Skip to main content

Sinds een tweetal weken heb ik een nieuwe internet modem-router van proximus ontvangen. Op mijn proximus+ app zag ik al de dag nadien mijn nieuwe modem (internet box) staan en zou ik ook mijn netwerk kunnen aanpassen. Omdat ik dat liever op en groot scherm beheer, had ik gehoopt dat op de myproximus website ook mijn nieuwe modem zou komen. Na meer dan twee weken staat hier nog steeds mijn oude b-box3 onder mijn internet instellingen. Kan myproximus up to date worden gebracht? Ik configureer mijn netwerk niet graag op een 6inch schermpje.

Ik stel me dan ook de vraag of dit twee verschillende databases zijn. Dus als ik een een van de applicaties een aanpassing doe, dan is deze in de andere applicatie niet gekend. Dat lijkt me helemaal geen ideale situatie. Hoe kan je dan weten wat de situatie van de modem is?

Sinds enkele weken heb ik zelf de nieuwe internetbox en die was onmiddellijk (toch zeer snel) zichtbaar in beide systemen.
Misschien beginnen met de cache/cookies van je PC browser eens wissen?

@Rafr  Dag, ik heb zonet het nodige gedaan om deze te documenteren. Geef dit een uurtje en dan is dit zeker erdoor. Best dan je coockies en cache eens cleanen

Reageer