Skip to main content

Mijn Netflix is dit weekend gehackt. Daardoor natuurlijk geen toegang meer tot Netflix. Bij Netflix hebben ze dus mijn service code nodig om mij te identificeren, maar daar alles via een pakket van Proximus verlopen is heb ik deze niet, als  ik naar de helpdesk bel dan weten ze niet waarover ik praat en ik heb reeds 8x contact gehad met de klantendienst van proximus. 

Ik ben het stilaan gewoon beu aan het worden.

Weet iemand hoe ik hier ooit kan uit geraken?

Bedankt, 

Jeroen. 

@Jeroen P Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om deze code te krijgen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Het probleem is opgelost met dank aan de service dienst van Netflix.