin om een nieuw contract aan te gaan met een bedrijf dat me zo oneerlijk heeft behandeld.
Beste vandaag zou mijn gsm geleverd moeten worden, ik heb dinsdag de keuze gekregen om de leveringsdatum te kiezen wat vandaag was.. Zou u eens kunnen kijken? Ordernummer R000000110000V6QAO
Gedurende enkele weken wat moeilijkheden gehad met de TV. De helpdesk stuurde me eerst een nieuwe modem bbox3+, twee dagen later een nieuw erecode v7. Alles lijkt nu goed te werken. Dus denk ik aan terugsturen van de oude toestellen. Krijg je dan geen retourlabels? Of stuur ik alles gewoon naar Charleroi? Bedankt voor nuttige informatie.
Beste,graag informatie tot de levering van volgende bestelling : R4WEBSHOP045923948.Via jullie systeem werd als leveringsdatum donderdag 26 september 2024 gekozen. Helaas tot op heden maandag 30 september nog steeds niets mogen ontvangen! Graag een sluitend antwoord? Mvg! Geert M.
Beste, Ik wil mijn internet en tv abonnement opzeggen. Men vraagt me om het telefoon-/lijnnummer van mijn internet-/tv-abonnement te geven. Ik vind dit nergens terug, niet op mijn facturen, niet op MyProximus, niet op de tv-box of internet-box zelf.Graag asap uw antwoord. Ik dien mijn annulatie te voltooien binnen de 3 dagen anders krijgen we een nieuwe factuur. Mvg,Micheline Heylen
Hallo Proximus Team,Ik wil graag weten wanneer er ondersteuning komt voor eSIM op smartwatches. Dit is al jaren een veelgevraagde feature en het zou fijn zijn als er nu een duidelijke update komt.Veel klanten, waaronder ikzelf, wachten op deze functionaliteit. Kunnen jullie ons informeren over de stand van zaken en een mogelijke tijdlijn?Ik ben trouwens op de hoogte van de andere 15 topics. Laat ons hopen dat door nog een topic aan te maken, er nog eens nadruk opgelegd wordt.Alvast bedankt!
Waar blijft die ondersteuning voor mobiele data op een Apple Watch. Hoeveel jaren moeten we daar nog op wachten?
GeachteHeb een flex M pack waarin Netflix inbegrepen is.Wij worden ouder en gebruiken Netflix maar nauwelijks.Heb een Pickx+ proefperiode aangevraagd en bevalt ons redelijk.Mijn dochter zegt dat als ik Netflix uit mijn pack zou halen mijn abonnement nog duurder zou kunnen worden??Iemand op de hoogte?
Waar zit de zender ATV op Pickx na de update ????Ik kan de zender niet meer vinden na de recente update .
Sinds vanmiddag kan ik geen mails meer versturen of ontvangen via Thunderbird.Ik krijg steeds de mededeling “verbinding met server IMAP-proximus mislukt”. De telefonische ondersteuning van Proximus kon niet onmiddellijk een oplossing geven en zou mij binnen de 48 uur contacteren.Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
Een tijdje terug een nieuw GSM nummer aangevraagd voor mijn dochter. Direct bij het activeren van de simkaart, kreeg zij al telefoontjes uit frankrijk, hongarije en duitsland. Ook werden er een heleboel SMS-jes en whatsapp berichten naar toe gestuurd of zij niet “stuff” wou kopen.Daarop een nieuwe Simkaart aangevraagd, op aanbevelen van de support desk. Hiermee leek het probleem verholpen…. echter na 1 dag kreeg zij al weer een heleboel spam telefoontjes. Op een COMPLEET NIEUW NUMMER!zie hier onder. DIt is niet normaal! wij kunnen niet blijven blokkeren en nieuwe nummers aanvragen!Waar slaat dit op? Ook bellen deze nummers allemaal vlak na elkaar. verschillende keren. Als je dan terug belt kom je bij gewone mensen uit die van niets weten dat zij gebeld zouden hebben. Hier klopt geen zak van. Graag een oplossing. EN kom nu niet af met weer een nieuw nummer. Dat verhaal hebben we al gehad.
Sinds kort als we de tv opzetten en dus op het proximus menu komen dan is dat beeld waziger/ minder scherp. Dag geld ook voor Netflix, maar kies je een film om te kijken dan is dat veel wel scherper. Dit geldt ook voor een zender. Wij hebben niks aangepast, opeens hadden we een minder scherp beeld maar enkel daar. Wat moet ik doen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.